Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta unidade está pensada para realizar en 32 sesións e, segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS  para a materia de "Lingua castelá e literatura" de 5º de primaria,  englóbase no primeiro trimestre, como primeira e segunda unidade didáctica.

A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:

Fase Seccións Para que? Temporalización

1. Mobilizar.

Fase 1. "Construyendo un mundo digital seguro."

Sesións de motivación e presentación da tarefa de xeito que o alumnado teña interese por aprender.

1 sesión.

2. Activar.

Fase 2. "¿Quiénes somos? ¿Qué sabemos?"

Sesións de revisión e activación de coñecementos previos nesta e noutras materias, necesarias para a realización da tarefa.

3 sesión.

3. Explorar e estruturar.

Fase 3. "Carnet de ciberagente."

Sesións con actividades informativas e interactivas sobre a ciberseguridade có obxectivo de reflexionar, deducir e completar o aprendido. 

 9 sesións.

4. Aplicar e comprobar. 

Fase 4. "¡Vamos a por el reto!"

Sesións dirixidas á realización do reto proposto, amosando a asimilación das aprendizaxes adquiridas. Isto realizarase a través da creación dun xogo de mesa.

9 sesións

5. Concluir.

Fase 5: "¡A jugar!"

Sesións de auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade do aprendido. Elaboración  dun videotitorial que facilitará ao resto  as instruccións e reglas do xogo de mesa, presentación dos resultados na aula, valoración por parte do alumado dos produtos e torneo cos xogos de mesa creados. 

10 sesións

Feito con eXeLearning (Nova xanela)