Temporalización do REA
Esta unidade está pensada para realizar en 32 sesións e, segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS para a materia de "Lingua castelá e literatura" de 5º de primaria, englóbase no primeiro trimestre, como primeira e segunda unidade didáctica.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|
1. Mobilizar. |
Fase 1. "Construyendo un mundo digital seguro." |
Sesións de motivación e presentación da tarefa de xeito que o alumnado teña interese por aprender. |
1 sesión. |
|
2. Activar. |
Fase 2. "¿Quiénes somos? ¿Qué sabemos?" |
Sesións de revisión e activación de coñecementos previos nesta e noutras materias, necesarias para a realización da tarefa. |
3 sesión. |
|
3. Explorar e estruturar. |
Fase 3. "Carnet de ciberagente." |
Sesións con actividades informativas e interactivas sobre a ciberseguridade có obxectivo de reflexionar, deducir e completar o aprendido. |
9 sesións. |
|
4. Aplicar e comprobar. |
Fase 4. "¡Vamos a por el reto!" |
Sesións dirixidas á realización do reto proposto, amosando a asimilación das aprendizaxes adquiridas. Isto realizarase a través da creación dun xogo de mesa. |
9 sesións |
|
5. Concluir. |
Fase 5: "¡A jugar!" |
Sesións de auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade do aprendido. Elaboración dun videotitorial que facilitará ao resto as instruccións e reglas do xogo de mesa, presentación dos resultados na aula, valoración por parte do alumado dos produtos e torneo cos xogos de mesa creados. |
10 sesións |