Temporalización do REA
Este REA deseñouse para desenvolver en 12 sesións (11 de Números enteiros e 1 de Matemáticas en sociedade). A proposta é que se imparta no primeiro trimestre, a continuación do REA sobre números naturais.
Estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|---|---|---|---|
| Descrición | 1. "Descubriendo tesoros ocultos" | Sesión de motivación e presentación da tarefa. Introdución ao concepto de patrimonio oculto e ás rutas en bici e a pé. | 1 sesión |
| Exploración (coñecementos previos) | 2. "Abriendo camino" | Sesión de revisión e activación de coñecementos previos nesta e noutras materias. Revisión do conxunto dos números naturais e idea non formal do conxunto dos números enteiros. | 1 sesión |
| Conexión | 3. "Conectando lo conocido a lo desconocido" | Sesións de desenvolvemento do reto e introdución de novas ferramentas matemáticas para a resolución de problemas contextualizados. Formalización do conxunto dos números enteiros e as súas operacións (suma, resta, multiplicación, división e potencias de números enteiros). | 8 sesións |
| Reto final | 4. "Divulgando tesoros ocultos" | Sesións de recopilación de información e síntese das actividades realizadas. Selección da información que aparecerá no folleto. | 2 sesións |
| Conclusión | 5. "Fin de ruta" | Sesión de presentación das rutas por parte do alumnado. Reflexións sobre a aprendizaxe realizada. Autoavaliación e coavaliación. | 1 sesión |