Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA Criterios de avaliación (CA)  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación % (Orientación de Proens)
CA1.2   Comprender e examinar obxectos tecnolóxicos sinxelos de uso habitual a través da análise de obxectos e sistemas, empregando o método científico e utilizando ferramentas de simulación na construción de coñecemento. Comprender obxectos tecnolóxicos sinxelos

TI_Rúbrica_Análise_Xogos

15
CA1.3 Recoñecer a influencia da actividade tecnolóxica na sociedade e na sostibilidade ambiental identificando as súas achegas e repercusións e valorando a súa importancia para o desenvolvemento sostible. Recoñecer a influencia da tecnoloxía na sociedade. Comprender a importancia dun desenvolvemento sostible
CA1.4 Identificar as achegas das tecnoloxías emerxentes ao benestar, á igualdade social e á diminución do impacto ambiental, facendo un uso responsable e ético destas. Identificar as tecnoloxías emerxentes e a súa influencia na sociedade.

TI_Rúbrica_Reto

TI_Rúbrica_Reto
55
CA2.4.2 Deseñar e construír mediante ferramentas de fabricación dixital obxectos e modelos sinxelos, respectando as normas de seguridade e saúde. Deseñar un obxecto sinxelo que se poida construír mediante ferramentas de fabricación dixital, respectando as normas de seguridade e saúde.
CA2.4.1 Comprender e utilizar conceptos básicos de debuxo técnico para construír mediante ferramentas de fabricación dixital obxectos e modelos sinxelos. Comprender e utilizar conceptos de debuxo técnico

PE

(Non incluída no REA)

30
CA2.4 Deseñar e construír mediante ferramentas de fabricación dixital obxectos e modelos sinxelos, respectando as normas de seguridade e saúde. Baleiro
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores.

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados
CA1.2.- Comprender e examinar obxectos tecnolóxicos sinxelos de uso habitual a través da análise de obxectos e sistemas, empregando o método científico e utilizando ferramentas de simulación na construción de coñecemento.
  1. Análise dun xoguete (sección 3.1)
  2. Exercicios análise de obxectos (sección 3.5.1)
  1. Rúbrica_Análise_Xoguete
  2. Retroalimentación
CA1.3.- Recoñecer a influencia da actividade tecnolóxica na sociedade e na sostibilidade ambiental identificando as súas achegas e repercusións e valorando a súa importancia para o desenvolvemento sostible.
  1. Análise dun xoguete (sección 3.1)
  1. Rúbrica_Análise_Xoguete
CA1.4.- Identificar as achegas das tecnoloxías emerxentes ao benestar, á igualdade social e á diminución do impacto ambiental, facendo un uso responsable e ético destas.
  1. Memoria do reto. Apartado investigación. (sección 4)
  1. Rúbrica_Reto_Ajedrez (sección 4.5)
CA2.4.1.-Comprender e utilizar conceptos básicos de debuxo técnico para construír mediante ferramentas de fabricación dixital obxectos e modelos sinxelos.

Avaliable con PE non incluída no REA.

  1. Exercicios interactivos sección 2.2 "Geometría 2D para dibujar"
  2. Exercicios interactivos sección 2.3 "Geometría 3D para dibujar"
  3. Exercicios interactivos sección 2.4 "De 3D a 2D"
  4. Exercicio interactivo sección 3.2 "Vistas con el Cubo Soma"
  5. Pasamos a papel sección 3.2 "Vistas con el Cubo Soma"
  6. Exercicio interactivo sección 3.2 "Vistas con el pequeño juego de construcción de barcos"
  7. Pasamos a papel sección 3.2 "Vistas con el pequeño juego de construcción de barcos"
  8. Exercicios interactivos sección 3.3 "Tomando medidas"
  9. Exercicios sección 3.5 "Captura al paso"
  1. Retroalimentación
  2. Retroalimentación
  3. Retroalimentación
  4. Retroalimentación
  5. Retroalimentación en el interactivo
  6. Retroalimentación
  7. Retroalimentación en el interactivo
  8. Retroalimentación
  9. Retroalimentación
CA2.4.2.-Deseñar e construír mediante ferramentas de fabricación dixital obxectos e modelos sinxelos, respectando as normas de seguridade e saúde.
  1. Reto e memoria do reto. 
  1. Rúbrica_Reto_Ajedrez

Feito con eXeLearning (Nova xanela)