2.1. Criterios e instrumentos de avaliación
| Códigos CA |
Criterios de avaliación (CA) |
Mínimos de consecución |
Instrumentos de avaliación |
% (Orientación de Proens) |
| CA1.2 |
Comprender e examinar obxectos tecnolóxicos sinxelos de uso habitual a través da análise de obxectos e sistemas, empregando o método científico e utilizando ferramentas de simulación na construción de coñecemento. |
Comprender obxectos tecnolóxicos sinxelos |
TI_Rúbrica_Análise_Xogos
|
15 |
| CA1.3 |
Recoñecer a influencia da actividade tecnolóxica na sociedade e na sostibilidade ambiental identificando as súas achegas e repercusións e valorando a súa importancia para o desenvolvemento sostible. |
Recoñecer a influencia da tecnoloxía na sociedade. Comprender a importancia dun desenvolvemento sostible |
| CA1.4 |
Identificar as achegas das tecnoloxías emerxentes ao benestar, á igualdade social e á diminución do impacto ambiental, facendo un uso responsable e ético destas. |
Identificar as tecnoloxías emerxentes e a súa influencia na sociedade. |
TI_Rúbrica_Reto
TI_Rúbrica_Reto |
55 |
| CA2.4.2 |
Deseñar e construír mediante ferramentas de fabricación dixital obxectos e modelos sinxelos, respectando as normas de seguridade e saúde. |
Deseñar un obxecto sinxelo que se poida construír mediante ferramentas de fabricación dixital, respectando as normas de seguridade e saúde. |
| CA2.4.1 |
Comprender e utilizar conceptos básicos de debuxo técnico para construír mediante ferramentas de fabricación dixital obxectos e modelos sinxelos. |
Comprender e utilizar conceptos de debuxo técnico |
PE
(Non incluída no REA)
|
30 |
| CA2.4 |
Deseñar e construír mediante ferramentas de fabricación dixital obxectos e modelos sinxelos, respectando as normas de seguridade e saúde. |
|
Baleiro |
|
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores. |
| Criterios de avaliación |
Actividades ou exercicios/ Seccións do REA |
Instrumentos empregados |
| CA1.2.- Comprender e examinar obxectos tecnolóxicos sinxelos de uso habitual a través da análise de obxectos e sistemas, empregando o método científico e utilizando ferramentas de simulación na construción de coñecemento. |
- Análise dun xoguete (sección 3.1)
- Exercicios análise de obxectos (sección 3.5.1)
|
- Rúbrica_Análise_Xoguete
- Retroalimentación
|
| CA1.3.- Recoñecer a influencia da actividade tecnolóxica na sociedade e na sostibilidade ambiental identificando as súas achegas e repercusións e valorando a súa importancia para o desenvolvemento sostible. |
- Análise dun xoguete (sección 3.1)
|
- Rúbrica_Análise_Xoguete
|
| CA1.4.- Identificar as achegas das tecnoloxías emerxentes ao benestar, á igualdade social e á diminución do impacto ambiental, facendo un uso responsable e ético destas. |
- Memoria do reto. Apartado investigación. (sección 4)
|
- Rúbrica_Reto_Ajedrez (sección 4.5)
|
| CA2.4.1.-Comprender e utilizar conceptos básicos de debuxo técnico para construír mediante ferramentas de fabricación dixital obxectos e modelos sinxelos. |
Avaliable con PE non incluída no REA.
- Exercicios interactivos sección 2.2 "Geometría 2D para dibujar"
- Exercicios interactivos sección 2.3 "Geometría 3D para dibujar"
- Exercicios interactivos sección 2.4 "De 3D a 2D"
- Exercicio interactivo sección 3.2 "Vistas con el Cubo Soma"
- Pasamos a papel sección 3.2 "Vistas con el Cubo Soma"
- Exercicio interactivo sección 3.2 "Vistas con el pequeño juego de construcción de barcos"
- Pasamos a papel sección 3.2 "Vistas con el pequeño juego de construcción de barcos"
- Exercicios interactivos sección 3.3 "Tomando medidas"
- Exercicios sección 3.5 "Captura al paso"
|
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Retroalimentación
- Retroalimentación en el interactivo
- Retroalimentación
- Retroalimentación en el interactivo
- Retroalimentación
- Retroalimentación
|
| CA2.4.2.-Deseñar e construír mediante ferramentas de fabricación dixital obxectos e modelos sinxelos, respectando as normas de seguridade e saúde. |
- Reto e memoria do reto.
|
- Rúbrica_Reto_Ajedrez
|