Este REA, en relación coa programación didáctica de referencia publicada no PROENS para a materia de "Tecnoloxía e dixitalización" de 1º da ESO contextualízase na unidade 8 "Programación".
O recurso englóbase fundamentalmente no bloque de contidos "4. Programación, control e robótica"
Abarca o proceso de descrición, interpretación e deseño de solucións a problemas informáticos a través de algoritmos e diagramas de fluxo, así como a programación de aplicacións sinxelas.
| Contidos |
Bloque da materia |
- Algorítmica e diagramas de fluxo.
- Aplicacións informáticas sinxelas para ordenador.
- Autoconfianza e iniciativa: o erro, a reavaliación e a depuración de erros como parte do proceso de aprendizaxe.
|
Bloque 4 |
Este recurso céntrase principalmente no seguinte obxectivo da materia:
| Obxectivos |
Descrición |
| OBX 5 |
Desenvolver algoritmos e aplicacións informáticas en distintas contornas, aplicando os principios do pensamento computacional e incorporando as tecnoloxías emerxentes, para crear solucións a problemas concretos, automatizar procesos e aplicalos en sistemas de control e robótica |
A continuación inclúense as competencias clave estipuladas pola normativa traballadas neste recurso:
| Competencias clave |
Clave dos descritores operativos |
| Competencia plurilingüe (CP) |
CP2.- A partir das súas experiencias, realiza transferencias entre distintas linguas como estratexia para comunicarse e ampliar o seu repertorio lingüístico individual. |
| Competencia matemática e competencia en ciencia, tecnoloxía e enxeñería (STEM) |
STEM1.- Utiliza métodos indutivos e dedutivos propios do razoamento matemático en situacións coñecidas, e selecciona e emprega diferentes estratexias para resolver problemas analizando criticamente as solucións e reformulando o procedemento, se é necesario.
STEM3.- Formula e desenvolve proxectos deseñando, fabricando e avaliando diferentes prototipos ou modelos para xerar ou utilizar produtos que dean solución a unha necesidade ou problema de forma creativa e en equipo, procurando a participación de todo o grupo, resolvendo pacificamente os conflitos que poidan xurdir, adaptándose ante a incerteza e valorando a importancia da sustentabilidade.
|
| Competencia dixital (CD) |
CD5.- Desenvolve aplicacións informáticas sinxelas e solucións tecnolóxicas creativas e sustentables para resolver problemas concretos ou responder a retos propostos, mostrando interese e curiosidade pola evolución das tecnoloxías dixitais e polo seu desenvolvemento sustentable e uso ético. |
| Competencia persoal, social e de aprender a aprender (CPSAA) |
CPSAA5.- Planea obxectivos a medio prazo e desenvolve procesos metacognitivos de retroalimentación para aprender dos seus erros no proceso de construción do coñecemento. |
| Competencia emprendedora (CE) |
CE3.- Desenvolve o proceso de creación de ideas e solucións valiosas e toma decisións, de maneira razoada, utilizando estratexias áxiles de planificación e xestión, e reflexiona sobre o proceso realizado e o resultado obtido, para levar a termo o proceso de creación de prototipos innovadores e de valor, considerando a experiencia como unha oportunidade para aprender. |