Saltar navegación

1. Descrición xeral

Viaxe programada

Este REA (Recurso Educativo Aberto) ofrece ao alumando un primeiro achegamento á programación e introduce aos estudantes na solución de problemas informáticos a través de algoritmos e diagramas de fluxo, así como a súa posterior tradución nunha aplicación sinxela mediante unha linguaxe de programación.

A situación de aprendizaxe ofrece ao alumnado o reto de deseñar e programar un xogo composto de pequenos xogos empregando a metodoloxía propia do método de proxectos. 

A situación de aprendizaxe repasa as licenzas de autor e a diferenza entre os formatos de debuxo vectorial e mapa de bits. Estuda o concepto de algoritmo e a súa representación en forma de diagrama de fluxo. Introduce ao alumnado á programación de forma práctica empregando Scratch como linguaxe de programación por bloques.

As metas de aprendizaxe son:

  • Describir, interpretar e deseñar solucións a problemas informáticos a través de algoritmos e diagramas de fluxo.
  • Programar aplicacións sinxelas empregando os elementos de programación estruturada.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)