Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA Criterios de avaliación (CA)  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación

Unidad didáctica (Proens)

% (Orientación de Proens)
CA4.1 Describir, interpretar e deseñar solucións a problemas informáticos a través de algoritmos e diagramas de fluxo, aplicando os elementos e as técnicas de programación de maneira creativa.

Interpretar algoritmos sinxelos.

Dar solucións a problemas sinxelos a través de algoritmos.

TI_Rúbrica_diagrama_fluxo 6 25
CA4.2 Programar aplicacións informáticas sinxelas empregando os elementos de programación de maneira apropiada e aplicando ferramentas de edición. Programas aplicacións sinxelas TI_Rúbrica_reto 6 75
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores.

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados
CA4.1 - Describir, interpretar e deseñar solucións a problemas informáticos a través de algoritmos e diagramas de fluxo, aplicando os elementos e as técnicas de programación de maneira creativa.
  1.  Exercicio interactivo identificación de estruturas de programación (sección 3.1)
  2. Interpretación dun algoritmo (sección 3.1)
  3. Deseño dun algoritmo (sección 3.1)
  4. Actividades interactivas de adestramento con bloques de Scratch (sección 3.3)
  5. Xogos de Scratch e pequenos adestramentos de programación focalizados na aprendizaxe dos diferentes tipos de bloques de Scratch (sección 3.3)
  6. Actividades interactivas de adestramento con xogos de Scratch (sección 3.4)
  7. Xogos de Scratch e pequenos adestramentos de programación focalizados na aprendizaxe da tipoloxía de xogos e nos consellos de programación (sección 3.4)
  8. Actividades de afondamento e reforzo dos contidos anteriores (sección 3.5)
TI Rúbrica de interpretación e deseño de algoritmos con diagramas de fluxo
CA4.2 - Programar aplicacións informáticas sinxelas empregando os elementos de programación de maneira apropiada e aplicando ferramentas de edición.
  1. Deseño e programación de pequenos xogos individuais con condicións específicas para a integración en un xogo de grupo (sección 4.1)
  2. Depuración de erros empregando listas de verificación (sección 4.2)
  3. Integración dos diferentes xogos individuais nun xogo con pantalla común e final común (sección 4.3)
  4. Proba final do xogo empregando unha lista de verificación (sección 4.4)
  5. Proba de videoxogos creados por outros equipos empregando a lista de verificación (4.5)
TI Rúbrica do xogo final do grupo

Feito con eXeLearning (Nova xanela)