Picasso: Un neno pintor na Coruña

2014-02-18

Picasso Pintor Coruña pegadas cores

Este material curricular dixital interactivo pretende achegar ao alumnado galego a figura de Picasso na súa adolescencia galega, nos anos que o incipiente artista pasou na Coruña, desde 1891 a 1895. Picasso chega á Coruña con 10 anos recién cumpridos (de feito, probablemente os fixera no barco que o traía de camiño), e aquí pasa os anos decisivos da súa adolescencia.

Picasso: Un neno pintor na Coruña

2014-02-18