As capacidades físicas: a velocidade

Media: 3 (1 voto)

2023-03-16

miniatura recurso

O recurso ten como obxectivo fundamental o interiorizar e practicar os contidos e métodos requiridos para o adestramento da flexibilidade, da forza, da velocidade e da resistencia, para relacionalas coas prácticas deportivas.

Tras a definición, clasificación, metodoloxía, técnica, exercicio e o propio adestramento avalía as capacidades físicas por medio de encher espazos, escolla múltiple, listas, preguntas, ordenar, seleccionar, test e probas específicas.

As capacidades físicas: a velocidade

Media: 3 (1 voto)