Péndulo de Galileo. Laboratorio de experimentación de Galileo

11/11/2022

Ilustrativo. Laboratorio de experimentación de Galileo

Materia: Física e Química

Descrición: Laboratorios virtuais manipulativos que permiten ao alumnado experimentar con diversas variables do péndulo (ángulo, extensión do fío, gravidade e masa) para demostrar os factores que dependen do período do péndulo, empregando o método científico e seguindo a figura de Galileo Galilei, de quen se presentan a súa vida e a súa obra en vídeos animados.

Tipo de recursos:

• Actividades interactivas
  • Laboratorios virtuais

Número de sesións estimadas: 1 ou 2, segundo o nivel do alumnado.

Outras características:

• Proxectos científicos descargables ao finalizar cada experimento (reúne todas as interaccións realizadas).

Péndulo de Galileo. Laboratorio de experimentación de Galileo

Visto: 0 veces
Votos
Media: 3 (2 votos)
2022-11-11
Imaxe
Ilustrativo. Laboratorio de experimentación de Galileo

Materia: Física e Química

Tipo de recursos:

• Actividades interactivas
  • Laboratorios virtuais

Número de sesións estimadas: 1 ou 2, segundo o nivel do alumnado.

Outras características:

Ficheiros relacionados
Categoría personalizada
Dirixido a alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria (2º a 4º ESO) para adquirir e afondar nos conceptos físicos e químicos.
Galego