Le chemin de Saint-Jacques de Compostelle. Perigueux: Boutique

2023-01-31

Materia: Francés

Descrición: Contido dinámico que incorpora un simulador conversacional co que o alumnado poderá aprender e practicar vocabulario e expresións referentes á roupa e aos accesorios, ás cores, ás tallas, aos materiais e aos gustos a través dunha narrativa na que continúa o Camiño de Santiago francés chegando á cidade de Perigueux. O alumnado interactuará con diferentes personaxes para coñecer os seus gustos e entregarlles catro pezas distintas: unha parte de arriba, unha de abaixo, un calzado e un accesorio.

Le chemin de Saint-Jacques de Compostelle. Vézelay: Buffet

2022-11-14

Materia: Francés

Descrición: Contido dinámico que incorpora un simulador conversacional co que o alumnado poderá aprender e practicar vocabulario e expresións referentes ás comidas, aos gustos e ás alerxias a través dunha narrativa na que se lle presentan o Camiño de Santiago francés e a cidade de Vézelay. O alumnado empregará o seu avatar e interactuará con diferentes personaxes para coñecer os seus gustos e entregarlle un servizo completo de comidas (entrante, prato principal, sobremesa e bebida).

Tipo de recursos: