Saltar navegación

7. Que aprendín? Avaliámonos

Avaliámonos

A través das actividades que fuches realizando, individual ou en equipos, da lectura de documentos, a manipulación de páxinas web e a creación de novos materiais, traballaches todas as competencias do currículo.

Lectura facilitada

Cualificación desta unidade

  • Traballo diario: 50%
  • Tarefa "A nosa vivenda máis antiga": 50%

Avaliación do traballo diario na aula

Escala de avaliación de traballo na aula
Ana Moreiras e Alexandra Pacheco. Escala de avaliación de traballo na aula (CC BY-SA)

Escala de avaliación de traballo en equipo
Ana Moreiras e Alexandra Pacheco. Escala de avaliación de traballo en equipo (CC BY-SA)


Avaliación da tarefa "Análise da nosa vivenda máis antiga"

  • Lembra que debes subir o informe ó Portfolio e logo, nunha versión reducida, ó Padlet.
  • Rúbrica.
Rúbrica avaliación
Ana Moreiras. Rúbrica avaliación "A nosa vivenda máis antiga" (CC BY-SA)

Criterios de avaliación

Criterios de avaliación da materia de Lingua galega

  • CA1.5 - Elaborar traballos de investigación de maneira progresivamente autónoma en diferentes soportes sobre diversos temas de interese académico, persoal ou social, partindo da información seleccionada.
  • CA2.1 - Comprender e valorar o sentido global, a estrutura, a información máis relevante en función das necesidades comunicativas e a intención do emisor en textos orais, escritos e multimodais de certa complexidade de diferentes ámbitos, analizando a interacción entre os diferentes códigos e avaliando a súa calidade, a súa fiabilidade e a idoneidade da canle utilizada, así como a eficacia dos procedementos comunicativos empregados.
  • CA2.2 - Realizar exposicións e argumentacións orais e escritas de certa extensión e complexidade con diferente grao de planificación sobre temas de interese persoal, social, educativo e profesional axustándose ás convencións propias dos diversos xéneros discursivos, con fluidez, coherencia e cohesión e co rexistro adecuado en diferentes soportes, utilizando de maneira eficaz recursos verbais e non verbais.
  • CA2.3 - Participar de maneira activa e axeitada en interaccións orais informais e en situacións orais formais de carácter dialogado, mantendo actitudes de escoita activa e estratexias de cooperación conversacional e de cortesía lingüística.
  • CA2.5 - Planificar a redacción de textos escritos e multimodais sinxelos, atendendo á situación comunicativa, ao destinatario, ao propósito e á canle, presentando, despois da súa revisión, un texto final coherente, cohesionado e co rexistro adecuado.
  • CA2.6 - Localizar, seleccionar e contrastar información de maneira progresivamente autónoma procedente de diferentes fontes, calibrando a súa fiabilidade e reelaborala e comunicala de maneira creativa adoptando un punto de vista crítico e respectando os principios de propiedade intelectual.
  • CA2.7 - Adoptar hábitos de uso crítico, seguro, sustentable e saudable das tecnoloxías dixitais con relación á procura e á comunicación da información, reflexionando sobre as posibles manipulacións presentes nas canles de transmisión da información
  • CA3.1 - Comprender e interpretar o sentido global, a estrutura, a información máis relevante e a intención do emisor de textos escritos e multimodais de certa complexidade, realizando as inferencias necesarias e con diferentes propósitos de lectura.
  • CA4.1 - Incorporar procedementos para enriquecer os textos atendendo a aspectos discursivos, lingüísticos e de estilo, con precisión léxica e corrección ortográfica e gramatical, valorando o dominio do sistema fonético-fonolóxico, o uso do léxico tradicional e as construcións morfosintácticas máis xenuínas.
  • CA4.2 - Revisar os textos propios de maneira progresivamente autónoma e identificar e solucionar os problemas de comprensión lectora utilizando os coñecementos explícitos sobre a lingua e o seu uso
  • CA4.3 - Explicar e argumentar a interrelación entre o propósito comunicativo e as eleccións lingüísticas do emisor, así como os seus efectos no receptor, utilizando o coñecemento explícito da lingua e a metalinguaxe específica.


Criterios de avaliación da materia de Tecnoloxía

  • CA1.1 - Idear e planificar solucións tecnolóxicas que xeren valor para a comunidade após analizar as necesidades da contorna.
  • CA1.2 - Aplicar estratexias colaborativas de xestión de proxectos, validando iterativamente desde a ideación ata a difusión.
  • CA1.3 - Xestionar un proxecto de forma creativa, empregando técnicas de investigación e ideación para obter solucións eficientes, accesibles e innovadoras.
  • CA1.5 - Intercambiar información e fomentar o traballo en equipo de maneira asertiva.
  • CA1.6 - Analizar os beneficios da arquitectura bioclimática e do eco-transporte no desenvolvemento sostible.
  • CA1.7 - Identificar e valorar o alcance social dos proxectos tecnolóxicos a través de comunidades abertas, voluntariado ou servizo á comunidade.
  • CA5.1 - Crear contidos e difundilos en distintas plataformas, configurando axeitadamente as ferramentas dixitais e respectando os dereitos de autor.
  • CA5.2 - Presentar e divulgar propostas tecnolóxicas de maneira efectiva, empregando unha linguaxe inclusiva e non sexista, xestionando o tempo e a expresión oral/visual.
  • CA5.3 - Organizar a información de forma estruturada e aplicar técnicas de almacenamento seguro.

Criterios de cualificación

  • Autoavaliación do traballo na aula a través da rúbrica inicial.
  • Autoavaliación da aprendizaxe de novos contidos a través dos cuestionarios que hai ó longo dos capítulos.
  • Adquisición de novo coñecemento a través da valoración da profe das tarefas:
    • Deseño do roteiro.
    • Creación do díptico do roteiro.
    • Difusión da convocatoria.
    • Participación activa no roteiro e na difusión dos seus resultados, respectando o traballo en equipo, e cumprindo o teu rol.

Lista de cotexo previa á Avaliación

Completa a lista de cotexo marcando as casas correspondentes ás actividades rematadas.

%E9%B0%E6%EB%E2%F7%D5%F3%FF%F7%B0%A8%B0%D1%FD%E6%F7%F8%FD%B0%BE%B0%FB%F6%B0%A8%B0%A0%A2%A0%A6%A3%A2%A1%A3%A3%A3%A1%A2%A0%A4%BF%A4%A2%B0%BE%B0%E6%FB%E6%FE%F7%B0%A8%B0%C6%F3%E0%F7%F4%F3%E1%B2%D0%F3%E7%D5%F3%FE%A4%B0%BE%B0%E1%E7%F0%E6%FB%E6%FE%F7%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FE%F7%E4%F7%FE%E1%B0%A8%C9%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D4%FB%EA%F7%F1%FA%F7%E1%B2%FD%B2%F1%E7%F7%E1%E6%FB%FD%FC%F3%E0%FB%FD%B2%CE%B0%DD%B2%FF%E7%FC%F6%FD%B2%E3%E7%F7%B2%FA%F3%F0%FB%E6%F3%FF%FD%E1%CE%B0%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%A3%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%AE%E1%E2%F3%FC%B2%E1%E6%EB%FE%F7%AF%CE%B0%F0%F3%F1%F9%F5%E0%FD%E7%FC%F6%BF%F1%FD%FE%FD%E0%A8%B2%E0%F5%F0%BA%A0%A7%A7%BE%B2%A0%A7%A7%BE%B2%A0%A7%A7%BB%A9%CE%B0%AC%D4%FB%EA%F7%F1%FA%F7%E1%B2%FD%B2%F1%E7%F7%E1%E6%FB%FD%FC%F3%E0%FB%FD%B2%CE%B0%D3%B2%F1%FB%F6%F3%F6%F7%B2%7B%B2%FC%FD%E1%F3%CE%B0%AE%BD%E1%E2%F3%FC%AC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D4%FB%EA%F7%F1%FA%F7%E1%B2%FD%B2%F1%E7%F7%E1%E6%FB%FD%FC%F3%E0%FB%FD%B2%CE%B0%C2%F3%E6%E0%FB%FF%FD%FC%FB%FD%B2%F7%B2%FB%F6%F7%FC%E6%FB%F6%F3%F6%F7%CE%B0%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D4%FB%EA%F7%F1%FA%F7%E1%B2%E7%FC%FA%F3%B2%F7%FC%E6%E0%F7%E4%FB%E1%E6%F3%B2%F3%B2%E7%FC%FA%F3%B2%E2%F7%E0%E1%FD%F3%B2%FF%F3%FB%FD%E0%B2%F6%F3%B2%E6h%F3%B2%E8%FD%FC%F3%B2%E2%F3%E0%F3%B2%E0%F7%F1%FD%FE%FE%F7%E0%B2%E7%FC%B2%F7%FE%F7%FF%F7%FC%E6%FD%B2%F6%F7%B2%E2%F3%E6%E0%FB%FF%FD%FC%FB%FD%B2%FF%F3%E6%F7%E0%FB%F3%FE%B2%FD%E7%B2%FB%FC%FF%F3%E6%F7%E0%FB%F3%FE%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DB%FC%E4%F7%E1%E6%FB%F5%F3%F1%FA%F7%E1%B2%F7%B2%E1%F7%FE%F7%F1%F1%FB%FD%FC%F3%F1%FA%F7%E1%B2%FD%E1%B2%E2%E7%FC%E6%FD%E1%B2%F6%FD%B2%E0%FD%E6%F7%FB%E0%FD%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D1%E0%F7%F3%F1%FA%F7%E1%B2%FD%B2%E0%FD%E6%F7%FB%E0%FD%B2%E1%FD%F0%E0%F7%B2%E7%FC%B2%FF%F3%E2%F3%B2%F6%FB%EA%FB%E6%F3%FE%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D1%E0%F7%F3%F1%FA%F7%E1%B2%FD%B2%F6%7F%E2%E6%FB%F1%FD%B2%F7%B2%F6%FB%F4%E7%FC%F6%FB%F1%FA%F7%E1%B2%F3%B2%F1%FD%FC%E4%FD%F1%F3%E6%FD%E0%FB%F3%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%C6%7B%E1%B2%F1%FE%F3%E0%FD%E1%B2%FD%E1%B2%E2%F3%E1%FD%E1%B2%E2%F3%E0%F3%B2%E2%E0%F7%E2%F3%E0%F3%E0%B2%E7%FC%FA%F3%B2%F7%EA%E2%FD%E1%FB%F1%FBa%FC%B2%FD%E0%F3%FE%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D1%E7%FF%E2%FE%FB%F1%FA%F7%E1%B2%FD%B2%E6%F7%E7%B2%E0%FD%FE%B2%FC%FD%B2%C2%F3%E1%F7%FD%B2%F6%F7%B2%D8%F3%FC%F7%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D6%FB%F4%E7%FC%F6%FB%F1%FA%F7%E1%B2%FD%B2%E2%F3%E1%F7%FD%B2%F6%F7%B2%D8%F3%FC%F7%B2%E1%F7%F5%E7%FB%FC%F6%FD%B2%F3%E1%B2%E2%F3%E7%E6%F3%E1%B2%F6%F7%B2%E2%E7%F0%FE%FB%F1%F3%F1%FBa%FC%B2%F7%FC%B2%E0%F7%F6%F7%E1%B2%E1%FD%F1%FB%F3%FB%E1%B2%E3%E7%F7%B2%F3%E2%F3%E0%F7%F1%F7%FC%B2%FC%FD%B2%F1%F3%E2%7F%E6%E7%FE%FD%B2%A4%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D7%FE%F3%F0%FD%E0%F3%F1%FA%F7%E1%B2%E7%FC%B2%FF%F3%FC%FB%F4%F7%E1%E6%FD%B2%E2%F3%E0%F3%B2%E2%E0%F7%E1%F7%FC%E6%F3%E0%B2%FC%FD%B2%F1%FD%FC%F1%F7%FE%FE%FD%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D4%FB%EA%F7%F1%FA%F7%E1%B2%F3%B2%F3%E4%F3%FE%FB%F3%F1%FBa%FC%B2%F4%FB%FC%F3%FE%B2%F6%FD%B2%E0%F7%F1%E7%E0%E1%FD%B2%CE%B0%D3%F5%FD%E0%F3%B2%F3%E4%F3%FE%7F%F3%E1%FC%FD%E1%B2%E6%FB%CE%B0%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%CF%BE%B0%FA%F3%E1%DE%FD%F5%FD%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%DE%FD%F5%FD%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FA%F3%E1%D1%FD%FF%FF%E7%FC%FB%E6%EB%B0%A8%E6%E0%E7%F7%BE%B0%E7%E0%FE%D1%FD%FF%FF%E7%FC%FB%E6%EB%B0%A8%B0%BD%E2%E0%F7%E4%FB%F7%E5%E1%BD%CD%FA%FD%FF%F7%CD%F3%E2%E2%CD%F7%EA%F7%CD%F1%FD%FC%F4%FB%F5%CD%E5%E5%E5%CD%F7%F6%E7%CD%EA%E7%FC%E6%F3%CD%F5%F3%FE%CD%F1%F7%FC%E6%E0%FD%E1%CD%FB%F7%E1%F3%F1%F3%F1%FA%F3%F6%F3%CD%F3%E7%FE%F3%E4%FB%E0%E6%E7%F3%FE%CD%A1%A2%CD%F4%E1%CD%F0%F3%E7%F5%F3%FE%CD%FE%FD%F5%FD%CD%F3%E8%E7%FE%BC%E2%FC%F5%B0%BE%B0%FA%F3%E1%D6%F7%F1%FD%E0%F3%E6%FB%E4%F7%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%D6%F7%F1%FD%E0%F3%E6%FB%E4%F7%B0%A8%B0%B0%BE%B0%E1%F3%E4%F7%D6%F3%E6%F3%B0%A8%E6%E0%E7%F7%BE%B0%E7%E1%F7%E0%D6%F3%E6%F3%B0%A8%E6%E0%E7%F7%BE%B0%F4%FD%FD%E6%F7%E0%B0%A8%B0%DE%FB%E1%E6%F3%B2%F1%FD%E6%F7%EA%E6%FD%B2%D0%F3%E7%F5%F3%FE%B2%A4%B2%D1%D1%B2%D0%CB%BF%C1%D3%BE%B2%E2%FD%E0%B2%D3%FC%F3%B2%DF%FD%E0%F7%FB%E0%F3%E1%B2%F7%B2%D3%FE%F7%EA%F3%FC%F6%E0%F3%B2%C2%F3%F1%FA%F7%F1%FD%B0%BE%B0%E7%E1%F7%C1%F1%FD%E0%F7%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%FF%E1%F5%E1%B0%A8%E9%B0%FF%E1%F5%D1%FD%FF%E2%FE%FB%E6%B0%A8%B0%D1%FD%FF%E2%FE%F7%E6%F3%F6%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%FD%FC%F7%B0%A8%B0%D4%F7%FB%E6%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DB%FC%C2%E0%FD%F5%E0%F7%E1%E1%B0%A8%B0%D7%FC%B2%E2%E0%FD%F1%F7%E1%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C7%FC%E0%F7%F3%FE%FB%E8%F7%F6%B0%A8%B0%C1%F7%FC%B2%F1%FD%FF%E2%FE%F7%E6%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%E6%F3%E1%F9%DC%E7%FF%F0%F7%E0%B0%A8%B0%DCh%FF%F7%E0%FD%B2%F6%F7%B2%E6%F3%E0%F7%F4%F3%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DC%F3%FF%F7%B0%A8%B0%DC%FD%FF%F7%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%F3%E6%F7%B0%A8%B0%D6%F3%E6%F3%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C1%F3%E4%F7%B0%A8%B0%D6%F7%E1%F1%F3%E0%F5%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DE%FB%E1%E6%B0%A8%B0%FE%FB%E1%E6%F3%CD%F6%F7%CD%F1%FD%E6%F7%EA%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C1%F1%FD%E0%F7%B0%A8%B0%C2%E7%FC%E6%E7%F3%F1%FBa%FC%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%E2%E7%FC%E6%FD%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C2%FD%FB%FC%E6%B0%A8%B0%E2%E7%FC%E6%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C0%F7%F0%FD%FD%E6%B0%A8%B0%C0%F7%FB%FC%FB%F1%FB%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%F7%FE%F7%E6%F7%B0%A8%B0%C1%F7%F5%E7%E0%FD%B2%E3%E7%F7%B2%F6%F7%E1%F7%EA%F3%B2%F0%FD%E0%E0%F3%E0%B2%E6%FD%F6%FD%E1%B2%FD%E1%B2%F1%F3%FF%E2%FD%E1%B2%F6%FD%B2%F4%FD%E0%FF%E7%FE%F3%E0%FB%FD%AD%B0%EF%EF
Navegador non compatible
Community

Agora avalíasnos ti

Rúbrica de exemplo (4x4)
 Moi de acordoBastante de acordoAlgo en desacordoMoi en desacordo
NavegabilidadeÉ moi intuitivo navegar a través deste recurso dixital. (2.5)É bastante intuitivo navegar a través deste recurso dixital. (1.75)É pouco intuitivo navegar a través deste recurso dixital. (1.50)Non é nada intuitivo navegar a través deste recurso dixital. (1.25)
Contidos: presentación e nivelDesde a primeira sesión, os contidos que van verse están totalmente claros e atópoos ó meu nivel. (2.5)Desde a primeira sesión, os contidos que van verse están suficientemente claros e atópoos ó meu nivel. (1.75)Non creo que os contidos estean moi claros e non atopo que sexan totalmente adecuados para o meu nivel. (1.50)Os contidos están desordenados e moi por riba/baixo do meu nivel. (1.25)
Actividades e interactividadeAs actividades e tarefas axudáronme en xeral a comprender mellor os contidos e hai moitos recursos variados e interactivos (xogos, imaxes e botóns despregables, vídeos...) (2.5)As actividades e tarefas axudáronme a veces a comprender mellor os contidos e hai bastantes recursos variados e interactivos (xogos, imaxes e botóns despregables, vídeos... (1.75)As actividades e tarefas raramente me axudaron a comprender mellor os contidos e hai escasos recursos interactivos. (1.50)As actividades e tarefas non me axudaron a comprender mellor os contidos e os recursos interactivos son insuficientes. (1.25)
DiversidadeCos recursos da unidade, podería facilmente ampliar información na casa ou repasar tranquilamente e así aprender mellor. (2.5)Cos recursos da unidade, podería ampliar información na casa ou repasar tranquilamente e así aprender mellor, pero boto en falta máis. (1.75)Cos recursos da unidade, non podería ampliar información na casa ou repasar tanto como o preciso. (1.50)Non hai recursos que me permitan ampliar ou reforzar o que se ve na aula. (1.25)
  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Feito con eXeLearning (Nova xanela)