UD 9: Normas de escritura
Rúbrica onde se inclúen as 4 destrezas da unidade sobre as normas de escritura musical para 1ª G.P.
| 5 | 3 | 1 | |
|---|---|---|---|
| Saber escribir correctamente as plicas, os puntiños, o barrado, os acordes, as alteracións e os silencios. | Sabe escribir música respetando todas as normas traballadas. (2.5) | Comete erros de escritura nalgúns dos items traballados. (1.5) | Comete erros en todos os items traballados. (0.5) |
| Saber identificar e interpretar as distintas equivalencias. | Identifica e interpreta con soltura as equivalencias. (0.5) | Consegue identificar as equivalencias pero non consegue interpretalas. (0.25) | Non sabe identificar nin interpretar as equivalencias. (0) |
| Ler con soltura e mantendo o pulso fragmentos nos compases traballados. | Le con soltura nas claves de Sol e Fa en 4ª, mantendo o pulso, nos compases traballados e executa con corrección as fórmulas rítmicas. (1.5) | Le con soltura en clave de Sol pero ten dificultades na clave de Fa en 4ª; algunhas das fórmulas rítmicas non as executa correctamente. (0.75) | Ten moitas dificultades de lectura nas claves de Sol e Fa en 4ª; non consegue manter o pulso e os compases e as fórmulas rítmicas traballadas non as consegue facer correctamente. (0.25) |
| Ler fragmentos en claves de Do en 1ª, 3ª e 4ª | Le fragmentos nas tres claves de Do traballadas con soltura e precisión, mantendo un pulso constante. (1.5) | Consegue ler notas soltas nas claves traballadas pero amosa dificultade á hora de cambiar entre elas. (0.75) | Non consegue ler un fragmento en distintas claves de Do, nin notas soltas. (0.25) |
| Entoar con exactitude rítmica e afinación melodías con ou sen acompañamento. | Entoa con exactitude rítmica e con boa afinación melodías con ou sen acompañamento. (2) | Consegue entoar a melodía, mellor con acompañamento, pero con pouca exactitude na afinación. (1) | Non consegue entoar melodías con ou sen acompañamento. (0.25) |
| Saber representar graficamente unha melodía escoitada. | Sabe reproducir por escrito unha melodía escoitada despois do proceso repeticións establecidos, tanto a 1 como a 2 voces. (2) | Identifica o compás e deseños rítmicos pero ten dificultade para representar as alturas, sobre todo na voz grave. (1.25) | Non sabe reproducir por escrito unha melodía escoitada, nin o ritmo nin as notas; ningunha das dúas voces. (0.5) |
- Actividade
- Nome
- Data
- Puntuación
- Notas
- Reiniciar
- Imprimir
- Aplicar
- Nova xanela