UD 8: Notas de adorno
Rúbrica onde se inclúen as 4 destrezas da unidade sobre notas de adorno para 1ª G.P.
| 5 | 3 | 1 | |
|---|---|---|---|
| Saber identificar as distintas notas de adorno | Identifica sen problema todas as notas de adorno. (1.75) | Só consegue recoñecer algunha das notas de adorno traballadas. (1) | Non consegue identificar ningunha das notas de adorno. (0.5) |
| Saber interpretar as notas de adorno, tanto en lecturas como en entoacións | Interpreta con soltura as notas de adorno tanto nas lecturas como nas entoacións. (0.75) | Consegue interpretar as notas de adorno nalgunha lectura, pero nunca nas entoacións. (0.5) | Non sabe interpretar ningunha das notas de adorno. (0.25) |
| Ler con soltura e mantendo o pulso fragmentos nos compases traballados. | Le con soltura nas claves de Sol e Fa en 4ª, mantendo o pulso, nos compases traballados e executa con corrección as fórmulas rítmicas. (2) | Le con soltura en clave de Sol pero ten dificultades na clave de Fa en 4ª; algunhas das fórmulas rítmicas non as executa correctamente. (1.25) | Ten moitas dificultades de lectura nas claves de Sol e Fa en 4ª; non consegue manter o pulso e os compases e as fórmulas rítmicas traballadas non as consegue facer correctamente. (0.75) |
| Ler fragmentos sinxelos en Do en 1ª | Le fragmentos en Do en 1ª con soltura e precisión, mantendo un pulso constante. (1.5) | Consegue ler notas soltas en Do en 1ª pero á hora dun fragmento non mantén o pulso. (0.75) | Non consegue ler un fragmento na clave de Do en 1ª, nin notas soltas. (0.25) |
| Entoar con exactitude rítmica e afinación melodías con ou sen acompañamento. | Entoa con exactitude rítmica e con boa afinación melodías con ou sen acompañamento. (2) | Consegue entoar a melodía, mellor con acompañamento, pero con pouca exactitude na afinación. (1) | Non consegue entoar melodías con ou sen acompañamento. (0.25) |
| Saber representar graficamente unha melodía escoitada. | Sabe reproducir por escrito unha melodía escoitada despois do proceso repeticións establecidos, tanto a 1 como a 2 voces. (2) | Identifica o compás e deseños rítmicos pero ten dificultade para representar as alturas, sobre todo na voz grave. (1.25) | Non sabe reproducir por escrito unha melodía escoitada, nin o ritmo nin as notas; ningunha das dúas voces. (0.5) |
- Actividade
- Nome
- Data
- Puntuación
- Notas
- Reiniciar
- Imprimir
- Aplicar
- Nova xanela