Rúbrica da proposta educativa e desenvolvemento na aula | Sempre | Con frecuencia | Poucas veces | Case nunca |
---|
Cumpríronse os obxectivos programados. | Sempre | Con frecuencia | Poucas veces | Case nunca |
---|
Traballaronse os contidos programados. | Sempre | Con frecuencia | Poucas veces | Case nunca |
---|
A metodoloxía é axeitada. | Sempre | Con frecuencia | Poucas veces | Case nunca |
---|
A secuenciación das actividades é axeitada. | Sempre | Con frecuencia | Poucas veces | Case nunca |
---|
As actividades propostas serven para acadar os obxectivos propostos. | Sempre | Con frecuencia | Poucas veces | Case nunca |
---|
Empregáronse as medidas axeitadas para atender ao alumnado con necesidades especiais. | Sempre | Con frecuencia | Poucas veces | Case nunca |
---|
Fomentáse a creatividade. | Sempre | Con frecuencia | Poucas veces | Case nunca |
---|
Os contidos ligüísticos son axeitados para as situacións de aprendizaxe propostas. | Sempre | Con frecuencia | Poucas veces | Case nunca |
---|
Amósanse as rúbricas ao alumnado antes do proceso de avaliación. | Sempre | Con frecuencia | Poucas veces | Case nunca |
---|
O programa empregado para a creación das actividades serve axeitadamente ao seu propósito. | Sempre | Con frecuencia | Poucas veces | Case nunca |
---|
- Activity
- Name
- Date
- Score
- Notes
- Reset
- Print
- Apply
- New Window