Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está pensada para realizar en 18 sesións e, segundo a programación didáctica de referencia en PROENS para a materia de "Matemáticas" de 6º de EP, englóbase no terceiro trimestre.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
| 1. Arte y geometría |
1.1 Dos por una |
Sesións de motivación, presentación do reto e a súa relación coa materia. Primeira reflexión no diario de aprendizaxe. |
1 sesións |
| 2. Repasa tu galería |
2.1. ¡Cambia el enfoque! 2.2. Manifestación triangular 2.3. Cuadriláteros escondidos 2.4. Cuadriláteros Cubistas 2.5. Picando piedra |
Sesións para recordar e utilizar os coñecementos xa adquiridos sobre tipos de ángulos, triángulos e cuadriláteros e a circunferencia e o círculo, centrados na análise de diferentes obras pictóricas. Propóñense unha ampla variedade de actividades interactivas, actividades grupais e unha actividade multinivel. Segunda reflexión individual e grupal no diario de aprendizaxe. |
4 sesións |
| 3. Las dimensiones del arte |
3.1. Puntos sobre cuadrículas 3.2. Movimientos divertidos 3.3. Esculpiendo modelos 3.4. El modelo plano 3.5. Modelos a escala 3.6. Ajustando modelos 3.7. De Museo a Museo 3.8. Luz, arte y geometría 3.9. Juegos de luces |
Inclúense as explicacións de contidos contextualizadas na situación de aprendizaxe. Trabállanse os contidos referidos ao sistema de coordenadas, os movementos, os corpos xeométricos, áreas e perímetros de figuras planas e as escalas. Combínanse actividades individuais interactivas con actividades grupais para adquirir os coñecementos necesarios para acadar o reto. Terceira reflexión individual e grupal no diario de aprendizaxe. |
10 sesións |
| 4. MateArtistas |
4.1. Evalúa la obra |
Confección do reto paso a paso co apoio dunha ficha de traballo para que o alumnado sexa quen de acadar o reto. Realización do reto orixinal baseándose ademais na rúbrica de avaliación do mesmo. Cuarta reflexión individual e grupal do diario de aprendizaxe. |
2 sesións |
| 5. Galería de resultados |
5.1. Cierre de la galería |
Nesta fase, realízase a exposición e explicación das súas creacións para a clase e cumprimentarán unha rúbrica de coavaliación sobre a mesma. Última reflexión individual e grupal do diario de aprendizaxe. |
1 sesións |