Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta situación de aprendizaxe está pensada para realizar en 18 sesións e, segundo a programación didáctica de referencia en PROENS para a materia de "Matemáticas" de 6º de EP, englóbase no terceiro trimestre.

A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:

Fase Seccións Descrición do traballo a desenvolver Temporalización
1. Arte y geometría

1.1 Dos por una

Sesións de motivación,  presentación do reto e a súa relación coa materia.

Primeira reflexión no diario de aprendizaxe.

1 sesións
2. Repasa tu galería

2.1. ¡Cambia el enfoque!

2.2. Manifestación triangular

2.3. Cuadriláteros escondidos

2.4. Cuadriláteros Cubistas

2.5. Picando piedra

Sesións para recordar e utilizar os coñecementos xa adquiridos sobre tipos de ángulos, triángulos e cuadriláteros e a circunferencia e o círculo, centrados na análise de diferentes obras pictóricas.

Propóñense unha ampla variedade de actividades interactivas, actividades grupais e unha actividade multinivel.

Segunda reflexión individual e grupal no diario de aprendizaxe.

4 sesións
3. Las dimensiones del arte

3.1. Puntos sobre cuadrículas

3.2. Movimientos divertidos

3.3. Esculpiendo modelos

3.4. El modelo plano

3.5. Modelos a escala

3.6. Ajustando modelos

3.7. De Museo a Museo

3.8. Luz, arte y geometría

3.9. Juegos de luces

Inclúense as explicacións de contidos contextualizadas na situación de aprendizaxe. Trabállanse os contidos referidos ao sistema de coordenadas, os movementos, os corpos xeométricos, áreas e perímetros de figuras planas e as escalas. 

Combínanse actividades individuais interactivas con actividades grupais para adquirir os coñecementos necesarios para acadar o reto. 

Terceira reflexión individual e grupal no diario de aprendizaxe.

10 sesións
4. MateArtistas

4.1. Evalúa la obra

Confección do reto paso a paso co apoio dunha ficha de traballo para que o alumnado sexa quen de acadar o reto. 

Realización do reto orixinal baseándose ademais na rúbrica de avaliación do mesmo. 

Cuarta reflexión individual e grupal do diario de aprendizaxe.

2 sesións
5. Galería de resultados

5.1. Cierre de la galería

Nesta fase, realízase a exposición e explicación das súas creacións para a clase e cumprimentarán unha rúbrica de coavaliación sobre a mesma.

Última reflexión individual e grupal do diario de aprendizaxe.

1 sesións

Feito con eXeLearning (Nova xanela)