Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA3.1 - Traballar en equipo activa, respectuosa e responsablemente, mostrando iniciativa, comunicándose de forma efectiva, valorando a diversidade, mostrando empatía e establecendo relacións saudables baseadas no respecto, a igualdade e a resolución pacífica de conflitos. Traballar en equipo activamente comunicándose adecuadamente respectando a diversidade do grupo e  establecendo relacións saudables baseadas na igualdade e a resolución pacífica de conflitos. TI 8 10
CA3.2 - Elaborar representacións matemáticas que axuden na procura e elección de estratexias e ferramentas, incluídas as tecnolóxicas, para a resolución dunha situación problematizada. Producir representacións matemáticas a través de debuxos, planos, deseños...que axuden na resolución dunha situación problematizada. PE  (non incluída no REA) 8 10
CA3.3 - Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.  Comparar entre diferentes estratexias para resolver un problema de forma pautada. TI 8 10
CA3.4 - Formular conxecturas matemáticas que axuden na procura e elección de estratexias e ferramentas, incluídas as tecnolóxicas, para a resolución dunha situación problematizada. Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de figuras xeométricas de forma pautada. PE  (non incluída no REA) 8 10
CA3.5 -. Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios.

Realizar conexións entre as distintas figuras xeométricas aplicando coñecementos e experiencias propios. PE  (non incluída no REA) 8 10
CA3.6 - Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos. Recoñecer a linguaxe matemática sinxela presente na vida cotiá en diferentes formatos, adquirindo vocabulario específico básico e mostrando a comprensión da mensaxe PE  (non incluída no REA) 8 10
CA3.7 -Interpretar a linguaxe matemática sinxela presente na vida cotiá en diferentes formatos, adquirindo vocabulario apropiado e mostrando a comprensión da mensaxe. Interpretar situacións en contextos diversos recoñecendo as conexións entre as matemáticas e a vida cotiá.

PE  (non incluída no REA)

8 10
CA3.8 - Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada. Explicar os procesos e ideas matemáticas, os pasos seguidos na resolución de problemas de xeometría plana ou os resultados obtidos utilizando unha linguaxe matemática sinxela en diferentes formatos.

PE  (non incluída no REA)

8 10
CA6.3 - Traballar en equipo activa, respectuosa e responsablemente, mostrando iniciativa, comunicándose de forma efectiva, valorando a diversidade, mostrando empatía e establecendo relacións saudables baseadas no respecto, a igualdade e a resolución pacífica de conflitos. Traballar en equipo activa e respectuosamente, respectando a diversidade do grupo e  establecendo relacións saudables baseadas na igualdade e a resolución pacífica de conflitos. TI 8 7
CA6.7 - Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos. Interpretar situacións en contextos diversos recoñecendo as conexións entre as matemáticas e a vida cotiá TI  8 7

CA6.8 - Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada.

Explicar os procesos e ideas matemáticas, os pasos seguidos na resolución dun problema ou os resultados obtidos, nos problemas cos números decimais, utilizando unha linguaxe matemática sinxela en diferentes formatos. TI 8 6
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados

CA3.1 - Traballar en equipo activa, respectuosa e responsablemente, mostrando iniciativa, comunicándose de forma efectiva, valorando a diversidade, mostrando empatía e establecendo relacións saudables baseadas no respecto, a igualdade e a resolución pacífica de conflitos.

Cuadriláteros en "Yellow painting" / 2.3. Cuadriláteros escondidos

Taller de Pi / 2.5. Picando piedra

Círculos concéntricos / 3.1. Puntos sobre cuadrículas

Movimientos divertidos / 3.2. Movimientos divertidos

¡Veo, veo, geometría! / 3.4. El modelo plano

¡Veo, veo, escalas! / 3.5. Modelos a escala

¡Veo, veo, áreas! / 3.6. Ajustando modelos

El Museo del Louvre / 3.6. Ajustando modelos

El Gaiás / 3.7. De Museo a Museo

Retroalimentación

CA3.2 - Elaborar representacións matemáticas que axuden na procura e elección de estratexias e ferramentas, incluídas as tecnolóxicas, para a resolución dunha situación problematizada.

Composiciones triangulares / 2.2. Manifestación triangular

El Capricho de Gaudí / 2.5. Picando piedra

Crea cuadros a partir de movimientos / 3.2. Movimientos divertidos

PE  (non incluída no REA)

CA3.3 - Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. 

Counterweights - Kandinsky / 2.5. Picando piedra

Encuentra los puntos / 3.1. Puntos sobre cuadrículas

Juego de luces / 3.9. Juegos de luces

Retroalimentación

CA3.4 - Formular conxecturas matemáticas que axuden na procura e elección de estratexias e ferramentas, incluídas as tecnolóxicas, para a resolución dunha situación problematizada.

Opción A: Identifica / 2.4. Cuadriláteros Cubistas

Opción B: Responde / 2.4. Cuadriláteros Cubistas

Opción C: Busca y analiza / 2.4. Cuadriláteros Cubistas

¡Veo, veo, cometas! / 3.5. Modelos a escala

El Gaiás / 3.7. De Museo a Museo

Retroalimentación

PE  (non incluída no REA)

CA3.5 -. Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios.

Amplitud de miras / 2.1. ¡Cambia el enfoque!

Molle rudesse - Kandinsky / 2.2. Manifestación triangular

Las Torres Hejduk del Gaiás / 3.7. De Museo a Museo

Retroalimentación

PE  (non incluída no REA)

CA3.6 - Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos.

¿Y con otro ángulo? / 2.1. ¡Cambia el enfoque!

¿Dentro o fuera? / 2.1. ¡Cambia el enfoque!

¿Cuál es su forma? / 3.3. Esculpiendo modelos

Las Torres Hejduk del Gaiás / 3.7. De Museo a Museo

Retroalimentación

PE  (non incluída no REA)

CA3.7 -Interpretar a linguaxe matemática sinxela presente na vida cotiá en diferentes formatos, adquirindo vocabulario apropiado e mostrando a comprensión da mensaxe.

Conglomerat - Kandinsky / 2.3. Cuadriláteros escondidos

Localiza tus figuras en el cuadro / 3.1. Puntos sobre cuadrículas

Opción A: Árboles y sus espacios / 3.8. Luz, arte y geometría

Opción B: Transitables para "photocall" / 3.8. Luz, arte y geometría

Opción C: Iluminación transversal / 3.8. Luz, arte y geometría

Retroalimentación

PE  (non incluída no REA)

CA3.8 - Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada.

¡Cambia el enfoque! / 2.1. ¡Cambia el enfoque!

¡Explórame! / 3.4. El modelo plano

Retroalimentación

PE  (non incluída no REA)

CA6.3 - Traballar en equipo activa, respectuosa e responsablemente, mostrando iniciativa, comunicándose de forma efectiva, valorando a diversidade, mostrando empatía e establecendo relacións saudables baseadas no respecto, a igualdade e a resolución pacífica de conflitos.

¡A por el bote! / 4. MateArtistas

Lista de cotexo

Retroalimentación

CA6.7 - Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos.

¡A por el bote! / 4. MateArtistas

Lista de cotexo

Retroalimentación

CA6.8 - Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada.

¡A por el bote! / 4. MateArtistas

¡La exposición! / 5. Galería de resultados

Lista de cotexo

Retroalimentación

Feito con eXeLearning (Nova xanela)