Criterios de avaliación e mínimos de consecución
| Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | Unidade didáctica (Proens) | % (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|
| CA3.1 - Traballar en equipo activa, respectuosa e responsablemente, mostrando iniciativa, comunicándose de forma efectiva, valorando a diversidade, mostrando empatía e establecendo relacións saudables baseadas no respecto, a igualdade e a resolución pacífica de conflitos. | Traballar en equipo activamente comunicándose adecuadamente respectando a diversidade do grupo e establecendo relacións saudables baseadas na igualdade e a resolución pacífica de conflitos. | TI | 8 | 10 |
| CA3.2 - Elaborar representacións matemáticas que axuden na procura e elección de estratexias e ferramentas, incluídas as tecnolóxicas, para a resolución dunha situación problematizada. | Producir representacións matemáticas a través de debuxos, planos, deseños...que axuden na resolución dunha situación problematizada. | PE (non incluída no REA) | 8 | 10 |
| CA3.3 - Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. | Comparar entre diferentes estratexias para resolver un problema de forma pautada. | TI | 8 | 10 |
| CA3.4 - Formular conxecturas matemáticas que axuden na procura e elección de estratexias e ferramentas, incluídas as tecnolóxicas, para a resolución dunha situación problematizada. | Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de figuras xeométricas de forma pautada. | PE (non incluída no REA) | 8 | 10 |
| CA3.5 -. Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios. |
Realizar conexións entre as distintas figuras xeométricas aplicando coñecementos e experiencias propios. | PE (non incluída no REA) | 8 | 10 |
| CA3.6 - Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos. | Recoñecer a linguaxe matemática sinxela presente na vida cotiá en diferentes formatos, adquirindo vocabulario específico básico e mostrando a comprensión da mensaxe | PE (non incluída no REA) | 8 | 10 |
| CA3.7 -Interpretar a linguaxe matemática sinxela presente na vida cotiá en diferentes formatos, adquirindo vocabulario apropiado e mostrando a comprensión da mensaxe. | Interpretar situacións en contextos diversos recoñecendo as conexións entre as matemáticas e a vida cotiá. |
PE (non incluída no REA) |
8 | 10 |
| CA3.8 - Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada. | Explicar os procesos e ideas matemáticas, os pasos seguidos na resolución de problemas de xeometría plana ou os resultados obtidos utilizando unha linguaxe matemática sinxela en diferentes formatos. |
PE (non incluída no REA) |
8 | 10 |
| CA6.3 - Traballar en equipo activa, respectuosa e responsablemente, mostrando iniciativa, comunicándose de forma efectiva, valorando a diversidade, mostrando empatía e establecendo relacións saudables baseadas no respecto, a igualdade e a resolución pacífica de conflitos. | Traballar en equipo activa e respectuosamente, respectando a diversidade do grupo e establecendo relacións saudables baseadas na igualdade e a resolución pacífica de conflitos. | TI | 8 | 7 |
| CA6.7 - Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos. | Interpretar situacións en contextos diversos recoñecendo as conexións entre as matemáticas e a vida cotiá | TI | 8 | 7 |
CA6.8 - Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada. |
Explicar os procesos e ideas matemáticas, os pasos seguidos na resolución dun problema ou os resultados obtidos, nos problemas cos números decimais, utilizando unha linguaxe matemática sinxela en diferentes formatos. | TI | 8 | 6 |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores | ||||