Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta situación de aprendizaxe está pensada para realizar en 13 sesións e, segundo a programación didáctica de referencia  en PROENS para a materia de "Matemáticas" de 6º de EP, englóbase no terceiro trimestre, como unidade 9.

A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:

Fase Seccións Descrición do traballo a desenvolver Temporalización

 1. Compras inteligentes


1.1. Analiza tus compras

1.2. Forma tu equipo

Sesión de motivación e presentación da tarefa. Introdución  ao reto e a súa relación coas matemáticas.

Primeira reflexión metacognitiva no diario de aprendizaxe.

1

2. Controla el stock

 
2.1. Antes de comprar, repasar

2.2. Ideas para vender

2.3. Ideas para comprar

2.4. Ideas para regalar

Sesión de revisión e activación de coñecementos previos sobre estatística e fraccións, decimais e porcentaxes.

Segunda reflexión metagognitiva no diario de aprendizaxe.

3

3. Diseña tu estrategia


3.1. Analiza las ventas

3.2. Marca la diferencia

3.3. Resume en un dato

¿Media, mediana o moda?

3.4. Resume en una imagen

3.5. Investiga los gastos

¿Dónde gastas el dinero?

3.6. Comparte la suerte

3.7. Simula las ventas

Proposta con seccións teóricas, actividades interactivas e non interactivas, actividades individuais e grupais sobre os contidos propios da unidade. Están deseñadas para crear interese no alumnado dada a relación existente entre elas e o tema das compras diarias arredor do que xira a situación de aprendizaxe.

Inclúe actividades interactivas multinivel con tres opcións para que o alumnado escolla unha delas para realizar. 

Terceira reflexión metacognitiva no diario de aprendizaxe.

6

 4. Crea tu estudio

4.1. Autoevalúate

Esta fase está dirixida á realización do reto proposto.

Cuarta reflexión metacognitiva no diario de aprendizaxe.

2

5. Presenta la investigación

5.1. Coevaluación

Sesións vinculadas á síntese dos resultados obtidos nos retos da fase 5, cunha exposición oral.

Abórdase a conclusión final incluíndo instrumentos para realizar unha coavaliación da resolución dos retos así como para unha autoreflexión por parte do alumnado.

Inclúese a última reflexión metacognitiva final a engadir no diario de aprendizaxe

1

Feito con eXeLearning (Nova xanela)