Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA1.3 - Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. Elixir a estratexia adecuada para resolver un problema identificando datos cuantitativos e cualitativos da contorna próxima que podemos rexistrar e cuantificar. TI 9 8
CA4.7 - Empregar ferramentas tecnolóxicas adecuadas na investigación e resolución de problemas. Utilizar ferramentas tecnolóxicas adecuadas no proceso de resolución de problemas. TI 9 8
CA5.1 - Traballar en equipo activa, respectuosa e responsablemente, mostrando iniciativa, comunicándose de forma efectiva, valorando a diversidade, mostrando empatía e establecendo relacións saudables baseadas no respecto, a igualdade e a resolución pacífica de conflitos. Traballar en equipo activamente, comunicándose e respectando a diversidade do grupo e establecendo relacións saudables baseadas no respecto, a igualdade e a resolución pacífica de conflitos, nos que interveña a lectura, interpretación ou representación de gráficas e táboas de datos. TI 9 9
CA5.2 - Comprender problemas da vida cotiá a través da reformulación da pregunta, de forma verbal e gráfica. Interpretar problemas da vida cotiá a través da reformulación da pregunta, de forma verbal e gráfica utilizando un guión de preguntas para a interpretación do enunciado. PE
(non incluída no REA)
9 8
CA5.3 - Elaborar representacións matemáticas que axuden na procura e elección de estratexias e ferramentas, incluídas as tecnolóxicas, para a resolución dunha situación problematizada. Producir representacións matemáticas a través de gráficos estatísticos con pictogramas, diagramas de barras ou histogramas e de táboas de frecuencias absolutas que axuden na resolución dunha situación problematizada. PE
(non incluída no REA)
9 8
CA5.4 - Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma. Obter posibles solucións a problemas seleccionando entre varios estudos estatísticos sinxelos: formulación de preguntas, ou recollida, rexistro e organización de datos cualitativos e cuantitativos. PE
(non incluída no REA)
9 8
CA5.5 - Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada. Formular conxecturas, análises da dispersión, obtención de conclusións e exposición destas a partir de dous conxuntos de datos e da súa representación gráfica de forma guiada. PE
(non incluída no REA)
9 9
CA5.6 - Expor novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente. Formular, en equipo, problemas relacionados co contexto próximo en que interveña a lectura, interpretación ou representación de gráficas e táboas de datos. PE
(non incluída no REA)
9 9
CA5.7 - Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos. Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas relacionados coa estatística e a probabilidade en contextos non matemáticos. PE
(non incluída no REA)
9 9
CA5.8 - Interpretar a linguaxe matemática sinxela presente na vida cotiá en diferentes formatos, adquirindo vocabulario apropiado e mostrando a comprensión da mensaxe. Identificar datos cuantitativos e cualitativos da contorna próxima que se poidan rexistrar e cuantificar, adquirindo vocabulario específico básico e mostrando a comprensión da mensaxe. PE
(non incluída no REA)
9 9
CA6.1 - Autorregular as emocións propias e recoñecer algunhas fortalezas e debilidades, desenvolvendo así a autoconfianza ao abordar novos retos matemáticos. Producir representacións matemáticas a través de esquemas, gráficos ou diagramas que axuden na resolución dunha situación problematizada. TI 9 7
CA6.6 - Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos, mobilizando coñecementos e experiencias propios. Realizar conexións entre os diferentes elementos matemáticos aplicando coñecementos e experiencias propios no campo das fraccións. TI 9 8
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados
CA1.3 - Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.

Porcentaje a decimal / 2.2. Ideas para vender

Al salir de clase / 2.4. Ideas para regalar

TI

Retroalimentación

CA4.7 - Empregar ferramentas tecnolóxicas adecuadas na investigación e resolución de problemas.

Repasa la media / 3.3. Resume en un dato

Elige el mejor valor para resumir tus notas / ¿Media, mediana o moda?

Practica diagramas / 3.4. Resume en una imagen

Sortea de forma digital / 3.6. Comparte la suerte

Simula el lanzamiento de un dado / 3.7. Simula las ventas

TI

Retroalimentación

CA5.1 - Traballar en equipo activa, respectuosa e responsablemente, mostrando iniciativa, comunicándose de forma efectiva, valorando a diversidade, mostrando empatía e establecendo relacións saudables baseadas no respecto, a igualdade e a resolución pacífica de conflitos.

¡El análisis! / 4. Crea tu estudio

Presentación de la investigación / 5. Presenta la investigación

En la Feria del Cocido de Lalín / ¿Media, mediana o moda?

Necesario, ¿o no? / 3.4. Resume en una imagen

Gastos de alimentación de la familia Vila / 3.5. Investiga los gastos

TI

Retroalimentación

CA5.2 - Comprender problemas da vida cotiá a través da reformulación da pregunta, de forma verbal e gráfica.

El papel que no falte / 2.3. Ideas para comprar

¿Qué sabor gusta más? / 3.1. Analiza las ventas

Sorteo de apertura / 3.6. Comparte la suerte

PE
(non incluída no REA)

TI

Retroalimentación

CA5.3 - Elaborar representacións matemáticas que axuden na procura e elección de estratexias e ferramentas, incluídas as tecnolóxicas, para a resolución dunha situación problematizada.

Repasa la media / 3.3. Resume en un dato

Elige el mejor valor para resumir tus notas / ¿Media, mediana o moda?

Practica diagramas / 3.4. Resume en una imagen

Sortea de forma digital / 3.6. Comparte la suerte

Simula el lanzamiento de un dado / 3.7. Simula las ventas

PE
(non incluída no REA)

TI

Retroalimentación

CA5.4 - Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

¿Cualidad o cantidad? /2.1. Antes de comprar, repasar

En Padrón, ¡qué ricas son! / 3.2. Marca la diferencia

PE
(non incluída no REA)

TI

Retroalimentación

CA5.5 - Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.

En la Feria del Cocido de Lalín / ¿Media, mediana o moda?

Necesario, ¿o no? / 3.4. Resume en una imagen

Gastos de alimentación de la familia Vila / 3.5. Investiga los gastos

PE
(non incluída no REA)

TI

Retroalimentación

CA5.6 - Expor novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente.

¿Cuántos teléfonos hay en tu casa? / 3.5. Investiga los gastos

¿Pequeño comercio o centro comercial? / ¿Dónde gastas el dinero?

Merienda en el parque / 3.6. Comparte la suerte

PE
(non incluída no REA)

TI

Retroalimentación

CA5.7 - Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos.

¿Verdadero o falso? / ¿Media, mediana o moda?

Simulación de compras / 3.7. Simula las ventas

En la Feria del Cocido de Lalín / ¿Media, mediana o moda?

Necesario, ¿o no? / 3.4. Resume en una imagen

Gastos de alimentación de la familia Vila / 3.5. Investiga los gastos

PE
(non incluída no REA)

TI

Retroalimentación

CA5.8 - Interpretar a linguaxe matemática sinxela presente na vida cotiá en diferentes formatos, adquirindo vocabulario apropiado e mostrando a comprensión da mensaxe.

¡Galicia Calidade! / 3.3. Resume en un dato

De compras por las plazas gallegas / 3.3. Resume en un dato

PE
(non incluída no REA)

TI

Retroalimentación

CA6.1 - Autorregular as emocións propias e recoñecer algunhas fortalezas e debilidades, desenvolvendo así a autoconfianza ao abordar novos retos matemáticos.

¡El análisis! / 4. Crea tu estudio

Presentación de la investigación / 5. Presenta la investigación

En la Feria del Cocido de Lalín / ¿Media, mediana o moda?

Necesario, ¿o no? / 3.4. Resume en una imagen

Gastos de alimentación de la familia Vila / 3.5. Investiga los gastos

TI

Retroalimentación

CA6.6 - Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos, mobilizando coñecementos e experiencias propios.

¡El análisis! / 4. Crea tu estudio

Presentación de la investigación / 5. Presenta la investigación

En la Feria del Cocido de Lalín / ¿Media, mediana o moda?

Necesario, ¿o no? / 3.4. Resume en una imagen

Gastos de alimentación de la familia Vila / 3.5. Investiga los gastos


TI

Retroalimentación

Feito con eXeLearning (Nova xanela)