Saltar la navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta situación de aprendizaxe está pensada para realizar en 14 sesións e, segundo a programación didáctica de referencia  en PROENS para a materia de "Matemáticas" de 6º de EP, englóbase no terceiro trimestre, como unidade 7.

A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:

Fase Seccións Descrición do traballo a desenvolver Temporalización
1. ¿Te gusta viajar?

1.1. Enciende motores

1.2. Calibrando

Sesión de motivación e presentación da situación de aprendizaxe. Introdución  ao reto.

Primeira reflexión metagognitiva no diario de aprendizaxe.

1 sesión
2. Tiempo atrás...

2.1. En el km 0

2.2. Divide distancias

Sesión de revisión e activación de coñecementos previos sobre cálculos necesarios para traballar con magnitudes.

Segunda reflexión metagognitiva no diario de aprendizaxe.

1 sesións
3. En ruta...

◦ 3.1. Distancia para La Compostela
▪ Controla las distancias
◦ 3.2. De "Masa madre"
▪ Controla las masas
◦ 3.3. El líquido más dulce
▪ Controla las capacidades
◦ 3.4. Relojes gallegos
▪ Controla los tiempos
◦ 3.5. Miradores para columpiarte
▪ Controla ángulos
◦ 3.6. Las termas gallegas
▪ Controla temperaturas
◦ 3.7. Alfombras florales
▪ Controla superficies
◦ 3.8. Turismo de embalses
▪ Controla volúmenes

Proposta con seccións teóricas e actividades interactivas e non interactivas sobre as unidades de medida das diferentes  magnitudes.

Inclúe actividades interactivas multinivel con tres opcións para que o alumnado escolla unha delas para realizar e actividades grupais.

Terceira reflexión metagognitiva no diario de aprendizaxe.

10 sesións
4. ¡A por la ruta!

4. ¡A por la ruta!

Esta fase está dirixida á realización do reto proposto.

Cuarta reflexión metagognitiva no diario de aprendizaxe.

1 Sesións
5. Fin del viaje

5.1. Coevaluación

Sesións vinculadas á síntese dos resultados obtidos co reto.

Abórdase a conclusión final incluíndo instrumentos para realizar unha coavaliación da resolución dos retos así como para unha reflexión por parte do alumnado.

Inclúese a última reflexión metagognitiva final a engadir no diario de aprendizaxe

1 Sesión

Feito con eXeLearning (Nova xanela)