Saltar la navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA Criterios de avaliación (CA)  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación

Unidad didáctica (Proens)

% (Orientación de Proens)
CA1.2 Comprender problemas da vida cotiá a través da reformulación da pregunta, de forma verbal e gráfica. Interpretar, de forma verbal e gráfica, problemas da vida cotiá, que impliquen a elección das unidades máis apropiadas ao contexto e tamaño, comprendendo as preguntas formuladas a través da reformulación da pregunta.

TI

7 8
CA1.4 Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma. Obter posibles solucións dun problema seguindo algunha estratexia coñecida, de comparación, ordenación, composición e/ou descomposición de medidas da mesma magnitude. TI 7 8
CA2.1
Colaborar na repartición de tarefas, asumindo e respectando as responsabilidades individuais asignadas e empregando estratexias cooperativas sinxelas dirixidas á consecución de obxectivos compartidos. Participar na repartición de tarefas respectando as responsabilidades asignadas e empregando estratexias cooperativas sinxelas de traballo en equipo dirixidas á consecución de obxectivos compartidos. TI 7 9
CA2.2 Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. Comparar entre diferentes estratexias para a estimación de medidas do sistema métrico decimal, de ángulos, tempo e temperatura por comparación con unidades de medida coñecidas e a súa aplicación en contextos habituais, con verificación dos resultados para resolver un problema. PE  (non incluído no REA) 7 9
CA2.3 Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias
coñecidas de forma autónoma.
Obter posibles solucións dun problema seguindo algunha estratexia coñecida para a estimación de medidas do sistema métrico decimal, de ángulos, tempo e temperatura por comparación con unidades de medida coñecidas como parte do proceso de aprendizaxe.

PE  (non incluído no REA)

7 9
CA2.4 Comprobar a corrección matemática das solucións dun problema e a súa coherencia no contexto exposto. Comprobar a corrección das solucións dun problema que teña que ver coas medidas do sistema métrico decimal, de ángulos, tempo e temperatura con verificación dos resultados e comprobación de se son posibles ou non. PE  (non incluído no REA) 7 9
CA2.5
Utilizar conexións entre diferentes elementos
matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios.
Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos relacionados coas unidades convencionais do Sistema Métrico Decimal (lonxitude, masa, capacidade e superficie) con axuda da propia experiencia. PE  (non incluído no REA) 7 9
CA2.6 Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos. Utilizar as conexións entre as matemáticas, as ciencias, a ética, os ODS e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos relacionados coas unidades convencionais do Sistema Métrico Decimal (lonxitude, masa, capacidade e superficie) .. PE  (non incluído no REA) 7 8
CA2.7 Interpretar a linguaxe matemática sinxela presente na vida cotiá en diferentes formatos, adquirindo vocabulario apropiado e mostrando a comprensión da mensaxe. Recoñecer a linguaxe matemática sinxela presente na vida cotiá en diferentes formatos, adquirindo vocabulario específico básico e mostrando a comprensión da mensaxe. PE  (non incluído no REA) 7 8
CA2.8 Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada. Explicar os procesos e ideas matemáticas, os pasos seguidos na resolución dun PE  (non incluído no REA) 7 8
CA4.2 Elaborar representacións matemáticas que axuden na procura e elección de estratexias e ferramentas, incluídas as tecnolóxicas, para a resolución dunha situación problematizada. Producir representacións matemáticas a través de esquemas, gráficos ou diagramas que axuden na resolución dunha situación problematizada. TI 7 8
CA6.2 Elixir actitudes positivas ante novos retos matemáticos, tales como a perseveranza e a responsabilidade, valorando o erro como unha oportunidade de aprendizaxe. Amosar actitudes positivas ante retos matemáticos tales como o esforzo e a flexibilidade, valorando o erro como unha oportunidade de aprendizaxe. TI 7 7
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores 

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados
CA1.2 Comprender problemas da vida cotiá a través da reformulación da pregunta, de forma verbal e gráfica.

Controla las distancias / 3.1. Distancia para La Compostela

Controla las masas / 3.2. De "Masa Madre"

Controla las capacidades / 3.3. El líquido más dulce

Controla los tiempos / 3.4. Relojes gallegos

Controla los ángulos / 3.5. Miradores para columpiarte

Controla las temperaturas / 3.6. Las termas gallegas

Controla superficies / 3.7. Alfombras florales

Controla volúmenes / 3.8. Turismo de embalses

TI

Retroalimentación

CA1.4 Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

Controla las distancias / 3.1. Distancia para La Compostela

Controla las masas / 3.2. De "Masa Madre"

Controla las capacidades / 3.3. El líquido más dulce

Controla los tiempos / 3.4. Relojes gallegos

Controla los ángulos / 3.5. Miradores para columpiarte

Controla las temperaturas / 3.6. Las termas gallegas

Controla superficies / 3.7. Alfombras florales

Controla volúmenes / 3.8. Turismo de embalses

TI

Retroalimentación

CA2.1 Colaborar na repartición de tarefas, asumindo e respectando as responsabilidades individuais asignadas e empregando estratexias cooperativas sinxelas dirixidas á consecución de obxectivos compartidos.

¡Vivo en la carretera! / Controla las distancias / 3.1. Distancia para La Compostela

Visita al acuario / Controla los tiempos / 3.4. Relojes gallegos

Enredo de ángulos / Controla los ángulos / 3.5. Miradores para columpiarte

Revisando temperaturas / Controla las temperaturas / 3.6. Las termas gallegas

1. Táboa de indicadores

TI

Retroalimentación

CA2.2 Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.

¡Vivo en la carretera! / Controla las distancias / 3.1. Distancia para La Compostela

Visita al acuario / Controla los tiempos / 3.4. Relojes gallegos

Enredo de ángulos / Controla los ángulos / 3.5. Miradores para columpiarte

Revisando temperaturas / Controla las temperaturas / 3.6. Las termas gallegas

TI

Retroalimentación

PE  (non incluido no REA)

CA2.3 Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

¡Vivo en la carretera! / Controla las distancias / 3.1. Distancia para La Compostela

Visita al acuario / Controla los tiempos / 3.4. Relojes gallegos

Enredo de ángulos / Controla los ángulos / 3.5. Miradores para columpiarte

Revisando temperaturas / Controla las temperaturas / 3.6. Las termas gallegas

TI

Retroalimentación

PE  (non incluído no REA)

CA2.4 Comprobar a corrección matemática das solucións dun problema e a súa coherencia no contexto exposto.

Controla las distancias / 3.1. Distancia para La Compostela

Controla las masas / 3.2. De "Masa Madre"

Controla las capacidades / 3.3. El líquido más dulce

Controla los tiempos / 3.4. Relojes gallegos

Controla los ángulos / 3.5. Miradores para columpiarte

Controla las temperaturas / 3.6. Las termas gallegas

Controla superficies / 3.7. Alfombras florales

Controla volúmenes / 3.8. Turismo de embalses

TI

Retroalimentación

PE  (non incluído no REA)

CA2.5 Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios.

3.1. Distancia para La Compostela

3.2. De "Masa Madre"

3.3. El líquido más dulce

3.4. Relojes gallegos

3.5. Miradores para columpiarte

3.6. Las termas gallegas

3.7. Alfombras florales

3.8. Turismo de embalses

TI

Retroalimentación

PE  (non incluído no REA)

CA2.6 Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos.

3.1. Distancia para La Compostela

3.2. De "Masa Madre"

3.3. El líquido más dulce

3.4. Relojes gallegos

3.5. Miradores para columpiarte

3.6. Las termas gallegas

3.7. Alfombras florales

3.8. Turismo de embalses

TI

Retroalimentación

PE  (non incluído no REA)

CA2.7 Interpretar a linguaxe matemática sinxela presente na vida cotiá en diferentes formatos, adquirindo vocabulario apropiado e mostrando a comprensión.

3.1. Distancia para La Compostela

3.2. De "Masa Madre"

3.3. El líquido más dulce

3.4. Relojes gallegos

3.5. Miradores para columpiarte

3.6. Las termas gallegas

3.7. Alfombras florales

3.8. Turismo de embalses

TI

Retroalimentación

PE  (non incluído no REA)

CA2.8 Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada.

3.1. Distancia para La Compostela

3.2. De "Masa Madre"

3.3. El líquido más dulce

3.4. Relojes gallegos

3.5. Miradores para columpiarte

3.6. Las termas gallegas

3.7. Alfombras florales

3.8. Turismo de embalses

TI

Retroalimentación

PE  (non incluído no REA)

CA4.2 Elaborar representacións matemáticas que axuden na procura e elección de estratexias e ferramentas, incluídas as tecnolóxicas, para a resolución dunha situación problematizada.

Controla las distancias / 3.1. Distancia para La Compostela

Controla las masas / 3.2. De "Masa Madre"

Controla las capacidades / 3.3. El líquido más dulce

Controla los tiempos / 3.4. Relojes gallegos

Controla los ángulos / 3.5. Miradores para columpiarte

Controla las temperaturas / 3.6. Las termas gallegas

Controla superficies / 3.7. Alfombras florales

Controla volúmenes / 3.8. Turismo de embalses

TI

Retroalimentación

CA6.2 Elixir actitudes positivas ante novos retos matemáticos, tales como a perseveranza e a responsabilidade, valorando o erro como unha oportunidade de aprendizaxe.

El reto: Ruta por Galicia / 4. ¡A por la ruta!

Vuestra ruta como futuro viaje escolar / 5. Fin del viaje

TI

Retroalimentación

Feito con eXeLearning (Nova xanela)