Saltar la navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Este REA está pensado para ser levado a cabo durante 11 sesións durante o segundo trimestre do curso, tal e como se establece en PROENS na programación didáctica de matemáticas para o 6º curso da etapa de educación primaria.

A continuación pódese ver unha estimación das sesións para cada unha das fases que o compoñen:

Fase Seccións Descrición do traballo a desenvolver Temporalización

1. ¿Entroido ou Antroido?

1.1. Diseña tu disfraz

Nesta primeira sesión presentarémoslle o reto ó alumnado, motivándoo para a realización das actividades desta situación de aprendizaxe.

1 sesión

2. Fondo de armario

2.1. Guardado en el costurero

2.2. Ordenando la estantería

2.3. Baúl de disfraces

Nesta sesión estableceranse os coñecementos previos do alumnado sobre proporcionalidade, magnitudes, escalas, porcentaxes...

2 sesión

3. ¡A medida!

3.1. ¿Es tu talla?

3.2. Entroido en cifras

3.3. La sastrería

3.4. Disfraces reciclados

3.5. Diseño a escala

3.6. De la escala a la talla.

O alumnado terá que realizar actividades interactivas e non interactivas con magnitudes proporcionais e non proporcionais, cálculo de porcentaxes e escalas, así como as operacións básicas para poder obter os resultados precisos.

Nesta fase atópanse actividades multinivel para que o alumnado escolla.

6 sesións

4. Tu diseño

Nesta fase ó alumnado terá que realizar os cálculos necesarios a través dos coñecementos adquiridos na fase anterior para poder debuxar a escala o seu propio patrón de roupa.

1 sesións

5. ¡El gran día!

Nestas dúas sesións o alumnado reflexionará sobre os contidos traballados e adquiridos. Esta reflexión poderase levar a cabo de forma individual ou en grupo.

Para poder realizar dita reflexión propóñense instrumentos de avaliación para avaliar o reto e o proceso.

1 sesións

Feito con eXeLearning (Nova xanela)