Saltar la navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos 

CA

Criterios de avaliación (CA)  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)

CA1.1



Elixir actitudes positivas ante novos retos matemáticos, tales como a perseveranza e a responsabilidade, valorando o erro como unha oportunidade de aprendizaxe. Mostrar actitudes positivas ante retos matemáticos tales como o esforzo e a flexibilidade, valorando o erro como unha oportunidade de aprendizaxe.

TI

6

10

CA1.3 Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. Seleccionar unha estratexia, comparando entre varias, para resolver un problema de proporcionalidade ou porcentaxes. PE (Non incluída no REA). 6

12

CA1.4 Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma. Obter posibles solucións dun problema sobre proporcións ou porcentaxes seguindo algunha estratexia coñecida de forma autónoma. PE (Non incluída no REA). 6

12

CA1.5 Formular conxecturas matemáticas sinxelas, investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada. Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma pautada.

TI

6

10

CA1.6 Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente. Dar exemplos de problemas sobre situacións cotiás que se resolven matematicamente usando a proporcionalidade ou os porcentaxes. PE (Non incluída no REA). 6

12

CA1.7 Empregar ferramentas tecnolóxicas adecuadas na investigación e resolución de problemas. Empregar a calculadora para resolver problemas relacionados co cálculo de proporcións e porcentaxes. TI 6

10

CA4.3 Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. Seleccionar unha estratexia, comparando entre varias, para resolver un problema de proporcións ou porcentaxes. PE (Non incluída no REA). 6

12

CA4.4 Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma. Obter posibles solucións dun problema de proporcionalidade ou porcentaxes seguindo algunha estratexia coñecida de forma autónoma. PE (Non incluída no REA). 6

12

CA6.5 Formular conxecturas matemáticas sinxelas, investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada. Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma pautada.

TI

6

10

Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Táboa na que se concretan as actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio de avaliación, indicando en cada caso o instrumento de avaliación considerado.

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados

CA1.1 Elixir actitudes positivas ante novos retos matemáticos, tales como a perseveranza e a responsabilidade, valorando o erro como unha oportunidade de aprendizaxe.

Formas de reparto / 2.1. Guardado en el costurero

Decimales de reparto / 2.1. Guardado en el costurero

Otras situaciones / 3.1. ¿Es tu talla?

De porcentajes / 3.3. La sastrería

Táboa de indicadores

CA1.3 Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.

Elige tu disfraz / 2.3. Baúl de disfraces

Moda y tallas / 3.1. ¿Es tu talla?

Diferentes magnitudes / 3.2 Entroido en cifras

Clasifica escalas / 3.5. Diseño a escala

Proba escrita (Non incluída no REA)

CA1.4 Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

Relaciona cada trozo / 2.2. Ordenando la estantería

Los colores. Trabajo en equipo / 3.4. Disfraces reciclados

Proba escrita (Non incluída no REA)

CA1.5 Formular  conxecturas matemáticas sinxelas, investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.

Las proporciones equivalentes / 3.1. ¿Es tu talla?

¿Sabrás hacerlo? / 3.2. Entroido en cifras

¡Fiebre de disfraces! / 3.3. La sastrería

El porcentaje de disfraces / 3.4. Disfraces reciclados

Táboa de indicadores

CA1.6 Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente.

Problemas de moda / 2.2. Ordenando la estantería

Elección y medición. Trabaja en equipo / 2.2. Ordenando la estantería

Problemas de porcentajes / 3.3. La sastrería

Proba escrita (Non incluída no REA)

CA1.7 Empregar ferramentas tecnolóxicas adecuadas na investigación e resolución de problemas.

¿Es todo cierto? / 3.4. Disfraces reciclados

Patrones a la realidad / 3.6. De la escala a la talla

Táboa de indicadores

CA4.3 Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.

Razón en fábrica / 3.1. ¿Es tu talla?

Problemas en la sastrería / 3.3. La sastrería

Relaciona medidas / 3.5. Diseño a escala

Proba escrita (Non incluída no REA)

CA4.4 Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

¡A coser! / 3.2. Entroido en cifras

En el fondo de armario / 3.4. Disfraces reciclados

Proba escrita (Non incluída no REA)

CA6.5 Formular conxecturas matemáticas sinxelas, investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.

Dibuja el patrón / 4. Tu diseño

Táboa de indicadores

Feito con eXeLearning (Nova xanela)