Criterios de avaliación e mínimos de consecución
|
Códigos CA |
Criterios de avaliación (CA) | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | Unidade didáctica (Proens) | % (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|---|
CA1.1 |
Elixir actitudes positivas ante novos retos matemáticos, tales como a perseveranza e a responsabilidade, valorando o erro como unha oportunidade de aprendizaxe. | Mostrar actitudes positivas ante retos matemáticos tales como o esforzo e a flexibilidade, valorando o erro como unha oportunidade de aprendizaxe. |
TI |
6 |
10 |
| CA1.3 | Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. | Seleccionar unha estratexia, comparando entre varias, para resolver un problema de proporcionalidade ou porcentaxes. | PE (Non incluída no REA). | 6 |
12 |
| CA1.4 | Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma. | Obter posibles solucións dun problema sobre proporcións ou porcentaxes seguindo algunha estratexia coñecida de forma autónoma. | PE (Non incluída no REA). | 6 |
12 |
| CA1.5 | Formular conxecturas matemáticas sinxelas, investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada. | Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma pautada. |
TI |
6 |
10 |
| CA1.6 | Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente. | Dar exemplos de problemas sobre situacións cotiás que se resolven matematicamente usando a proporcionalidade ou os porcentaxes. | PE (Non incluída no REA). | 6 |
12 |
| CA1.7 | Empregar ferramentas tecnolóxicas adecuadas na investigación e resolución de problemas. | Empregar a calculadora para resolver problemas relacionados co cálculo de proporcións e porcentaxes. | TI | 6 |
10 |
| CA4.3 | Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. | Seleccionar unha estratexia, comparando entre varias, para resolver un problema de proporcións ou porcentaxes. | PE (Non incluída no REA). | 6 |
12 |
| CA4.4 | Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma. | Obter posibles solucións dun problema de proporcionalidade ou porcentaxes seguindo algunha estratexia coñecida de forma autónoma. | PE (Non incluída no REA). | 6 |
12 |
| CA6.5 | Formular conxecturas matemáticas sinxelas, investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada. | Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma pautada. |
TI |
6 |
10 |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores | |||||