Diseña tu moda
A situación de aprendizaxe ten como eixe principal o Entroido, e as prendas que se usan nesta festa. A través dela, trabállanse os conceptos de proporcionalidade numérica, porcentaxes e escalas, co estudo de patróns de distintas prendas, e as actividades desenvoltas nunha xastrería.
O reto proposto ao alumnado é deseñar o disfrace.
Nesta proposta preténdese desenvolver as competencias necesarias para resolver problemas e desafíos establecendo relacións entre as matemáticas e unha situación real.
Os obxectivos de aprendizaxe que se pretenden acadar co alumnado son os seguintes:
- Interpretar e resolver problemas que utilicen proporcionalidade, elaborando representacións na súa resolución, aplicando ferramentas e estratexias apropiadas.
- Resolver problemas de porcentaxes de contextos reais.
- Comprender e utilizar o concepto de escala para realizar debuxos.
- Interpretar e resolver problemas que utilicen proporcionalidade, elaborando representacións na súa resolución, aplicando ferramentas e estratexias apropiadas.
- Traballar en equipo, respectando diferentes opinións, comunicando de maneira efectiva, repartindo as tarefas, favorecendo a inclusión, pensando de forma crítica e creativa.
- Xestionar emocións propias con expectativas positivas ante novos retos matemáticos.