Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA1.3 - Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. Seleccionar unha estratexia, comparando entre varias, para resolver un problema sobre as fracciones. PE (non incluída no REA) 5 15
CA1.4 - Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma. Obter posibles solucións dun problema sobre fraccións , seguindo algunha estratexia coñecida de forma autónoma. PE (non incluída no REA) 5 10
CA1.5 - Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.
Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións sobre as fraccións de forma pautada. PE (non incluída no REA) 5 10
CA1.6 - Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente. Dar exemplos de problemas sobre situacións cotiás que se resolven matemáticamente usando as fraccións. PE (non incluída no REA) 5 15
CA1.8 - Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos. Realizar conexións entre os diferentes elementos matemáticos aplicando coñecementos e experiencias propias, no campo das fraccións.

TI

5 10

CA1.9 - Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada.

Explicar os procesos e as ideas matemáticas, os pasos seguidos na resolución, ou os resultados obtidos nos problemas de fraccións, utilizando unha linguaxe matemática adecuada.

TI

5 10
CA4.4 - Obter posibles solucións dun problema seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma. Obter posibles solucións dun problema sobre fraccións seguindo algunha estratexia coñecida de forma autónoma. PE (non incluída no REA) 5 10
CA4.8 - Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios. Realizar conexións entre os diferentes elementos matemáticos aplicando coñecementos e experiencias propios no campo das fraccións. TI 5 5
CA6.3 - Traballar en equipo activa, respectuosa e responsablemente, mostrando iniciativa, comunicándose de forma efectiva, valorando a diversidade, mostrando empatía e establecendo relacións saudables baseadas no respecto, a igualdade e a resolución pacífica de conflitos. Traballar en equipo activa, activa e respectuosamente, respectando a diversidade do grupo e establecendo relacións saudables baseadas no recpecto, a igualdade e a resolución pacífica de conflitos. TI 5 5
CA6.6 - Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios.

Realizar conexións entre os diferentes elementos matemáticos aplicando coñecementos e experiencias propias, relacionado coas fraccións. TI 5 10
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados

CA1.3 - Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.

Ponte a prueba / 2.1. Árboles frutales

Iguales pero distintos: sigue practicando equivalencias / 3.3. Recarga provisiones

Distribuye la fruta y suma / 3.6. Organiza los artículos

Retroalimentación

PE (non incluída no REA)

CA1.4 - Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

Busca factores comunes / 2.3. Rompiendo factores

Los bocatas / 3.3. Recarga provisiones

Distribuye la fruta / 3.4. Sabores en rodajas 

Retroalimentación

PE (non incluída no REA)

CA1.5 - Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.

Calendario de la frutería / 2.4. Calendario de la frutería

Compara raciones de tarta / 3.2. En tu fiesta, igualdad

No te cortes en la fiesta / 3.4. Sabores en rodajas

Suma y resta para la fiesta / 3.5. Súmate la diversión

Retroalimentación

PE (non incluída no REA)

CA1.6 - Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente.

Organizad vuestro vivero / 3.6. Organiza los artículos

Retroalimentación

PE (non incluída no REA)

CA1.8 - Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos.

Revoltijo de frutas / 3.1. Flores, frutas y fracciones

Practica cortes y recortes / 3.4. Sabores en rodajas

Suma y resta jugando / 3.5. Súmate la diversión

Retroalimentación 

TI

CA1.9 - Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada.

Identifica tamaños de trozos de tartas para tu fiesta / 3.2. En tu fiesta, igualdad

Identifica y multiplica trozos de tartas para tu fiesta / 3.4. Sabores en rodajas

Identifica y suma trozos de tartas para tu fiesta / 3.5. Súmate la diversión

TI

Retroalimentación

CA4..4 - Obter posibles solucións dun problema seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

Rompiendo esquemas / 3.1. Flores, frutas y fracciones

¡Un rosco para la fiesta! / 3.8. Y de postre, un rosco

Retroalimentación

PE (non incluída no REA)

 CA4.8 - Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios.

Y los favoritos son... / 3.2. En tu fiesta, igualdad

Flores para tu mantel / 3.7. Completa los preparativos

Retroalimentación

TI

 CA6.3 - Traballar en equipo activa, respectuosa e responsablemente, mostrando iniciativa, comunicándose de forma efectiva, valorando a diversidade, mostrando empatía e establecendo relacións saudables baseadas no respecto, a igualdade e a resolución pacífica de conflitos.

Un mantel de "party" y parte / 4. Un mantel de "party" y parte

TI

 CA6.6 - Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos mobilizando coñecementos e experiencias propios.

Un mantel de "party" y parte / 4. Un mantel de "party" y parte

TI

Feito con eXeLearning (Nova xanela)