Criterios de avaliación e mínimos de consecución
|
Códigos CA |
Criterios de avaliación (CA) | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | Unidade didáctica (Proens) | % (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|---|
| CA1.2 | Comprender problemas da vida cotiá a través da reformulación da pregunta, de forma verbal e gráfica. | Interpretar, de forma verbal ou gráfica, problemas da vida cotiá relacionados coas potencias, comprendendo as preguntas formuladas a través de diferentes estratexias ou ferramentas, incluídas as tecnoloxías. |
TI | 4 | 8 |
| CA1.3 | Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. | Seleccionar unha estratexia, comparando entre varias, para resolver un problema con números enteiros. | PE (Non incluída no REA) | 4 | 10 |
| CA1.4 | Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma. |
Obter posibles solucións dun problema con números enteiros seguindo algunha estratexia coñecida de forma autónoma. |
PE (Non incluída no REA) | 4 | 10 |
| CA1.5 | Formular conxecturas matemáticas sinxelas, investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada. |
Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións dos números enteiros de forma pautada. |
PE (Non incluída no REA) | 4 | 10 |
| CA1.6 | Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente. | Dar exemplos de problemas sobre situacións cotiás que se resolven matematicamente usando os números enteiros. | PE (Non incluída no REA) | 4 | 10 |
| CA1.8 | Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos. |
Realizar conexións entre os diferentes elementos matemáticos aplicando coñecementos e experiencias propias. |
TI | 4 | 8 |
| CA4.3 | Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. |
Seleccionar unha estratexia, comparando entre varias, para resolver un problema con números enteiros. | PE (Non incluída no REA) | 4 | 10 |
| CA4.4 | Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma. |
Obter posibles solucións dun problema con números enteiros seguindo algunha estratexia coñecida de forma autónoma. |
PE (Non incluída no REA) | 4 | 10 |
| CA4.5 | Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada. |
Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións dos números enteiros de forma pautada. |
TI | 4 | 8 |
| CA4.9 | Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada. |
Explicar os procesos e ideas matemáticas, os pasos seguidos na resolución dun problema ou os resultados obtidos utilizando unha linguaxe matemática sinxela en diferentes formatos. |
TI | 4 | 8 |
| CA6.4 | Colaborar na repartición de tarefas, asumindo e respectando as responsabilidades individuais asignadas e empregando estratexias cooperativas sinxelas dirixidas á consecución de obxectivos compartidos. |
Participar na repartición de tarefas, asumindo e respectando as responsabilidades asignadas e empregando estratexias cooperativas dirixidas á consecución de obxectivos compartidos. |
TI | 4 | 8 |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores | |||||