Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos 

CA

Criterios de avaliación (CA)  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA1.2 Comprender problemas da vida cotiá a través da reformulación da pregunta, de forma verbal e gráfica. Interpretar, de forma verbal ou gráfica, problemas da vida cotiá relacionados coas potencias, comprendendo as
preguntas formuladas a través de diferentes estratexias ou ferramentas, incluídas as tecnoloxías.
TI 4 8
CA1.3 Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. Seleccionar unha estratexia, comparando entre varias, para resolver un problema con números enteiros. PE (Non incluída no REA) 4 10
CA1.4 Obter posibles solucións dun problema,
seleccionando entre varias estratexias coñecidas de
forma autónoma.
Obter posibles solucións dun problema con números enteiros seguindo algunha
estratexia coñecida de forma autónoma.
PE (Non incluída no REA) 4 10
CA1.5 Formular conxecturas matemáticas sinxelas,
investigando patróns, propiedades e relacións de
forma guiada.
Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns,
propiedades e relacións dos números enteiros de forma pautada.
PE (Non incluída no REA) 4 10
CA1.6 Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente. Dar exemplos de problemas sobre situacións cotiás que se resolven matematicamente usando os números enteiros. PE (Non incluída no REA) 4 10
CA1.8 Utilizar as conexións entre as matemáticas,
outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos.
Realizar conexións entre os diferentes elementos matemáticos aplicando
coñecementos e experiencias propias.
TI 4 8
CA4.3 Seleccionar entre diferentes estratexias para
resolver un problema, xustificando a elección.
Seleccionar unha estratexia, comparando entre varias, para resolver un problema con números enteiros. PE (Non incluída no REA) 4 10
CA4.4 Obter posibles solucións dun problema,
seleccionando entre varias estratexias coñecidas de
forma autónoma.
Obter posibles solucións dun problema con números enteiros seguindo algunha
estratexia coñecida de forma autónoma.
PE (Non incluída no REA) 4 10
CA4.5 Formular conxecturas matemáticas sinxelas
investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.
Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns,
propiedades e relacións dos números enteiros de forma pautada.
TI 4 8
CA4.9 Comunicar en diferentes formatos as
conxecturas e procesos matemáticos, utilizando
linguaxe matemática adecuada.
Explicar os procesos e ideas matemáticas, os pasos seguidos na resolución dun
problema ou os resultados obtidos utilizando unha linguaxe matemática sinxela en diferentes formatos.
TI 4 8
CA6.4 Colaborar na repartición de tarefas, asumindo e respectando as responsabilidades
individuais asignadas e empregando estratexias
cooperativas sinxelas dirixidas á consecución de
obxectivos compartidos.
Participar na repartición de tarefas, asumindo e respectando as responsabilidades asignadas e
empregando estratexias cooperativas dirixidas á consecución de obxectivos
compartidos.
TI 4 8
Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Táboa na que se concretan as actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio de avaliación, indicando en cada caso o instrumento de avaliación considerado.

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados

CA1.2 Comprender problemas da vida cotiá a través da reformulación da pregunta, de forma verbal e gráfica.

Elige un camino. Trabaja en equipo / 2.2 El destino

¿Cuál es la correcta? / 3.5. La devolución

Retroalimentación

Proba escrita (Non incluída no REA)

CA1.3 Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.

Cuentas de caja / 2.1. Las cuentas

¿Mayor, menor o igual? / 3.3. ¿Cuál está mejor?

Se complica la situación / 3.6. El cálculo rápido

Retroalimentación

Proba escrita (Non incluída no REA)

CA1.4 Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de
forma autónoma.

Las temperaturas del viaje / 3.1. La temperatura en el viaje

Sólo la cantidad / 3.2. La cantidad de dinero

Retroalimentación

Proba escrita (Non incluída no REA)

CA1.5 Formular conxecturas matemáticas sinxelas, investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.

Practica los enteros en el termómetro / 3.1. La temperatura en el viaje

Practica la resta de enteros / 3.5. La devolución

Las cuentas rápidas / 3.6. El cálculo rápido

Practica la división de enteros / 3.7. Control de gastos

Retroalimentación

Proba escrita (Non incluída no REA)

CA1.6 Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente.

La compra inicial. Trabajo en equipo / 3.3. ¿Cuál está mejor?

¡Ahora decides tú! / 3.5. Tu turno

Retroalimentación

Proba escrita (Non incluída no REA)

CA1.8 Utilizar as  conexións entre as  matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos.

Registra las cuentas del viaje / 3.1 La balanza del viaje

El movimiento opuesto / 3.2. La cantidad de dinero

Resuelve el desafío / 3.5. La devolución

Retroalimentación

Táboa de indicadores

CA4.3 Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.

Del gasto a la ganancia / 3.1 La balanza del viaje

Practica en la recta numérica / 3.1 La balanza del viaje

Problemas de ingresos y gastos / 3.7. Control de gastos

Retroalimentación

Proba escrita (Non incluída no REA)

CA4.4 Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

Pregunta Verdadero-Falso / 3.3. ¿Cuál está mejor?

Entradas y salidas / 3.4. Movimientos de caja

Retroalimentación

Proba escrita (Non incluída no REA)

CA4.5 Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.

Practica ordenar valores / 3.3. ¿Cuál está mejor?

Practica la suma / 3.4. Movimientos de caja

Táboa de indicadores

Retroalimentación

CA4.9 Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada.

El gasto fijo / 3.6. El cálculo rápido

Otras situaciones / 3.6. El cálculo rápido

Fijar precios. Trabajo en equipo / 3.7. Control de gastos

Táboa de indicadores

Retroalimentación

CA6.4 Colaborar na repartición de tarefas, asumindo e respectando as responsabilidades individuais asignadas e empregando estratexias cooperativas sinxelas dirixidas á consecución de obxectivos compartidos.

El momento de vender / 4. ¡A vender y contar!

Táboa de indicadores

Feito con eXeLearning (Nova xanela)