Saltar navegación

1. Descrición xeral

Viaje de fin de curso

Esta situación de aprendizaxe ten como eixe principal a planificación da viaxe de fin de curso do alumnado. Grazas a súa planificación o alumnado conectará cos números positivos e negativos, a identificación, comparación e as operacións de suma, resta, multiplicación e división, así como a súa aplicación na vida diaria. Na presente proposta, búscase que o alumnado adquira as competencias matemáticas necesarias para o dominio de situacións onde interveñan relacións entre números enteiros.

O reto final que deberá resolver o alumnado é organizar a saída de fin de curso, para a cal deberán escoller destino, aloxamento, transporte ou actividades a realizar. Para poder financiar a saída, cada grupo de alumnos e alumnas deberá vender diferentes produtos, obtendo deste xeito os beneficios necesarios para pagar o custe total. Propóñense diferentes produtos que poderán vender, adquirindo en primeiro lugar unha débeda (saldo negativo) ao mercalos. Esta débeda deberá ser saldada coas ventas, ademais de conseguir o beneficio desexado, sendo todo este proceso anotado nun libro de caixa. 

Os obxectivos de aprendizaxe que se pretenden acadar co alumnado son os seguintes:

  • Identificar, ler, ordenar e escribir os números enteiros en contextos da vida real.
  • Realizar operacións básicas de cálculo con números enteiros.
  • Resolver problemas con números positivos e negativos.
  • Aplicar os números enteiros para levar un rexistro de caixa.
  • Interpretar o beneficio, ingreso e gasto.
  • Traballar en equipo e distribuír tarefas de forma coordinada e consensuada.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)