Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está pensada para realizar en 20 sesións e, segundo a programación didáctica de referencia en PROENS para a materia de "Matemáticas" de 6º de EP, englóbase no segundo terceiro trimestre.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
| 1. Nuestra biblioteca |
1.1 Un reto solidario |
Sesións de motivación, presentación do reto e a súa relación coa materia. Primeira reflexión no diario de aprendizaxe. |
1 sesión |
| 2. Repaso en red |
2.1. Cifras y letras |
Sesións para recordar e utilizar os coñecementos xa obtidos sobre os números ata 6 cifras, as operacións e tipos de descomposicións numéricas. Segunda reflexión individual e grupal no diario de aprendizaxe. |
4 sesións |
| 3. ¡Hasta el infinito y más allá! |
3.1. Atrapa un millón |
Introdución a outros tipos de números e operacións. Actividades de cálculo e resolución de problemas. Terceira reflexión individual e grupal no diario de aprendizaxe. |
12 sesións |
| 4. Biblioteca solidaria |
4. Biblioteca solidaria |
Crear a presentación do reto. Cubrir a rúbrica de autoavaliación. Cuarta reflexión individual e grupal do diario de aprendizaxe. |
1 sesión |
| 5. Abrimos la biblioteca |
5. Abrimos la biblioteca |
Exposición para toda a comunidade educativa. Reflexión e autoavaliación. Última reflexión individual e grupal do diario de aprendizaxe. |
2 sesións |