Saltar la navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA1.2 - Comprender problemas da vida cotiá a través da reformulación da pregunta, de forma verbal e gráfica.
Interpretar, de forma verbal ou gráfica, problemas da vida cotiá relacionados cos números naturais, e as súas operacións, comprendendo as preguntas formuladas a través de diferentes estratexias ou ferramentas, incluídas as tecnoloxías. TI Rúbricas autoavaliación II, III 1 8
CA1.3 - Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. Comparar entre as posibles estratexias, para resolver un problema sobre números naturais, escollendo a que mellor se adapte á solución do mesmo. PE (non incluída no REA) 1 10
CA1.4 - Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma. Obter posibles solucións dun problema sobre os números naturais, seguindo algunha estratexia coñecida de xeito autónomo. PE (non incluída no REA) 1 10
CA1.5 - Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.
Formular conxecturas matemáticas sinxelas de forma guiada. PE (non incluída no REA) 1 10
CA1.6 - Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente. Dar exemplos de problemas sobre situacións cotiás que se resolven matemáticamente usando os números naturais.

PE (non incluída no REA)

1 10
CA1.8- Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos. Interpretar situacións da vida real, en contextos non matemáticos, que se poidan vincular cos números naturais. TI Rúbrica autoavaliación II 1 8

CA4.3 - Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.

Comparar entre as posibles estratexias, para resolver un problema sobre números naturais, escollendo a que mellor se adapte á solución do mesmo. PE (non incluída no REA) 1 10
CA4.4 - Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias  estratexias coñecidas de forma autónoma. Obter posibles solucións dun problema de números naturais seguindo algunha estratexia coñecida de forma autónoma. PE (non incluída no REA) 1 10
CA4.5 - Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada. Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións dos números naturais de forma pautada. TI Rúbricas autoavaliación II, III 1 8
CA4.9 - Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada.

Explicar os procesos e ideas matemáticas, os pasos seguidos na resolución dun problemas ou os resultados obtidos utilizando unha linguaxe matemática sinxela en diferentes formatos referida aos números naturais.

TI Rúbricas autoavaliación II, III

1 8
CA6.4- Colaborar na repartición de tarefas, asumindo e respectando as responsabilidades individuais asignadas e empregando estratexias cooperativas sinxelas dirixidas á consecución de obxectivos compartidos. Colaborar na repartición de tarefas, asumindo e respectando as responsabilidades asignadas e empregando estratexias cooperativas dirixidas á consecución de obxectivos compartidos. TI Rúbricas autoavaliación I, II 1 8
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados

CA1.2 - Comprender problemas da vida cotiá a través da reformulación da pregunta, de forma verbal e gráfica. TI

2.3. Sube un estante

3.5. Combina y opera

3.7. Puesta en común

Retroalimentación.

Rúbrica

CA1.3- Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.

2.3. Sube un estante

3.5. Combina y opera

3.7. Puesta en común

PE (non incluída no REA)

CA1.4 - Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

2.3. Sube un estante

3.5. Combina y opera

3.7. Puesta en común

PE (non incluída no REA)

CA1.5 - Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.

2.2. Números redondos
2.3. Sube un estante
2.4. En pausa

3.1. Atrapa un millón
3.2. Factor X
3.3. Direcciones contrarias
3.4. Prepara tu mente
3.5. Combina y opera
3.6. De factor a divisor

PE (non incluída no REA)

CA1.6 - Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente.

2.3. Sube un estante

3.5. Combina y opera

3.7. Puesta en común

PE (non incluída no REA)

CA1.8 - Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos. TI

2.3. Sube un estante

3.5. Combina y opera

3.7. Puesta en común

Retroalimentación.

Rúbrica

CA 4.3 - Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.

2.3. Sube un estante

3.5. Combina y opera

3.7. Puesta en común

PE (non incluída no REA)

CA4.4 - Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

2.3. Sube un estante

3.5. Combina y opera

3.7. Puesta en común

PE (non incluída no REA)

CA4.5 - Formular conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.

2.2. Números redondos
2.3. Sube un estante
2.4. En pausa

3.1. Atrapa un millón
3.2. Factor X
3.3. Direcciones contrarias
3.4. Prepara tu mente
3.5. Combina y opera
3.6. De factor a divisor

PE (non incluída no REA)

CA4.9 - Comunicar en diferentes formatos as conxecturas e procesos matemáticos, utilizando linguaxe matemática adecuada. TI

2.2. Números redondos
2.3. Sube un estante
2.4. En pausa

3.1. Atrapa un millón
3.2. Factor X
3.3. Direcciones contrarias
3.4. Prepara tu mente
3.5. Combina y opera
3.6. De factor a divisor

Retroalimentación.

Rúbrica

CA6.4 - Colaborar na repartición de tarefas, asumindo e respectando as responsabilidades individuais asignadas e empregando estratexias cooperativas sinxelas dirixidas á consecución de obxectivos compartidos. TI

2.1. Cifras y letras

3.7. Puesta en común

4. Biblioteca solidaria

Retroalimentación.

Rúbrica

Feito con eXeLearning (Nova xanela)