Saltar navegación

3.1 Recomendacións de uso

Orientacións e recomendacións de uso

Recursos materiais necesarios

Os recursos materiais necesarios para que o alumnado desenvolva con éxito a proposta didáctica son:

- O caderno de aprendizaxe, en formato físico ou dixital.

- Un dispositivo electrónico onde poder utilizar aplicacións de ofimática para buscar información, visualizar imaxes e realizar as actividades propostas no REA.

- Para o reto final, dependendo da opción escollida: material de papelería (pegamento, cartolina, rotuladores, pinturas, etc.), un ordenador que permita a edición de son e vídeo.

 Non se require material específico ou especializado para a realización de ningunha das actividades e todos os medios deberían estar dispoñibles en calquera tipo de centro educativo.

Proposta de agrupamentos para actividades grupais

Para as actividades relacionadas co reto final, o alumnado dividirase en grupos, cada un encargado dunha actividade específica.

Recoméndase un reparto equilibrado, tanto en número como nas capacidades do propio alumnado, para evitar descompensacións á hora de realizar as actividades e da carga de traballo dentro do propio grupo.

Será o profesor ou profesora o encargado de distribuír o alumnado nos grupos.

Para a posta en común dos resultados das actividades, recoméndase facelo a través do grupo-clase, se ben é posible facelo a través de grupos máis pequenos.

Produtos finais

O produto final deste REA consiste na elaboración de:

  • Unha presentación onde se amosen as principais características dos pobos xermánicos que se instalaron no territorio do Imperio Romano de Occidente.
  • Gravación dun podcast “bárbaro” onde se recollan as características dos pobos xermánicos, pero dende a primeira persoa! O alumnado Debe meterse na pel dun membro deses pobos que chegaron ao territorio romano e contar como foi a experiencia dende Xermania ata a Gallaecia.
  • Gravación dunha animación coa técnica de stop motion sobre os diferentes aspectos dos pobos bárbaros.

Enfoque multinivel do reto

As actividades do REA contemplan diferentes niveis de dificultade para o alumnado. Do mesmo xeito, o reto final propón tres modalidades alternativas para escoller, dependendo do nivel de dificultade.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)