Temporalización do REA
Este recurso está pensado para realizar en 18 sesións e, segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS para a materia de "Xeografía e Historia" de 1º de ESO, englóbase no primeiro trimestre coas unidades 3 e 5.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1. Un planeta en apuros (Mobilizar) |
1 "Un planeta en apuros |
Sesión de motivación e presentación da tarefa. Introdución á contaminación. |
1 sesión |
|
2. Que sabemos? (Activar e recordar) |
2. Que sabemos? | Sesión de revisión e activación de coñecementos previos | 2 sesión |
| 3. Conexión (Explorar, revisar e estruturar) | 3 "Conexión" |
Sesións con actividades informativas e interactivas sobre os riscos naturais e humanos. Están deseñadas para crear interese no alumnado dende a perspectiva do "aprender pensando". O alumnado é o protagonista nos procesos de ensino-aprendizaxe. Inclúe actividades interactivas multinivel e opcións. Están deseñadas para a reflexión metacognitiva do alumnado a través de procedementos dedutivos do pensamento. |
7 sesións |
|
4 Reto final (aplicar e comprobar) |
4. "Reto final" Calcular a pegada de carbono do transporte ao instituto. |
Sesións dirixidas á realización dos retos propostos, que son actividades de calculo e reflexión con novos contextos de aprendizaxe | 7 sesións |
|
5 Conclusións (Concluír e comunicar) |
5 "Conclusións" |
Sesión vinculada á síntese dos resultados obtidos nos retos da fase 5. auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade do aprendido e comunicación dos resultados aos compañeiros/as. | 1 sesión |