Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Táboa na que se recollen os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación (en base á proposta de Proens):

Códigos CA Criterios de avaliación (CA)  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación

Unidade didáctica (Proens)

% (Orientación de Proens)
CA1.2 Identificar, valorar e mostrar interese polos principais problemas que lle afectan á sociedade, adoptando unha posición crítica e proactiva cara a eles. Identifica varios efectos do impacto da actividade humana sobre a súa contorna Proba Obxectiva 3 e 5 25%
CA1.4 Adquirir e construír coñecemento relevante do mundo actual e da historia, a través de procesos indutivos, da investigación e do traballo por proxectos, retos ou problemas, mediante a elaboración de produtos que reflictan a comprensión dos fenómenos e problemas abordados Elabora documentos sobre os efectos do cambio climático a partir de fontes Táboa de Indicadores 3 5%
CA1.5 Identificar os principais problemas, retos e desafíos aos que se enfrontou a humanidade ao longo da historia, os cambios producidos, as súas causas e consecuencias, así como os que, na actualidade, debemos formular e resolver arredor dos Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable. Propón medidas para paliar a emerxencia climática Táboa de Indicadores 3 e 5 5%
CA1.8 Contribuír á consecución dun mundo máis seguro, xusto, solidario e sustentable, a través da análise dos principais conflitos do presente e o recoñecemento das institucións do Estado, e das asociacións civís que garanten a seguridade integral e a convivencia social, así como dos compromisos internacionais do noso país en favor da paz, a seguridade, a cooperación, a sustentabilidade, os valores democráticos e os Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable. Coñece varias medidas implementadas polo Estado Proba Obxectiva 3 e 5 25%
CA2.3 Argumentar de forma crítica sobre problemas de actualidade a través de coñecementos históricos, contrastando e valorando fontes diversas. Coñece o concepto de cambio climático Táboa de Indicadores 3 5%
CA3.1 Identificar, valorar e mostrar interese polos principais problemas que lle afectan á sociedade, adoptando unha posición crítica e proactiva cara a eles. Coñece varios efectos actuais da emerxencia climática Proba Obxectiva  3 20%
CA3.2 Elaborar xuízos argumentados, respectando as opinións dos demais e enriquecendo o acervo común no contexto do mundo actual, dos seus retos
e conflitos, e desde unha perspectiva sistémica e global, a través da elaboración de xuízos propios, críticos e argumentados, e o respecto ás opinións dos demais.
Participa de forma activa e argumentada en debates orais cos seus compañeiros Táboa de Indicadores 3 e 5 5%
CA3.3 Argumentar a necesidade de accións de defensa, protección, conservación e mellora da contorna natural, rural e urbano a través de propostas e iniciativas que reflictan compromisos e condutas en favor da sustentabilidade e da repartición xusta e solidaria dos recursos Propón medidas de alcance persoal para paliar a emerxencia climática Táboa de Indicadores 3 e 5 5%
CA3.8 - Relacionar os cambios nos estilos de vida tradicional e contrastalos cos que son saudables e sustentables na contorna, a través de comportamentos respectuosos coa propia saúde, coa dos demais e cos outros seres vivos, tomando conciencia da importancia de promover o propio desenvolvemento persoal. Participa na elaboración de un traballo con fontes de historia oral Táboa de Indicadores 3 e 5 5%
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores 

O resultado final da aplicación destes criterios de avaliación e cualificación, deberanse ponderar sobre a parte da porcentaxe que representan na programación PROENS as unidades didácticas que engloban este REA (unidade 3 e unidade 5).

Unidade didáctica (Proens) Criterio de cualificación

% (Orientación de Proens)

Total Peso do REA en relación ao total da Programación Proens para ponderación na avaliación.
3 e 5 Proba Obxectiva 25% 70%

10%

(Unidade 3 = 5% + Unidade 5 = 5%)

3 e 5 Proba Obxectiva 25%
3 Proba Obxectiva 20%
3 e 5 Táboa de Indicadores 5% 30%
3 e 5 Táboa de Indicadores 5%
3 Táboa de Indicadores 5%
3 e 5 Táboa de Indicadores 5%
3 e 5 Táboa de Indicadores 5%
3 e 5 Táboa de Indicadores 5%

Actividades e instrumentos empregados no REA

Táboa na que se concretan as actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio de avaliación, indicando en cada caso o instrumento de avaliación considerado

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados
CA1.2 Identificar, valorar e mostrar interese polos principais problemas que lle afectan á sociedade, adoptando unha posición crítica e proactiva cara a eles.
  • Sección 3.4 Actividade final "Traballo en equipo" sobre a importancia das 5 R para combater o cambio climático.
  • Sección 3.5. - Act. 3.3. Opción B para completar a táboa cos distintos tipos de fontes de enerxía.
  • Sección 3.5. - Act. 3.4 Opción B sobre a valoración do consumo de enerxía por continentes.
  • Reto final.

Táboa de indicadores - Rúbrica no apartado 3.2. desta Guía Didáctica.

Táboa de indicadores - Rúbrica Reto final no apartado 3.2. desta Guía Didáctica.

CA1.4 Adquirir e construír coñecemento relevante do mundo actual e da historia, a través de procesos indutivos, da investigación e do traballo por proxectos, retos ou problemas, mediante a elaboración de produtos que reflictan a comprensión dos fenómenos e problemas abordados
  • Sección 3.4 Actividade final "Traballo en equipo" sobre a importancia das 5 R para combater o cambio climático.
  • Sección 3.5. - Act. 3.3. Opción B para completar a táboa cos distintos tipos de fontes de enerxía.
  • Sección 3.5. - Act. 3.4 Opción B sobre a valoración do consumo de enerxía por continentes.
  • Reto final.
Táboa de indicadores - Rúbrica no apartado 3.2. desta Guía Didáctica.
CA1.5 Identificar os principais problemas, retos e desafíos aos que se enfrontou a humanidade ao longo da historia, os cambios producidos, as súas causas e  consecuencias, así como os que, na actualidade, debemos formular e resolver arredor dos Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable.
  • Sección 3.4 Actividade final "Traballo en equipo" sobre a importancia das 5 R para combater o cambio climático.
  • Sección 3.5. - Act. 3.3. Opción B para completar a táboa cos distintos tipos de fontes de enerxía.
  • Sección 3.5. - Act. 3.4 Opción B sobre a valoración do consumo de enerxía por continentes.
  • Reto final.
 

Táboa de indicadores - Rúbrica no apartado 3.2. desta Guía Didáctica.

Táboa de indicadores - Rúbrica Reto final no apartado 3.2. desta Guía Didáctica.

CA2.3 Argumentar de forma crítica sobre problemas de actualidade a través de coñecementos históricos, contrastando e valorando fontes diversas.
  • Sección 3.4 Actividade final "Traballo en equipo" sobre a importancia das 5 R para combater o cambio climático.
  • Sección 3.5. - Act. 3.3. Opción B para completar a táboa cos distintos tipos de fontes de enerxía.
  • Sección 3.5. - Act. 3.4 Opción B sobre a valoración do consumo de enerxía por continentes.
  • Reto final.
 

Táboa de indicadores - Rúbrica no apartado 3.2. desta Guía Didáctica.

Táboa de indicadores - Rúbrica Reto final no apartado 3.2. desta Guía Didáctica.

CA3.2 Elaborar xuízos argumentados, respectando as opinións dos demais e enriquecendo o acervo
común no contexto do mundo actual, dos seus retos e conflitos, e desde unha perspectiva sistémica e global, a través da elaboración de xuízos propios,
críticos e argumentados, e o respecto ás opinións dos demais.

  • Sección 3.4 Actividade final "Traballo en equipo" sobre a importancia das 5 R para combater o cambio climático.
  • Sección 3.5. - Act. 3.3. Opción B para completar a táboa cos distintos tipos de fontes de enerxía.
  • Sección 3.5. - Act. 3.4 Opción B sobre a valoración do consumo de enerxía por continentes.
  • Reto final.
 

Táboa de indicadores - Rúbrica no apartado 3.2. desta Guía Didáctica.

Táboa de indicadores - Rúbrica Reto final no apartado 3.2. desta Guía Didáctica.

CA3.3 Argumentar a necesidade de accións de defensa, protección, conservación e mellora da contorna natural, rural e urbano a través de propostas e iniciativas que reflictan compromisos e
condutas en favor da  sustentabilidade e da repartición xusta e solidaria dos recursos.

  • Sección 3.4 Actividade final "Traballo en equipo" sobre a importancia das 5 R para combater o cambio climático.
  • Sección 3.5. - Act. 3.3. Opción B para completar a táboa cos distintos tipos de fontes de enerxía.
  • Sección 3.5. - Act. 3.4 Opción B sobre a valoración do consumo de enerxía por continentes.
  • Reto final.
 

Táboa de indicadores - Rúbrica no apartado 3.2. desta Guía Didáctica.

Táboa de indicadores - Rúbrica Reto final no apartado 3.2. desta Guía Didáctica.

CA3.8 Relacionar os cambios nos estilos de vida tradicional e contrastalos cos que son saudables e sustentables na contorna, a través de comportamentos respectuosos coa propia saúde, coa dos demais e cos outros seres vivos, tomando conciencia da importancia de promover o propio desenvolvemento persoal.
  • Sección 3.4 Actividade final "Traballo en equipo" sobre a importancia das 5 R para combater o cambio climático.
  • Sección 3.5. - Act. 3.3. Opción B para completar a táboa cos distintos tipos de fontes de enerxía.
  • Sección 3.5. - Act. 3.4 Opción B sobre a valoración do consumo de enerxía por continentes.
  • Reto final.
 

Táboa de indicadores - Rúbrica no apartado 3.2. desta Guía Didáctica.

Táboa de indicadores - Rúbrica Reto final no apartado 3.2. desta Guía Didáctica.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)