Criterios de avaliación e mínimos de consecución
Táboa na que se recollen os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación (en base á proposta de Proens):
| Códigos CA | Criterios de avaliación (CA) | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación |
Unidade didáctica (Proens) |
% (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|---|
| CA1.2 | Identificar, valorar e mostrar interese polos principais problemas que lle afectan á sociedade, adoptando unha posición crítica e proactiva cara a eles. | Identifica varios efectos do impacto da actividade humana sobre a súa contorna | Proba Obxectiva | 3 e 5 | 25% |
| CA1.4 | Adquirir e construír coñecemento relevante do mundo actual e da historia, a través de procesos indutivos, da investigación e do traballo por proxectos, retos ou problemas, mediante a elaboración de produtos que reflictan a comprensión dos fenómenos e problemas abordados | Elabora documentos sobre os efectos do cambio climático a partir de fontes | Táboa de Indicadores | 3 | 5% |
| CA1.5 | Identificar os principais problemas, retos e desafíos aos que se enfrontou a humanidade ao longo da historia, os cambios producidos, as súas causas e consecuencias, así como os que, na actualidade, debemos formular e resolver arredor dos Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable. | Propón medidas para paliar a emerxencia climática | Táboa de Indicadores | 3 e 5 | 5% |
| CA1.8 | Contribuír á consecución dun mundo máis seguro, xusto, solidario e sustentable, a través da análise dos principais conflitos do presente e o recoñecemento das institucións do Estado, e das asociacións civís que garanten a seguridade integral e a convivencia social, así como dos compromisos internacionais do noso país en favor da paz, a seguridade, a cooperación, a sustentabilidade, os valores democráticos e os Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable. | Coñece varias medidas implementadas polo Estado | Proba Obxectiva | 3 e 5 | 25% |
| CA2.3 | Argumentar de forma crítica sobre problemas de actualidade a través de coñecementos históricos, contrastando e valorando fontes diversas. | Coñece o concepto de cambio climático | Táboa de Indicadores | 3 | 5% |
| CA3.1 | Identificar, valorar e mostrar interese polos principais problemas que lle afectan á sociedade, adoptando unha posición crítica e proactiva cara a eles. | Coñece varios efectos actuais da emerxencia climática | Proba Obxectiva | 3 | 20% |
| CA3.2 | Elaborar xuízos argumentados, respectando as opinións dos demais e enriquecendo o acervo común no contexto do mundo actual, dos seus retos e conflitos, e desde unha perspectiva sistémica e global, a través da elaboración de xuízos propios, críticos e argumentados, e o respecto ás opinións dos demais. |
Participa de forma activa e argumentada en debates orais cos seus compañeiros | Táboa de Indicadores | 3 e 5 | 5% |
| CA3.3 | Argumentar a necesidade de accións de defensa, protección, conservación e mellora da contorna natural, rural e urbano a través de propostas e iniciativas que reflictan compromisos e condutas en favor da sustentabilidade e da repartición xusta e solidaria dos recursos | Propón medidas de alcance persoal para paliar a emerxencia climática | Táboa de Indicadores | 3 e 5 | 5% |
| CA3.8 | - Relacionar os cambios nos estilos de vida tradicional e contrastalos cos que son saudables e sustentables na contorna, a través de comportamentos respectuosos coa propia saúde, coa dos demais e cos outros seres vivos, tomando conciencia da importancia de promover o propio desenvolvemento persoal. | Participa na elaboración de un traballo con fontes de historia oral | Táboa de Indicadores | 3 e 5 | 5% |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores | |||||
O resultado final da aplicación destes criterios de avaliación e cualificación, deberanse ponderar sobre a parte da porcentaxe que representan na programación PROENS as unidades didácticas que engloban este REA (unidade 3 e unidade 5).
| Unidade didáctica (Proens) | Criterio de cualificación |
% (Orientación de Proens) |
Total | Peso do REA en relación ao total da Programación Proens para ponderación na avaliación. |
|---|---|---|---|---|
| 3 e 5 | Proba Obxectiva | 25% | 70% |
10% (Unidade 3 = 5% + Unidade 5 = 5%) |
| 3 e 5 | Proba Obxectiva | 25% | ||
| 3 | Proba Obxectiva | 20% | ||
| 3 e 5 | Táboa de Indicadores | 5% | 30% | |
| 3 e 5 | Táboa de Indicadores | 5% | ||
| 3 | Táboa de Indicadores | 5% | ||
| 3 e 5 | Táboa de Indicadores | 5% | ||
| 3 e 5 | Táboa de Indicadores | 5% | ||
| 3 e 5 | Táboa de Indicadores | 5% |