Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está pensada para realizar en 16 sesións e, segundo a programación didáctica de referencia en PROENS para a materia de "Matemáticas" de 5º de EP, englóbase no terceiro trimestre, como unidade 9.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1. El tiempo en datos |
1. El tiempo en datos 1.1. De los datos al mapa |
Sesión de motivación e presentación da tarefa. Introdución á situación de aprendizaxe e ao reto. Primeira reflexión metacognitiva no diario de aprendizaxe. |
1 sesión |
|
2. Quiero ser analista |
2. Quiero ser analista 2.1. A lo mejor llueve... 2.2. Uno de cada... 2.3. Empieza la observación |
Sesión de revisión e activación de coñecementos previos sobre contidos e cálculos necesarios para a fase 3. Inclúe actividades interactivas multinivel con tres opcións para que o alumnado escolla unha delas para realizar. Contén unha tarefa de grupo como toma de contacto coa clasificación de datos. Segunda reflexión metagognitiva no diario de aprendizaxe. |
3 sesións |
|
3. Lluvia de datos |
3. Lluvia de datos 3.1. Datos al vuelo Periodistas de datos 3.2. Resumiendo datos Usa los datos 3.3. Representación gráfica de datos 3.4. Al mal tiempo... |
Proposta con seccións teóricas e actividades interactivas e non interactivas sobre os contidos propios da unidade. Están deseñadas para crear interese no alumnado dada a relación existente entre elas e o tempo atmosférico arredor do que xira a situación de aprendizaxe. Inclúe actividades interactivas multinivel con tres opcións para que o alumnado escolla unha delas para realizar. Contén unha tarefa de grupo que prepara para o reto. Terceira reflexión metagognitiva no diario de aprendizaxe. |
8 sesións |
|
4. Buenos datos |
4. Buenos datos 4.1. Autoevalúate |
Esta fase está dirixida á realización dos reto proposto. Autoavaliación das actividades desenvolvidas para acadar o reto. Cuarta reflexión metagognitiva no diario de aprendizaxe. |
3 Sesións |
|
5. Buenos tiempos |
5. Buenos tiempos |
Sesión vinculada á síntese dos resultados obtidos no reto. Auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade do aprendido e comunicación dos resultados ao resto da clase. Inclúese a última reflexión metagognitiva final a engadir no diario de aprendizaxe |
1 Sesións |