Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Este REA corresponde coa unidade didáctica 6 publicada en PROENS para a materia de Lingua Galega e Literatura de 6º de Educación Primaria. En total está pensado para desenvolver ao longo de 16 sesións ao longo do segundo trimestre. 

A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:

Fase Seccións Descrición do traballo a desenvolver Temporalización

1. Que pasa coa nosa fala?

(Mobilizar)

1.1. Antes de comezar é ben reflexionar.

1.2. Poñendo as cousas claras.

1.3 Diario de aprendizaxe

Sesión de motivación e presentación da tarefa. Presentación da problemática e do tema central. 1 sesión.

2. Canto recordamos?

(Activar e recordar)

2.1. Xornalistas da gramática.

2.2. Puntuando, puntuando.

2.3 Diario de Aprendizaxe.
 

Sesión de revisión e activación de coñecementos previos dos contidos necesarios. 2 sesións.

3. As posibilidades da palabra.

(Explorar, revisar e practicar)

3.1 Comunicándonos

3.2 Escribir con variedade.

  • A narración.
  • A descrición.
  • A exposición.
  • A argumentación.
  • A instrución.
  • Activando o que sabes.

3.3 Buscándolle un sentido.

3.4 Navegando nas redes. 
 

Sesións con actividades informativas e interactivas utilizando como fío condutor os diferentes tipos de texto. A través deles trabállanse diferentes aspectos gramaticais do currículo. Están deseñadas para crear interese no alumnado. O alumnado é o protagonista nos procesos de ensino-aprendizaxe.

Inclúe sesións con actividades interactivas multinivel e opcións diferentes para garantir a consecución das actividades. Utilizase o diario de aprendizaxe con canle e guía para eses procesos.

7 sesións.

4. Chega a hora de escribir

(Aplicar e comprobar)

4.1. Poñendo as cousas claras.

4.2. Os nosos retos.

  • O noso xornal físico
  • O noso xornal dixital.
  • Deseñando a nosa revista.
  • Como deseñar dixitalmente.
     
Sesións dirixidas á realización do reto  escollido dentro dos tres propostos, que pretende dar solución á realidade do galego na prensa escrita. Implican a creación colectiva e o traballo en grupo.  4 sesións.

5. Últimos pasos.

(Concluír e comunicar)

5.1. Presentando o xornal físico.

5.2. Presentando o xornal ou revista individual.

5.3 Diario de aprendizaxe.

Sesións vinculadas á presentación dos resultados e produtos obtidos nos retos da fase 4. Realízase a través da auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade do aprendido e a exposición dos resultados ao resto do alumnado da aula. 2 sesións.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)