Criterios de avaliación e mínimos de consecución
Lembramos que os criterios de avaliación que aquí se amosan son os que conteñen a unidade didáctica 6 de PROENS. Pode haber criterios de avaliación (CA) que aparezan máis dunha vez debido a que poden ter mínimos de consecución variados tamén un peso orientativo que, neste caso, corresponde co establecido nas programacións de PROENS.
| Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | Unidade didáctica (Proens) | % (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|
|
CA2.5 - Expresarse oralmente con coherencia para satisfacer necesidades de comunicación en diferentes situacións, cun vocabulario axeitado ao seu nivel a partir das experiencias e interaccións orais próximas. |
Comunica ao resto de persoas as súas emocións empregando un vocabulario axeitado. |
Táboa de indicadores |
UD 6 |
12 |
|
CA3.6. Producir textos escritos e multimodais coherentes e adecuados de relativa complexidade, en distintos soportes, seleccionando o modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando na aplicación das normas gramaticais e ortográficas básicas ao servizo da cohesión textual e mobilizando estratexias, individuais ou grupais, de planificación, textualización, revisión e edición. |
Defínese nun texto escrito empregando unha linguaxe axeitada e presentando unha variedade de características. |
Proba escrita |
UD 6 |
14 |
|
CA3.9. Acadar as destrezas e competencias lingüísticas a través do uso da lingua escrita. |
Redacta as súas propias vivencias utilizando unha linguaxe variada, axeitada e cunha sintaxis correcta. |
Proba escrita |
UD 6 |
12 |
|
CA3.10. Construír, a través da linguaxe, un pensamento crítico para evitar discriminacións e prexuízos. |
Valora as cualidades do resto de persoas amosando que non ten prexuízos de ningún tipo ou condición na lectura de textos escritos |
Táboa de indicadores |
UD 6 |
12 |
|
CA6.2. Producir en galego textos escritos e multimodais coherentes de relativa complexidade, en distintos soportes, seleccionando o modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando no uso das normas gramaticais e ortográficas e mobilizando estratexias sinxelas, individuais ou grupais, de planificación, redacción, revisión e edición. |
Redacta e posteriormente revisa un texto de carácter descritivo con corrección gramatical, un vocabulario axeitado e unha adecuada estrutura. |
Proba escrita |
UD 6 |
13 |
|
CA6.3. Establecer xeneralizacións sobre aspectos básicos do funcionamento da lingua galega de maneira progresivamente autónoma, formulando hipóteses e buscando contraexemplos, a partir da observación, comparación e transformación de palabras, enunciados e textos, nun proceso de produción ou comprensión de textos en contextos significativos. |
Reelabora un texto descritivo proposto de maneira que modifique as súas características, utilice palabras diferentes e acade un resultado orixinal. |
Proba escrita |
UD 6 |
13 |
|
CA6.4. Revisar e mellorar os textos propios e alleos e emendar algúns problemas de comprensión lectora, de maneira progresivamente autónoma, a partir da reflexión metalingüística e interlingüística e usando a terminoloxía básica adecuada. |
Reelabora un texto previamente elaborado por outra alumna ou alumno para conseguir unha mellor comprensión do mesmo modificando o vocabulario, a estrutura e a ortografía |
Proba escrita |
UD 6 |
12 |
|
CA6.6: Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, tendo en conta aspectos e diferenzas co castelán, para favorecer unha comunicación máis eficaz. |
Revisa a ortografía dun texto presentado corrixindo os erros gramaticais que atope relacionados con b/v, h, m/n, g/j. |
Proba escrita |
UD 6 |
12 |
|
Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores |
||||