Saltar navegación

4. Valoración do proceso ensino aprendizaxe

Lista de cotexo para avaliar o proceso ensino aprendizaxe

Lista de cotexo para avaliar o proceso ensino aprendizaxe
 ConseguidoNon conseguido
Aprendizaxe do alumnadoA situación de aprendizaxe serviu para que o alumnado adquirira novas aprendizaxes. (1)A situación de aprendizaxe non foi axeitada e non axudou a adquirir novas aprendizaxes. (0)
Participación activa de todo o alumnadoConseguiuse a participación activa de todo alumnado, o avanzado axudaba o que tiña dificultades nos equipos. (1)Non se conseguiu a participación activa da totalidade do alumnado. (0)
Organización A organización foi axeitada para conseguir os obxectivos propostos. (1)A organización non foi axeitada ou houbo moita improvisación. (0)
Nivel de dificultadeO nivel de dificultade foi axeitado para o nivel do alumnado. (1)O nivel de dificultade foi excesivo ou inferior ao precisado, polo que a aprendizaxe non foi exitosa. (0)
Motivación As actividades foron motivadoras, logrando que o alumnado fose activo na aprendizaxe. (1)As actividades non motivaron o alumnado, creando indiferenza e desánimo. (0)
Medidas no currículo para alumnado con NEAEAdoptáronse as medidas curriculares adecuadas para atender ao alumnado con NEAE. (1)As medidas curriculares para o alumnado con NEAE non foron axeitadas. (0)
Atención do profesoradoO profesorado atendeu de maneira axeitada as dúbidas que foron xurdindo no proceso (1)Existían demasiadas dúbidas nos procesos e o profesorado non conseguiu atendelas axeitadamente. (0)

Elaboración propia (proxecto cREAgal). Lista de cotexo para avaliar o proceso ensino aprendizaxe (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Ventana nova

Listaxe de cotexo para avaliar un traballo de investigación

Completa a lista de cotexo marcando as casas correspondentes ás actividades rematadas.

%E9%B0%E6%EB%E2%F7%D5%F3%FF%F7%B0%A8%B0%D1%FD%E6%F7%F8%FD%B0%BE%B0%FB%F6%B0%A8%B0%A0%A2%A0%A7%A0%A0%AA%A3%A1%A3%AB%A7%A7%BF%A4%A2%B0%BE%B0%E6%FB%E6%FE%F7%B0%A8%B0%DE%FB%E1%E6%F3%EA%F7%B2%F6%F7%B2%F1%FD%E6%F7%EA%FD%B2%E2%F3%E0%F3%B2%F3%E4%F3%FE%FB%F3%E0%B2%E7%FC%B2%E6%E0%F3%F0%F3%FE%FE%FD%B2%F6%F7%B2%FB%FC%E4%F7%E1%E6%FB%F5%F3%F1%FBa%FC%B0%BE%B0%E1%E7%F0%E6%FB%E6%FE%F7%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FE%F7%E4%F7%FE%E1%B0%A8%C9%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D1%7F%FC%F5%E7%F7%E1%F7%B2%F3%FD%B2%E6%F7%FF%F3%B2%F6%F7%B2%FB%FC%E4%F7%E1%E6%FB%F5%F3%F1%FBa%FC%B2%E2%E0%FD%E2%FD%E1%E6%FD%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D0%E7%E1%F1%F3%B2%F3%B2%FB%FC%F4%FD%E0%FF%F3%F1%FBa%FC%B2%F7%FC%B2%F4%FD%FC%E6%F7%E1%B2%F3%E2%E0%FD%E2%FB%F3%F6%F3%E1%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D1%FB%E6%F3%B2%F1%FD%E0%E0%F7%F1%E6%F3%FF%F7%FC%E6%F7%B2%F3%E1%B2%F4%FD%FC%E6%F7%E1%B2%F0%FB%F0%FE%FB%FD%F5%E0s%F4%FB%F1%F3%E1%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D3%FC%F3%FE%FB%E8%F3%B2%F7%B2%E1%FB%FC%E6%F7%E6%FB%E8%F3%B2%F1%FD%E0%E0%F7%F1%E6%F3%FF%F7%FC%E6%F7%B2%F3%B2%FB%FC%F4%FD%E0%FF%F3%F1%FBa%FC%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D7%EA%E2%E0%F7%E1%F3%B2%F3%B2%FB%FC%F4%FD%E0%FF%F3%F1%FBa%FC%B2%F1%FD%F3%E1%B2%E1h%F3%E1%B2%E2%F3%FE%F3%F0%E0%F3%E1%BC%B2%DC%FD%FC%B2%F1%FD%E2%FB%F3%B2%FE%FB%E6%F7%E0%F3%FE%FF%F7%FC%E6%F7%B2%F6%F3%E1%B2%F4%FD%FC%E6%F7%E1%B2%F1%FD%FC%E1%E7%FE%E6%F3%F6%F3%E1%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DD%B2%E6%F7%EA%E6%FD%B2%E6%F7%FC%B2%E7%FC%FA%F3%B2%F0%FD%F3%B2%E2%E0%F7%E1%F7%FC%E6%F3%F1%FBa%FC%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DD%B2%E6%F7%EA%E6%FD%B2%E2%E0%F7%E1%F7%FC%E6%F3%B2%E7%FC%FA%F3%B2%F7%E1%E6%E0%E7%E6%E7%E0%F3%B2%FD%E0%F6%F7%FC%F3%F6%F3%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DD%B2%E6%F7%EA%E6%FD%B2%F7%E1%E6s%B2%F0%F7%FC%B2%F1%FD%FA%F7%E1%FB%FD%FC%F3%F6%FD%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DD%B2%E6%F7%EA%E6%FD%B2%E2%E0%F7%E1%F7%FC%E6%F3%B2%F1%FD%E0%E0%F7%F1%F1%FBa%FC%B2%FD%E0%E6%FD%F5%E0s%F4%FB%F1%F3%B2%F7%B2%F5%E0%F3%FF%F3%E6%FB%F1%F3%FE%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%CF%BE%B0%FA%F3%E1%DE%FD%F5%FD%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%DE%FD%F5%FD%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FA%F3%E1%D1%FD%FF%FF%E7%FC%FB%E6%EB%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%D1%FD%FF%FF%E7%FC%FB%E6%EB%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FA%F3%E1%D6%F7%F1%FD%E0%F3%E6%FB%E4%F7%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%D6%F7%F1%FD%E0%F3%E6%FB%E4%F7%B0%A8%B0%B0%BE%B0%E1%F3%E4%F7%D6%F3%E6%F3%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E1%F7%E0%D6%F3%E6%F3%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%F4%FD%FD%E6%F7%E0%B0%A8%B0%B0%BE%B0%E7%E1%F7%C1%F1%FD%E0%F7%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%FF%E1%F5%E1%B0%A8%E9%B0%FF%E1%F5%D1%FD%FF%E2%FE%FB%E6%B0%A8%B0%D1%FD%FF%E2%FE%F7%E6%F3%F6%F3%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%FD%FC%F7%B0%A8%B0%D0%F7%FC%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DB%FC%C2%E0%FD%F5%E0%F7%E1%E1%B0%A8%B0%C0%F7%F5%E7%FE%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C7%FC%E0%F7%F3%FE%FB%E8%F7%F6%B0%A8%B0%DB%FC%E1%E7%F4%FB%F1%FB%F7%FC%E6%F7%B0%BE%B0%FF%E1%F5%E6%F3%E1%F9%DC%E7%FF%F0%F7%E0%B0%A8%B0%DCh%FF%F7%E0%FD%B2%F6%F7%B2%E6%F3%E0%F7%F4%F3%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DC%F3%FF%F7%B0%A8%B0%DC%FD%FF%F7%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%F3%E6%F7%B0%A8%B0%D6%F3%E6%F3%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C1%F3%E4%F7%B0%A8%B0%D6%F7%E1%F1%F3%E0%F5%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DE%FB%E1%E6%B0%A8%B0%FE%FB%E1%E6%F3%CD%F6%F7%CD%F1%FD%E6%F7%EA%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C1%F1%FD%E0%F7%B0%A8%B0%C2%E7%FC%E6%E7%F3%F1%FBa%FC%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%E2%E7%FC%E6%FD%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C2%FD%FB%FC%E6%B0%A8%B0%E2%E7%FC%E6%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C0%F7%F0%FD%FD%E6%B0%A8%B0%C0%F7%FB%FC%FB%F1%FB%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%F7%FE%F7%E6%F7%B0%A8%B0%C3%E7%F7%E0%F7%B2%FE%FB%FF%E2%F3%E0%B2%E6a%F6%FD%FE%FD%E1%B2%F1%F3%FF%E2%FD%E1%AD%B0%EF%EF
Navegador non compatible

Listaxe de cotexo para avaliar a análise dunha obra narrativa

Completa a lista de cotexo marcando as casas correspondentes ás actividades rematadas.

%E9%B0%E6%EB%E2%F7%D5%F3%FF%F7%B0%A8%B0%D1%FD%E6%F7%F8%FD%B0%BE%B0%FB%F6%B0%A8%B0%A0%A2%A0%A7%A0%A0%A5%A0%A2%A7%A1%A7%A0%BF%A4%A2%B0%BE%B0%E6%FB%E6%FE%F7%B0%A8%B0%DE%FB%E1%E6%F3%EA%F7%B2%F6%F7%B2%F1%FD%E6%F7%EA%FD%B2%E2%F3%E0%F3%B2%F3%E4%F3%FE%FB%F3%E0%B2%F3%B2%F3%FCs%FE%FB%E1%F7%B2%F6%E7%FC%FA%F3%B2%FD%F0%E0%F3%B2%FC%F3%E0%E0%F3%E6%FB%E4%F3%B0%BE%B0%E1%E7%F0%E6%FB%E6%FE%F7%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FE%F7%E4%F7%FE%E1%B0%A8%C9%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DB%F6%F7%FC%E6%FB%F4%FB%F1%F3%B2%F1%FD%E0%E0%F7%F1%E6%F3%FF%F7%FC%E6%F7%B2%FD%B2%F3%E7%E6%FD%E0%B2%FD%E7%B2%F3%B2%F3%E7%E6%FD%E0%F3%B2%F6%FD%B2%FE%FB%F0%E0%FD%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DB%F6%F7%FC%E6%FB%F4%FB%F1%F3%B2%F3%B2%F7%F6%FB%E6%FD%E0%FB%F3%FE%B2%F7%B2%F3%B2%F1%FD%FE%F7%F1%F1%FBa%FC%B2%FC%F3%B2%E3%E7%F7%B2%E1%F7%B2%E2%E7%F0%FE%FB%F1%FD%E7%B2%F3%B2%FD%F0%E0%F3%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DB%F6%F7%FC%E6%FB%F4%FB%F1%F3%B2%FD%E7%E6%E0%F3%E1%B2%E2%E0%FD%F4%F7%E1%FB%FD%FC%F3%FB%E1%B2%E3%E7%F7%B2%FB%FC%E6%F7%E0%E4%F7c%F7%FC%B2%FC%F3%B2%FD%F0%E0%F3%A8%B2%FB%FE%E7%E1%E6%E0%F3%F1%FBa%FC%E1%BE%B2%E6%E0%F3%F6%E7%F1%FBa%FC%BC%BC%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DB%F6%F7%FC%E6%FB%F4%FB%F1%F3%B2%FD%E1%B2%E2%F7%E0%E1%FD%FC%F3%EA%F7%E1%B2%E2%E0%FB%FC%F1%FB%E2%F3%FB%E1%B2%F7%B2%E1%F7%F1%E7%FC%F6%F3%E0%FB%FD%E1%B2%F6%F3%B2%FA%FB%E1%E6%FD%E0%FB%F3%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D1%F3%E0%F3%F1%E6%F7%E0%FB%E8%F3%B2%F3%EA%F7%FB%E6%F3%F6%F3%FF%F7%FC%E6%F7%B2%F6%FD%E7%E1%B2%E2%F7%E0%E1%FD%FC%F3%EA%F7%E1%B2%E2%E0%FB%FC%F1%FB%E2%F3%FB%E1%B2%F6%F3%B2%FD%F0%E0%F3%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D1%F3%E0%F3%F1%E6%F7%E0%FB%E8%F3%B2%F3%EA%F7%FB%E6%F3%F6%F3%FF%F7%FC%E6%F7%B2%F6%FD%E7%E1%B2%E2%F7%E0%E1%FD%FC%F3%EA%F7%E1%B2%E1%F7%F1%E7%FC%F6%F3%E0%FB%FD%E1%B2%F6%F3%B2%FD%F0%E0%F3%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DB%F6%F7%FC%E6%FB%F4%FB%F1%F3%B2%FD%E1%B2%F6%FB%F4%F7%E0%F7%FC%E6%F7%E1%B2%F7%E1%E2%F3%E8%FD%E1%B2%FC%FD%E1%B2%E3%E7%F7%B2%E1%F7%B2%F6%F7%E1%F7%FC%E4%FD%FE%E4%F7%B2%F3%B2%F3%F1%F1%FBa%FC%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D6%F7%E1%F1%E0%FB%F0%F7%B2%FD%E1%B2%F7%E1%E2%F3%E8%FD%E1%B2%E2%E0%FB%FC%F1%FB%E2%F3%FB%E1%B2%F7%B2%F3%B2%E1h%F3%B2%E0%F7%FE%F7%E4%F3%FC%F1%FB%F3%B2%FC%FD%B2%F6%F7%E1%F7%FC%E4%FD%FE%E4%F7%FF%F7%FC%E6%FD%B2%F6%F3%B2%E6%E0%F3%FF%F3%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DB%F6%F7%FC%E6%FB%F4%FB%F1%F3%B2%F3%E1%B2%F1%FD%FD%E0%F6%F7%FC%F3%F6%F3%E1%B2%E6%F7%FF%E2%FD%E0%F3%FB%E1%B2%FC%F3%E1%B2%E3%E7%F7%B2%E1%F7%B2%F6%F7%E1%F7%FC%E4%FD%FE%E4%F7%B2%F3%B2%FA%FB%E1%E6%FD%E0%FB%F3%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DB%F6%F7%FC%E6%FB%F4%FB%F1%F3%B2%F7%B2%F7%EA%E2%FE%FB%F1%F3%B2%FD%E1%B2%E1%F3%FE%E6%FD%E1%B2%E6%F7%FF%E2%FD%E0%F3%FB%E1%B2%E3%E7%F7%B2%E1%F7%B2%E2%E0%FD%F6%E7%F1%F7%FC%B2%FC%F3%B2%E6%E0%F3%FF%F3%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DB%F6%F7%FC%E6%FB%F4%FB%F1%F3%B2%F7%B2%F7%EA%E2%FE%FB%F1%F3%B2%FD%B2%E6%FB%E2%FD%B2%F6%F7%B2%FC%F3%E0%E0%F3%F6%FD%E0%B2%E3%E7%F7%B2%E2%E0%F7%E1%F7%FC%E6%F3%B2%FD%B2%E6%F7%EA%E6%FD%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D7%EA%E2%E0%F7%E1%F3%B2%E7%FC%FA%F3%B2%E4%F3%FE%FD%E0%F3%F1%FBa%FC%B2%E2%F7%E0%E1%FD%F3%FE%B2%F0%F7%FC%B2%F3%E0%F5%E7%FF%F7%FC%E6%F3%F6%F3%B2%E1%FD%F0%E0%F7%B2%F3%B2%FD%F0%E0%F3%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%CF%BE%B0%FA%F3%E1%DE%FD%F5%FD%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%DE%FD%F5%FD%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FA%F3%E1%D1%FD%FF%FF%E7%FC%FB%E6%EB%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%D1%FD%FF%FF%E7%FC%FB%E6%EB%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FA%F3%E1%D6%F7%F1%FD%E0%F3%E6%FB%E4%F7%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%D6%F7%F1%FD%E0%F3%E6%FB%E4%F7%B0%A8%B0%B0%BE%B0%E1%F3%E4%F7%D6%F3%E6%F3%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E1%F7%E0%D6%F3%E6%F3%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%F4%FD%FD%E6%F7%E0%B0%A8%B0%B0%BE%B0%E7%E1%F7%C1%F1%FD%E0%F7%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%FF%E1%F5%E1%B0%A8%E9%B0%FF%E1%F5%D1%FD%FF%E2%FE%FB%E6%B0%A8%B0%D1%FD%FF%E2%FE%F7%E6%F3%F6%F3%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%FD%FC%F7%B0%A8%B0%D0%F7%FC%B2%F4%F7%FB%E6%FD%B3%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DB%FC%C2%E0%FD%F5%E0%F7%E1%E1%B0%A8%B0%DB%E1%E6%FD%B2%7B%B2%FF%F7%FE%FE%FD%E0%F3%F0%FE%F7%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C7%FC%E0%F7%F3%FE%FB%E8%F7%F6%B0%A8%B0%DB%E1%E6%FD%B2%F4%F3%FE%E6%F3%B2%FD%E7%B2%FC%FD%FC%B2%F7%E1%E6s%B2%F0%F7%FC%B0%BE%B0%FF%E1%F5%E6%F3%E1%F9%DC%E7%FF%F0%F7%E0%B0%A8%B0%DCh%FF%F7%E0%FD%B2%F6%F7%B2%E6%F3%E0%F7%F4%F3%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DC%F3%FF%F7%B0%A8%B0%DC%FD%FF%F7%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%F3%E6%F7%B0%A8%B0%D6%F3%E6%F3%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C1%F3%E4%F7%B0%A8%B0%D6%F7%E1%F1%F3%E0%F5%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DE%FB%E1%E6%B0%A8%B0%FE%FB%E1%E6%F3%CD%F6%F7%CD%F1%FD%E6%F7%EA%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C1%F1%FD%E0%F7%B0%A8%B0%C2%E7%FC%E6%E7%F3%F1%FBa%FC%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%E2%E7%FC%E6%FD%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C2%FD%FB%FC%E6%B0%A8%B0%E2%E7%FC%E6%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C0%F7%F0%FD%FD%E6%B0%A8%B0%C0%F7%FB%FC%FB%F1%FB%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%F7%FE%F7%E6%F7%B0%A8%B0%C3%E7%F7%E0%F7%B2%FE%FB%FF%E2%F3%E0%B2%E6a%F6%FD%FE%FD%E1%B2%F1%F3%FF%E2%FD%E1%AD%B0%EF%EF
Navegador non compatible

Rúbrica para avaliar unha carta

Avaliaranse a produción de cartas tendo en conta os seguintes aspectos: estrutura, rexistro, corrección e coherencia.

Rúbrica para avaliar unha carta
 4 Excelente3 Satisfactorio2 Mellorable1 Insuficiente
EstruturaA carta presenta todas as partes. (4)Á carta fáltalle unha parte. (3)A carta presenta a metade das partes. (2)Na carta faltan a maioría das partes. (1)
RexistroO rexistro da carta (formal ou informal) é o adecuado, adáptase perfectamente aos destinatarios da carta. (4)O rexistro da carta (formal ou informal) é o adecuado, mais presenta certas incoherencias. (3)Escóllese correctamente o rexistro da carta (formal ou informal), pero presenta numerosos erros, non adecuándose correctamente ao destinatario. (2)Non se escolle correctamente o rexistro da carta: emprégase un rexistro demasiado formal ou, ao contrario, demasiado informal. (1)
CorrecciónNon hai erros de gramática, ortografía ou puntuación. (4)Case non hai erros de gramática, ortografía ou puntuación. (3)Uns poucos erros de gramática, ortografía ou puntuación. (2)Moitos erros de gramática, ortografía ou puntuación. (1)
Coherencia e cohesiónA carta presenta un bo nivel de coherencia e cohesión. (4)A carta presenta un bo nivel de coherencia e cohesión, pero hai certas faltas de fluidez na redacción. (3)A carta presenta un nivel mellorable de coherencia e cohesión. (2)A carta carece de coherencia e cohesión. (1)
  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Rúbrica para avaliar o booktrailer

Avaliarase o booktrailer atendendo aos seguintes aspectos: o contido, a presentación e a lingua empregada.

Avaliación do booktrailer
 Fantástico!BenPodería mellorarse...Cómpre repetilo
ContidoO booktrailer achéganos ao argumento da historia e aos seus protagonistas, dá detalles interesantes e consegue crear expectación e ganas de saber que ocorrerá. (4)O booktrailer achéganos ao argumento da historia e aos seus protagonistas, dá detalles interesantes pero non consegue crear expectación. (3)O booktrailer achéganos ao argumento da historia, pero inclúense detalles que non son interesantes e non convidan a ler o libro. (2)O booktrailer non deixa claro cal é o argumento da historia, dá detalles sen conexión e non crea expectación. (1)
PresentaciónEmpréganse imaxes e sons axeitados; o deseño está moi coidado e é un vídeo creativo e orixinal. (4)Empréganse imaxes e sons axeitados; é un vídeo creativo e orixinal, pero presenta algúns descoidos no deseño. (3)Empréganse imaxes e sons axeitados; o deseño está pouco coidado e é un vídeo pouco orixinal. (2)A presentación é descoidada: poderían escollerse imaxes e sons máis acaídos, non se coida o deseño e o vídeo non é orixinal. (1)
LinguaO texto oral presenta unha dicción ben coidada. O texto escrito non presenta erros gramaticais nin ortográficos. (4)O texto oral presenta unha dicción coidada. O texto escrito presenta ata tres erros gramaticais ou ortográficos. (3)Podería mellorarse a dicción do texto oral. O texto escrito presenta ata 4 erros gramaticais ou ortográficos. (2)Podería mellorarse a dicción do texto oral e o texto escrito presenta máis de cinco erros. (1)
  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Rúbrica para avaliar a recensión da obra narrativa

Avaliarase a recensión tendo en conta os seguintes aspectos: estrutura, comprensión da obra, análise narrativa, opinión persoal e redacción.

Rúbrica para avaliar a recensión dunha obra narrativa
 ExcelenteSatisfactorioMellorableInsuficiente
Estrutura e organizaciónA recensión presenta unha boa organización e estrutura, cos catro apartados solicitados: ficha do libro, argumento, análise narrativa e opinión persoal. (2)A recensión presenta unha boa organización e estrutura, aínda que con certos aspectos mellorables. Inclúe os catro apartados solicitados, pero presenta algunha incoherencia nos contidos de cada parte. (1,5)A recensión presenta unha organización regular. Falta algún dos apartados solicitados e mestúranse os contidos das diferentes partes. (1)A recensión non presenta os apartados solicitados. Non está ben organizada nin ten unha estrutura clara. (0,5)
Comprensión do libroComprendeu a obra e demóstrao moi ben, de forma clara e precisa. (2)Comprendeu a obra, pero ten algunha imprecisión á hora de explicala. (1,5)Comprendeu algúns aspectos da obra, pero outros non os entendeu. (1)Non comprendeu a obra. (0,5)
Análise narrativaRealiza unha análise exhaustiva e con exemplos dos diferentes elementos narrativos da novela: narrador, personaxes, espazo e tempo. (2)Realiza unha análise adecuada dos diferentes elementos narrativos: narrador, personaxes, espazo e tempo. (1,5)Analiza correctamente a metade dos elementos narrativos. (1)Realiza unha análise demasiado superficial dos diferentes elementos narrativos. (0,5)
Opinión persoalDá unha opinión clara e moi ben argumentada sobre a obra. (2)Dá unha opinión clara e argumentada sobre a obra, mais algún argumento podería mellorarse. (1,5)A opinión persoal non está ben argumentada. (1)Non achega a súa opinión persoal da obra. (0,5)
RedacciónO texto presenta cohesión e corrección, apenas ten erros gramaticais nin ortográficos. (2)O texto presenta cohesión e corrección, aínda que contén algún erro gramatical ou ortográfico (menos de 5) (1,5)A cohesión do texto podería mellorarse e presenta ata 10 erros gramaticais ou ortográficos. (1)A cohesión do texto podería mellorarse e presenta máis de 10 erros gramaticais ou ortográficos. (0,5)
  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Lista de cotexo para avaliar a produción dun texto narrativo

Completa a lista de cotexo marcando as casas correspondentes ás actividades rematadas.

%E9%B0%E6%EB%E2%F7%D5%F3%FF%F7%B0%A8%B0%D1%FD%E6%F7%F8%FD%B0%BE%B0%FB%F6%B0%A8%B0%A0%A2%A0%A7%A0%A0%AA%A0%A2%A0%A2%A6%A4%BF%A4%A2%B0%BE%B0%E6%FB%E6%FE%F7%B0%A8%B0%DE%FB%E1%E6%F3%EA%F7%B2%F6%F7%B2%F1%FD%E6%F7%EA%FD%B2%E2%F3%E0%F3%B2%F3%E4%F3%FE%FB%F3%E0%B2%F3%B2%E2%E0%FD%F6%E7%F1%FBa%FC%B2%F6%E7%FC%B2%E6%F7%EA%E6%FD%B2%FC%F3%E0%E0%F3%E6%FB%E4%FD%B0%BE%B0%E1%E7%F0%E6%FB%E6%FE%F7%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FE%F7%E4%F7%FE%E1%B0%A8%C9%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DD%B2%E6%7F%E6%E7%FE%FD%B2%7B%B2%F3%EA%F7%FB%E6%F3%F6%FD%B2%F7%B2%E1%E7%EA%F7%E1%E6%FB%E4%FD%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%C1%F7%F5%E7%F7%B2%F3%B2%F7%E1%E6%E0%E7%E6%E7%E0%F3%B2%E2%E0%FD%E2%FB%F3%B2%F6%FD%B2%FF%FD%F6%F7%FE%FD%B2%E6%F7%EA%E6%E7%F3%FE%B2%F7%E1%F1%FD%FE%FE%FB%F6%FD%A8%B2%FC%FD%E6%FB%F1%FB%F3%BE%B2%F1%FD%FC%E6%FD%BE%B2%F6%FB%F3%E0%FB%FD%BC%BC%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%C2%E0%F7%E1%F7%FC%E6%F3%B2%F7%B2%F1%F3%E0%F3%F1%E6%F7%E0%FB%E8%F3%B2%FD%E1%B2%E2%F7%E0%E1%FD%FC%F3%EA%F7%E1%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D3%B2%FA%FB%E1%E6%FD%E0%FB%F3%B2%7B%B2%FD%E0%FB%EA%FB%FC%F3%FE%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D3%E1%B2%F3%F1%F1%FBa%FC%E1%B2%E0%F7%FE%F3%E6%F3%F6%F3%E1%B2%E2%E0%F7%E1%F7%FC%E6%F3%FC%B2%F1%FD%FA%F7%E0%F7%FC%F1%FB%F3%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%DD%B2%E6%F7%EA%E6%FD%B2%E2%E0%F7%E1%F7%FC%E6%F3%B2%E7%FC%B2%F0%FD%B2%FC%FB%E4%F7%FE%B2%F6%F7%B2%F1%FD%FA%F7%E1%FBa%FC%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D3%B2%F7%EA%E6%F7%FC%E1%FBa%FC%B2%F6%FD%B2%E6%F7%EA%E6%FD%B2%7B%B2%F3%F6%F7%F1%E7%F3%F6%F3%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D1%FD%FB%F6%F3%B2%F3%B2%FD%E0%E6%FD%F5%E0%F3%F4%7F%F3%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D7%FF%E2%E0%F7%F5%F3%B2%E7%FC%B2%E4%FD%F1%F3%F0%E7%FE%F3%E0%FB%FD%B2%F3%FF%E2%FE%FD%B2%F7%B2%E2%E0%F7%F1%FB%E1%FD%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D7%E4%FB%E6%F3%B2%FD%E1%B2%F1%F3%E1%E6%F7%FE%F3%FC%FB%E1%FF%FD%E1%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D1%FD%FB%F6%F3%B2%F3%B2%E2%E0%F7%E1%F7%FC%E6%F3%F1%FBa%FC%B2%F6%FD%B2%F7%E1%F1%E0%FB%E6%FD%BC%B4%FC%F0%E1%E2%A9%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%BE%E9%B0%E6%EB%E2%F7%B0%A8%B0%A0%B0%BE%B0%FC%FB%E4%F7%FE%B0%A8%B0%A2%B0%BE%B0%FB%E6%F7%FF%B0%A8%B0%D7%FC%E6%E0%F7%F5%F3%B2%F3%B2%E6%F3%E0%F7%F4%F3%B2%FC%FD%B2%E2%E0%F3%E8%FD%B2%E1%FD%FE%FB%F1%FB%E6%F3%F6%FD%BC%B0%BE%B0%E2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%B0%EF%CF%BE%B0%FA%F3%E1%DE%FD%F5%FD%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%DE%FD%F5%FD%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FA%F3%E1%D1%FD%FF%FF%E7%FC%FB%E6%EB%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%D1%FD%FF%FF%E7%FC%FB%E6%EB%B0%A8%B0%B0%BE%B0%FA%F3%E1%D6%F7%F1%FD%E0%F3%E6%FB%E4%F7%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E0%FE%D6%F7%F1%FD%E0%F3%E6%FB%E4%F7%B0%A8%B0%B0%BE%B0%E1%F3%E4%F7%D6%F3%E6%F3%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%E7%E1%F7%E0%D6%F3%E6%F3%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%F4%FD%FD%E6%F7%E0%B0%A8%B0%B0%BE%B0%E7%E1%F7%C1%F1%FD%E0%F7%B0%A8%F4%F3%FE%E1%F7%BE%B0%FF%E1%F5%E1%B0%A8%E9%B0%FF%E1%F5%D1%FD%FF%E2%FE%FB%E6%B0%A8%B0%D1%FD%FF%E2%FE%F7%E6%F3%F6%F3%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%FD%FC%F7%B0%A8%B0%D0%F7%FC%B2%F4%F7%FB%E6%FD%B3%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DB%FC%C2%E0%FD%F5%E0%F7%E1%E1%B0%A8%B0%DB%E1%E6%FD%B2%7B%B2%FF%F7%FE%FE%FD%E0%F3%F0%FE%F7%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C7%FC%E0%F7%F3%FE%FB%E8%F7%F6%B0%A8%B0%DB%E1%E6%FD%B2%F4%F3%FE%E6%F3%B2%FD%E7%B2%FC%FD%FC%B2%F7%E1%E6s%B2%F0%F7%FC%B0%BE%B0%FF%E1%F5%E6%F3%E1%F9%DC%E7%FF%F0%F7%E0%B0%A8%B0%DCh%FF%F7%E0%FD%B2%F6%F7%B2%E6%F3%E0%F7%F4%F3%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DC%F3%FF%F7%B0%A8%B0%DC%FD%FF%F7%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%F3%E6%F7%B0%A8%B0%D6%F3%E6%F3%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C1%F3%E4%F7%B0%A8%B0%D6%F7%E1%F1%F3%E0%F5%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%DE%FB%E1%E6%B0%A8%B0%FE%FB%E1%E6%F3%CD%F6%F7%CD%F1%FD%E6%F7%EA%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C1%F1%FD%E0%F7%B0%A8%B0%C2%E7%FC%E6%E7%F3%F1%FBa%FC%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C2%FD%FB%FC%E6%E1%B0%A8%B0%E2%E7%FC%E6%FD%E1%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C2%FD%FB%FC%E6%B0%A8%B0%E2%E7%FC%E6%FD%B0%BE%B0%FF%E1%F5%C0%F7%F0%FD%FD%E6%B0%A8%B0%C0%F7%FB%FC%FB%F1%FB%F3%E0%B0%BE%B0%FF%E1%F5%D6%F7%FE%F7%E6%F7%B0%A8%B0%C3%E7%F7%E0%F7%B2%FE%FB%FF%E2%F3%E0%B2%E6a%F6%FD%FE%FD%E1%B2%F1%F3%FF%E2%FD%E1%AD%B0%EF%EF
Navegador non compatible

Rúbrica para avaliar a edición da revista

Rúbrica de exemplo (4x4)
 Ben feito!Podería mellorarseCómpre repetir o traballo
Tarefa asignadaO grupo entendeu a tarefa que se lle asignou, levouna a cabo sen complicacións e entregou a tarefa a tempo. (2.5)O grupo entendeu a tarefa que se lle asignou, desenvolveuna con dificultades e/ou entregouna tarde. (1.75)O grupo non realizou a tarefa que se lle asignou e/ou entregouna demasiado tarde, retrasando a publicación da revista. (0,5)
MaquetaciónO grupo maquetou os textos respectando o formato que se estableceu de antemán: tipo e tamaño de letra, cores, marxes, etc. (2.5)O grupo maquetou os textos respectando algunhas das cuestións que se estableceron anteriormente: tipo e tamaño de letra, cores, marxes, etc. (1.75)O grupo non maquetou os textos conforme ao formato establecido. (0,5)
RevisiónTras a última fase de revisión, os textos presentan un nivel de corrección adecuado. (2.5)Tras a última fase de revisión, os textos presentan un bo nivel de corrección, mais aínda presentan algúns erros ortográficos ou gramaticais. (1.75)Tras a última fase de revisión, a corrección lingüística dos textos non é a adecuada para seren publicados. (0,5)
Recursos gráficosCoidáronse os recursos gráficos que acompañan aos textos. Ademais de fotografías, inclúense algunhas ilustracións propias. (2.5)Coidáronse os recursos gráficos que acompañan os textos. Escolléronse fotografías adecuadas, pero non se crearon ilustracións orixinais. (1.75)Os recursos gráficos que acompañan aos textos son moi pobres ou inexistentes. (0,5)
  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Rúbrica para avaliar o traballo en equipo

Como funcionou o equipo?
 4 Excelente3 Satisfactorio2 Mellorable1 Insuficiente
Participación e colaboraciónTodos os membros do equipo participaron activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudando aos demáis. (4)A maior parte dos membros do equipo participaron activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudando aos demais. (3)A metade dos membros do equipo participaron activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudándose entre si. (2)Só un membro do equipo (ou ningún) participou de forma activa nas tarefas propostas e non houbo colaboración nin axuda entre eles. (1)
Distribución das tarefasAs tarefas repartíronse de forma equitativa entre todos os membros do equipo. (4)A maior parte das tarefas repartíronse de forma equitativa entre todos os membros do equipo. (3)Só a metade das tarefas repartíronse de forma equitativa entre todos os membros do equipo. (2)Houbo un reparto moi desigual das tarefas entre os diferentes membros do equipo. (1)
Integración entre os membros do equipoDurante a realización de todas as tarefas, os membros do equipo expresaron libremente as súas opinións e puntos de vista, escoitaron as opinións dos demais e foron capaces de chegar a un consenso. (4)Durante a realización da maior parte das tarefas, os membros do equipo expresaron as súas opinións con liberdade, escoitaron aos demais e foron capaces de chegar a un consenso. (3)Durante a realización das tarefas, só a metade dos membros do equipo expresaron libremente as súas opinións, escoitaron as dos demais e lograron poñerse de acordo. (2)Durante a realización das tarefas, só un membro do equipo expresou a súa opinión, non houbo diálogo e impúxose a opinión dunha soa persoa. (1)
Asunción de funcións e responsabilidadesTodos os membros do equipo exerceron moi ben as súas funcións e cumpriron á perfección as súas responsabilidades. (4)A maior parte dos membros do equipo exerceu as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (3)Só a metade dos compoñentes do equipo exerceu ben as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (2)Só un membro do equipo (ou ningún) exerceu ben as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (1)

CEDEC. Como funcionou o equipo? (CC BY-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova ventá

Feito con eXeLearning (Nova xanela)