A nosa área ten como principal obxectivo dispoñer do maior tempo motor posible, polo que nesta proposta tentase que a maioría das sesións sexan de práctica motriz e reducir ao mínimo as sesións na aula ordinaria.
Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 24 sesións, case todas pensadas para a práctica motriz. Algunhas delas están propostas para facer na aula ordinaria. A proposta de temporalización é a seguinte:
| Fase |
Seccións |
Descrición do traballo a desenvolver |
Temporalización |
|
Cooperamos para competir?
|
1.1. Conflito ou oportunidade?
1.2. Unha nova noticia
1.3. O que queremos conseguir
1.4. A nosa folla de ruta
1.5. Diario de aprendizaxe
|
- Presentación da situación de aprendizaxe: A nosa ¨Cooperation League¨
- Comprender o reto, os obxectivos e as metas a alcanzar co mesmo.
- Entender os pasos que faremos durante a situación de aprendizaxe.
- Explicación do diario de aprendizaxe e chamada para cubrir a fase 1 do mesmo.
|
Presentación SA
Sesión 1
Aula ordinaria
|
|
A túa in-FORMACIÓN
|
2.1. Prendemos a chama
2.2. A ollada crítica
2.3. EnRÓLate
2.4. As túas fontes
2.5. Diario de aprendizaxe
|
- Reflexión grupal sobre os coñecementos previos do movemento olímpico e o olimpismo.
- Reflexión sobre o xogo limpo e as condutas deportivas e antideportivas
- Ficha de observación de condutas deportivas e antideportivas nos xogos, recreos, Educación Física...
- Actividades multinivel de coñecementos previos relacionados cos roles nos equipos.
- Coñecementos previos mediante actividades interactivas sobre os medios de comunicación.
- Chamada para cubrir a fase 2 do diario de aprendizaxe.
|
Coñecementos previos
Sesión 1
Aula ordinaria
|
|
¨Fair play¨ or ¨not play¨
|
3.1. Posta a punto
- As capacidades físicas básicas
- Descubrindo o atletismo
3.2. A nosa ¨Cooperation League¨
- Xogamos a balonmán
- Xogamos a floorball
- Como nos organizamos
- Como conseguimos os puntos
3.3. Diario de aprendizaxe
|
- Concepto de pretempada e capacidades físicas básicas. Actividades interactivas sobre as CFB.
Coñecer conceptos básicos do atletismo.
- Actividade interactiva e vídeos informativos de distintas modalidades que levarán á práctica.
- Introdución ao floorball con vídeos explicativos e xogos tipo de exemplo.
- Introdución teórica ao balonmán con vídeos explicativos e xogos tipo de exemplo.
- Organización dos equipos e cubrir ficha de equipo. Coñecemento dos roles que van participar na Cooperation League.
- Información sobre o sistema de puntuación da Cooperation League.
- Sesións motrices alternando os días de adestramento e de partido.
- Chamada para cubrir a fase 3 do seu diario de aprendizaxe.
|
Explicación SA
Sesión 2
Aula ordinaria
|
|
Atletismo
Sesións 3-4-5-6
Pavillón
|
|
Creación equipos
Sesión 7
Pavillón
|
|
Cooperation League
Sesións 8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19
Pavillón
|
|
A vosa noticia
|
4.1. Elixindo FORMAto
4.2. Comproba a entrega
4.3. Diario de aprendizaxe
|
- Recordar a noticia orixinal que deu inicio a este reto
- Elaborar a nova noticia partindo da experiencia que tiveron na ¨Cooperation League¨.
- Elixir o tipo de formato que van empregar para elaborar a noticia e repartición de roles e funcións entres os integrantes do equipo.
- Lista de cotexo para comprobar que a entrega da noticia está ben feita.
- Chamada a cubrir a fase 4 do seu diario de aprendizaxe.
|
Preparación reto final
Sesións 20 e 21
Aula ordinaria
|
|
Valoracións finais
|
5.1. Presentamos a nosa noticia
5.2. Valorando o traballo
5.3. Rematamos cunha reflexión
5.4. Gala final
5.5. Diario de aprendizaxe
|
- Presentación da noticia ante os compañeiros e compañeiras de clase.
- Avaliación persoal e diana de valoración da ¨Cooperation league¨.
- Coavaliación e rúbrica de valoración do traballo en equipo.
- Reflexión grupal sobre a experiencia durante a situación de aprendizaxe.
- Gala final onde se realizará a entrega de premios.
- Chamada a cubrir a fase 5 do seu diario de aprendizaxe.
|
Os nosos retos
Sesión 22
Aula ordinaria
|
|
Avaliación e votacións
Sesión 23
Aula ordinaria
|
|
Entrega premios
Sesión 24
Pavillón
|