Criterios de avaliación e mínimos de consecución
A continuación móstrase a distribución de criterios de avaliación, mínimo de consecución, tipo de instrumento e o peso (%) que para cada unha das unidades se corresponden na proposta de PROENS e que se traballan nesta situación de aprendizaxe.
Neste caso, ao abordar dúas unidades no REA proposto, débese revisar e comprobar ca vosa programación o peso final na avaliación que se terá en conta.
| Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | Unidade didáctica (Proens) | % (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|
|
CA1.5. Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa e facendo fronte ás demandas de resolución de problemas en situacións motrices diversas transferibles ao seu espazo vivencial. |
Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa. |
TI |
UD 5: Espírito olímpico |
15% |
|
UD 6: Xogamos en equipo |
10% |
|||
|
CA1.7. Valorar o deporte como fenómeno cultural analizando criticamente os estereotipos de xénero e os comportamentos sexistas que ás veces suceden no seu contexto, rexeitándoos e adoptando actitudes que eviten a súa reprodución no futuro. |
Valorar o deporte como fenómeno cultural analizando criticamente os estereotipos de xénero ou comportamentos sexistas. |
TI |
UD 5: Espírito olímpico |
10% |
|
UD 6: Xogamos en equipo |
10% |
|||
|
CA3.1. Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo, definindo metas, secuenciando accións, introducindo se é preciso cambios durante o proceso, xerando producións motrices de calidade e valorando o grao de axuste ao proceso seguido e ao resultado obtido. |
Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo xerando producións motrices de calidade. |
TI |
UD 5: Espírito olímpico |
15% |
|
UD 6: Xogamos en equipo |
10% |
|||
|
CA3.2. Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas a partir da anticipación, axustándoos ás demandas derivadas dos obxectivos motores e á lóxica interna de situacións individuais, de cooperación, de oposición e de colaboración oposición, en contextos reais ou en simulados de actuación. |
Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas. |
TI |
UD 5: Espírito olímpico |
10% |
|
UD 6: Xogamos en equipo |
15% |
|||
|
CA4.2. Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas a partir da anticipación, axustándoos ás demandas derivadas dos obxectivos motores e á lóxica interna de situacións individuais, de cooperación, de oposición e de colaboración oposición, en contextos reais ou simulados de actuación, e reflexionando sobre as solucións obtidas. |
Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas. |
TI |
UD 5: Espírito olímpico |
10% |
|
UD 6: Xogamos en equipo |
15% |
|||
|
CA4.4. Respectar as normas consensuadas, así como as regras dos xogos, e actuar desde os parámetros da deportividade e do xogo limpo, recoñecendo as actuacións dos compañeiros e dos rivais. |
Respectar as normas consensuadas, así como as regras dos xogos, e actuar desde os parámetros da deportividade e do |
TI |
UD 5: Espírito olímpico |
15% |
|
UD 6: Xogamos en equipo |
20% |
|||
|
CA4.6. Valorar o deporte como fenómeno cultural analizando criticamente os estereotipos de xénero e os comportamentos sexistas que ás veces suceden no seu contexto, rexeitándoos e adoptando actitudes que eviten a súa reprodución no futuro. |
Valorar o deporte como fenómeno cultural analizando criticamente os estereotipos |
TI |
UD 5: Espírito olímpico |
10% |
|
UD 6: Xogamos en equipo |
10% |
|||
|
CA5.1. Identificar e abordar condutas vinculadas ao ámbito corporal, á actividade física e ao deporte que afecten negativamente a saúde e a convivencia, adoptando posturas de rexeitamento á violencia, á discriminación e aos estereotipos de xénero, e evitando activamente a súa reprodución. |
Identificar e abordar condutas vinculadas ao ámbito corporal, á actividade física e ao deporte que afecten negativamente a saúde e a convivencia. |
TI |
UD 5: Espírito olímpico |
15% |
|
UD 6: Xogamos en equipo |
10% |
|||
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores | ||||