Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

A continuación móstrase a distribución de criterios de avaliación, mínimo de consecución, tipo de instrumento e o peso (%) que para cada unha das unidades se corresponden na proposta de PROENS e que se traballan nesta situación de aprendizaxe.

Neste caso, ao abordar dúas unidades no REA proposto, débese revisar e comprobar ca vosa programación o peso final na avaliación que se terá en conta.

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)

CA1.5. Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa e facendo fronte ás demandas de resolución de problemas en situacións motrices diversas transferibles ao seu espazo vivencial.

Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa.

TI

UD 5: Espírito olímpico

15%

UD 6: Xogamos en equipo

10%

CA1.7. Valorar o deporte como fenómeno cultural analizando criticamente os estereotipos de xénero e os comportamentos sexistas que ás veces suceden no seu contexto, rexeitándoos e adoptando actitudes que eviten a súa reprodución no futuro.

Valorar o deporte como fenómeno cultural analizando criticamente os estereotipos de xénero ou comportamentos sexistas.

TI

UD 5: Espírito olímpico

10%

UD 6: Xogamos en equipo

10%

CA3.1. Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo, definindo metas, secuenciando accións, introducindo se é preciso cambios durante o proceso, xerando producións motrices de calidade e valorando o grao de axuste ao proceso seguido e ao resultado obtido.

Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo xerando producións motrices de calidade.

TI

UD 5: Espírito olímpico

15%

UD 6: Xogamos en equipo

10%

CA3.2. Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas a partir da anticipación, axustándoos ás demandas derivadas dos obxectivos motores e á lóxica interna de situacións individuais, de cooperación, de oposición e de colaboración oposición, en contextos reais ou en simulados de actuación.

Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas.

TI

UD 5: Espírito olímpico

10%

UD 6: Xogamos en equipo

15%

CA4.2. Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas a partir da anticipación, axustándoos ás demandas derivadas dos obxectivos motores e á lóxica interna de situacións individuais, de cooperación, de oposición e de colaboración oposición, en contextos reais ou simulados de actuación, e reflexionando sobre as solucións obtidas.

Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas.

TI

UD 5: Espírito olímpico

10%

UD 6: Xogamos en equipo

15%

CA4.4. Respectar as normas consensuadas, así como as regras dos xogos, e actuar desde os parámetros da deportividade e do xogo limpo, recoñecendo as actuacións dos compañeiros e dos rivais.

Respectar as normas consensuadas, así como as regras dos xogos, e actuar desde os parámetros da deportividade e do
xogo limpo.

TI

UD 5: Espírito olímpico

15%

UD 6: Xogamos en equipo 

20%

CA4.6. Valorar o deporte como fenómeno cultural analizando criticamente os estereotipos de xénero e os comportamentos sexistas que ás veces suceden no seu contexto, rexeitándoos e adoptando actitudes que eviten a súa reprodución no futuro.

Valorar o deporte como fenómeno cultural analizando criticamente os estereotipos
de xénero e os comportamentos sexistas.

TI

UD 5: Espírito olímpico

10%

UD 6: Xogamos en equipo

10%

CA5.1. Identificar e abordar condutas vinculadas ao ámbito corporal, á actividade física e ao deporte que afecten negativamente a saúde e a convivencia, adoptando posturas de rexeitamento á violencia, á discriminación e aos estereotipos de xénero, e evitando activamente a súa reprodución.

Identificar e abordar condutas vinculadas ao ámbito corporal, á actividade física e ao  deporte que afecten negativamente a saúde e a convivencia.

TI

UD 5: Espírito olímpico

15%

UD 6: Xogamos en equipo

10%

Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

A continuación móstrase unha táboa na que se concretan as actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio de avaliación, indicando en cada caso o instrumento de avaliación considerado.

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados

CA 1.5. Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa e facendo fronte ás demandas de resolución de problemas en situacións motrices diversas transferibles ao seu espazo vivencial.

3.1.2. Descubrindo o atletismo

3.2.1. Xogamos a floorball

3.2.2. Xogamos a balonmán

Rúbrica: "Criterios de avaliación 6º E.F."

CA 1.7. Valorar o deporte como fenómeno cultural analizando criticamente os estereotipos de xénero e os comportamentos sexistas que ás veces suceden no seu contexto, rexeitándoos e adoptando actitudes que eviten a súa reprodución no futuro.

2.2 A ollada crítica

4. A vosa noticia

Rúbrica ¨Criterios de avaliación 6º E.F.¨

Ficha de observación

CA 3.1. Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo, definindo metas, secuenciando accións, introducindo se é preciso cambios durante o proceso, xerando producións motrices de calidade e valorando o grao de axuste ao proceso seguido e ao resultado obtido.

3.1.2. Descubrindo o atletismo

3.2.1. Xogamos a floorball

3.2.2. Xogamos a balonmán

Rúbrica ¨Criterios de avaliación 6º E.F.¨

CA 3.2 Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas a partir da anticipación, axustándoos ás demandas derivadas dos obxectivos motores e á lóxica interna de situacións individuais, de cooperación, de oposición e de colaboración oposición, en contextos reais ou en simulados de actuación.

3.1.2. Descubrindo o atletismo

3.2.1. Xogamos a floorball

3.2.2. Xogamos a balonmán

Rúbrica ¨ Criterios de avaliación 6º E.F.¨

CA 4.2. Aplicar principios básicos de decisión en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas a partir da anticipación, axustándonos ás demandas derivadas dos obxectivos motores e a lóxica interna de situacións individuais, de cooperación, oposición e de colaboración oposición, en contextos reais ou simulados de actuación, e reflexionando sobre as solucións obtidas.

3.1.2. Descubrindo o atletismo

3.2.1. Xogamos a floorball

3.2.2. Xogamos a balonmán

Rúbrica ¨Criterios de avaliación 6º E.F. ¨

CA 4.4. Respectar as normas consensuadas, así como as regras dos xogos, e actuar desde os parámetros da deportividade e do xogo limpo, recoñecendo as actuacións dos compañeiros e dos rivais.

3.2.3. Como nos organizamos

3.2. Como conseguimos os puntos?

4.1. Elixindo FORMAto

5.5. A gala final

Diana de valoración Cooperation League

Rúbrica ¨Autoavaliación¨

Rúbrica ¨ Traballo en equipo¨

CA 4.6. Valorar o deporte como fenómeno cultural analizando criticamente os estereotipos de xénero e
os comportamentos sexistas que ás veces suceden no seu contexto, rexeitándoos e adoptando actitudes que eviten a súa reprodución no futuro.

2.2. A ollada crítica

3.2.3. Como nos organizamos

5.5. A gala final

Rúbrica ¨Criterios de avaliación 6º E.F. ¨

Ficha de observación

CA 5.1. Identificar e abordar condutas vinculadas ao ámbito corporal, á actividade física e ao deporte que afecten negativamente a saúde e a convivencia, adoptando posturas de rexeitamento á violencia, á discriminación e aos estereotipos de xénero, e evitando activamente a súa reprodución.

2.2. A ollada crítica

3.2. Como conseguiremos os puntos?

4. A vosa noticia

5.5. A gala final

Rúbrica ¨ Autoavaliación¨

Rúbrica ¨ Traballo en equipo¨

Ficha de observación 

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)