Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (PROENS) % (Orientación de PROENS)

CA1.1. Distinguir propostas artísticas musicais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas.

Descobre músicas para bailar de orixe latinoamericana, especialmente as máis coñecidas en Galicia, destacando o merengue, o chachachá, a cumbia e a salsa, identificando algunhas delas. TI UD2 6
CA1.3. Identificar visual e auditivamente, clasificar, describir e representar elementos da música e da linguaxe musical. Identifica visualmente e describe  os matices ff, mf, f, mp, p, pp; as dinámicas crescendo e diminuendo; o accellerando e o ritardando; o tempo lento, andante, allegro e presto; Acellerando e Ritardando. TI UD2 10
CA1.6. Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas musicais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións. Valora e comprende as sensacións e as emocións producidas por diferentes manifestacións culturais. TI UD2 6
CA1.7. Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas musicais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva. Manifesta respecto na recepción de propostas artísticas musicais e mostra unha actitude positiva. TI

UD2

6
CA2.1. Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias. Crea un ritmo de 4 compases en compás de  4/4; coas  figuras redonda, branca e negra con silencios e puntiño, dobre corchea e 4 semicorcheas. TI UD2 6
CA2.3. Utilizar elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas a través da vivencia destes. Interpreta liñas rítmicas de ata 4 compases en compás de 4/4, coas figuras redonda, branca, negra con silencios e puntiño, corchea, dobre corchea e semicorcheas. TI UD2 6
CA2.7. Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. Manifesta respecto na realización de actividades musicais e mostra unha actitude positiva. TI UD2 6
CA3.1. Distinguir propostas artísticas escénicas e performativas de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas. Descobre bailes de orixe latinoamericana, especialmente os máis coñecidos en Galicia, destacando o merengue, o chachachá, a cumbia e a salsa, identificando algúns deles. TI UD2 6
CA3.5. Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións. Valora e comprende as sensacións e as emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas. TI UD2 6
CA3.6. Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas de respecto e mostrando unha actitude positiva. Manifesta respecto na recepción de propostas artísticas escénicas e performativas e mostra unha actitude positiva. TI UD2 6
CA4.1. Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos, e mostrando confianza nas capacidades propias. Participa grupalmente nos diferentes bailes latinoamericanos realizados. Realiza o pasos base do merengue, a cumbia, a salsa e o chachachá. TI UD2 12
CA4.6. Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. Manifesta respecto na realización de actividades escénicas e performativas e mostra unha actitude positiva. TI UD2 6
CA2.4. Planificar e deseñar producións culturais e artísticas musicais colectivas, traballando de forma cooperativa na consecución dun resultado final que cumpra cuns obxectivos acordados e asumindo diferentes roles, desde a igualdade e o respecto á diversidade. Participa na creación dunha composición musical; cun mínimo de 4 compases en compás de 4/4; e para un instrumento de PAI. TI UD4 6
CA2.6. Compartir os proxectos creativos musicais empregando diferentes estratexias comunicativas a través de diversos medios e explicando o proceso e o resultado final obtido. Explica o proceso, as dificultades atopadas e o resultado final da composición elaborada na proposta de traballo concretada para o CA2.4. TI UD4 6
CA3.3. Seleccionar e aplicar estratexias básicas para a procura guiada de información sobre manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas, a través de canles e medios de acceso sinxelos, de forma individual e colaborativa. Procura información sobre o poder da música como mecanismo de influencia nas masas. TI UD4 6
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados

CA1.1. Distinguir propostas artísticas musicais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas.

2. Batucada

2.1. A nosa batucada

2.2. Que o ritmo non pare!

3. Música latina

3.1. Cumbia

3.2. Chachachá

3.3. Meregue

3.4. Salsa

4.1. Lista de reproducción

2.1. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.2. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.1. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.4. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

4.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Rúbrica do traballo en equipo/ Rúbrica do reto.

CA1.3. Identificar visual e auditivamente, clasificar, describir e representar elementos da música e da linguaxe musical.

2. Batucada

2.2. Que o ritmo non pare!

2.2. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

CA1.6. Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas musicais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións.

2.1. A nosa batucada

2.2. Que o ritmo non pare!

3. Música latina

3.1. Cumbia

3.2. Chachachá

3.3. Meregue

3.4. Salsa

2.1. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.2. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.1. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.4. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

CA1.7. Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas musicais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva.

4. A festa

4.1. Lista de reproducción

4.2. Antes da sesión

4.3. Imos aló

4.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Rúbrica do traballo en equipo/ Rúbrica do reto.

4.2. Rúbrica do traballo en equipo/Rúbrica do reto/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

CA2.1. Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias.

2.1. A nosa batucada

2.2. Que o ritmo non pare!

3. Música latina

3.1. Cumbia

3.2. Chachachá

3.3. Meregue

3.4. Salsa

2.1. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.2. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.1. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.4. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

CA2.3. Utilizar elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas a través da vivencia destes.

2.1. A nosa batucada

2.2. Que o ritmo non pare!

2.1. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.2. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

CA2.7. Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.

1. Onde é a festa?

1.1. O meu patio.

1.2. Reto

4.1. Lista de reprodución

4.2. Antes da sesión

4.3. Imos aló

5. Fin de festa

5.1. Reflexionamos

1.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

4.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Rúbrica do traballo en equipo/ Rúbrica do reto.

4.2. Rúbrica do traballo en equipo/Rúbrica do reto/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

4.3. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo dos bailes/Rúbrica do reto.

5.1 Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

CA3.1. Distinguir propostas artísticas escénicas e performativas de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas.

2.1. A nosa batucada

2.2. Que o ritmo non pare!

3. Música latina

3.1. Cumbia

3.2. Chachachá

3.3. Meregue

3.4. Salsa

2.1. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.2. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.1. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.4. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

CA3.5. Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións.

2. Batucada

2.1. A nosa batucada

2.2. Que o ritmo non pare!

3. Música latina

3.1. Cumbia

3.2. Chachachá

3.3. Meregue

3.4. Salsa

2.1. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.2. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.1. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.4. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

CA3.6. Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas de respecto e mostrando unha actitude positiva.

2. Batucada

2.1. A nosa batucada

2.2. Que o ritmo non pare!

3. Música latina

3.1. Cumbia

3.2. Chachachá

3.3. Meregue

3.4. Salsa

2.1. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.2. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.1. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.4. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

CA4.1. Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos, e mostrando confianza nas capacidades propias.

2.1. A nosa batucada

2.2. Que o ritmo non pare!

3.1. Cumbia

3.2. Chachachá

3.3. Meregue

3.4. Salsa

2.1. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.2. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.1. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.4. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

CA4.6. Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.

2.1. A nosa batucada

2.2. Que o ritmo non pare!

3.1. Cumbia

3.2. Chachachá

3.3. Meregue

3.4. Salsa

2.1. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.2. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.1. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.4. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

CA2.4. Participar de maneira guiada no deseño de producións culturais e artísticas musicais, traballando de forma cooperativa na consecución dun resultado final planificado e asumindo diferentes roles, desde a igualdade e o respecto á diversidade.

2.2. Que o ritmo non pare!

4. A festa

4.1. Lista de reprodución

4.2. Antes da sesión

4.3. Imos aló

2.2. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

4.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Rúbrica do traballo en equipo/ Rúbrica do reto.

4.2. Rúbrica do traballo en equipo/Rúbrica do reto/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

4.3. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo dos bailes/Rúbrica do reto.

CA2.6. Compartir as experiencias creativas musicais, empregando estratexias comunicativas básicas e explicando o proceso e o resultado final obtido.

5. Fin de festa

5.1. Reflexionamos

5.1 Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

CA3.3. Seleccionar e aplicar estratexias básicas para a procura guiada de información sobre manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas, a través de canles e medios de acceso sinxelos, de forma individual e colaborativa.

2.1. A nosa batucada

2.2. Que o ritmo non pare!

3.1. Cumbia

3.2. Chachachá

3.3. Meregue

3.4. Salsa

2.1. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.2. Lista de cotexo interpretación da batucada/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.1. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.4. Lista de cotexo interpretación dos bailes/Rúbrica do traballo en equipo.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)