Unha paradiña antes de comezar
O REA "Pasear sin barreras" preténdese ensinar ao alumnado na aplicación do método de proxectos para xerar unha solución a un reto plantexado, de xeito que utilicen os coñecentos adquiridos sobre mecanismos para aplicar a un problema de accesibilidade no entorno.
Para isto, o alumnado deberá tomar un papel activo, elaborando de xeito técnico unha maqueta que resolva un problema de accesibilidade no entorno, mediante a aplicación de un ou varios mecanismos, movidos por un motor eléctrico. Deste modo, a metodoloxía ABP toma protagonismo no REA, onde terán uns documentos de axuda: a Memoria Técnica do proxecto, que servirá de guía para a realización do mesmo, e o Diario de Aprendizaxe, que axudará a reflexionar sobre as aprendizaxes realizadas no REA.
Os diferentes bloques do REA están pensados tendo en conta o DUA, presentando diferentes versións da información de xeito que diversificamos o acceso á información en diferentes formatos e niveis, tentando chegar ó maior número de realidades individuais do noso alumnado.
Así pretendemos que o profesorado, que queira utilizar este recurso na aula, teña unha nova posibilidade educativa, presentando unha situación motivadora para a aprendizaxe dos mecanismos no seu alumnado.