Criterios de avaliación e mínimos de consecución
| Códigos CA e descrición | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | % (Orientación de PROENS) |
|---|---|---|---|
| CA3.1.1. Coñecer conceptos sobre mecanismos, para deseñar e fabricar sistemas mecánicos que solucionan un problema. | Coñecer conceptos sobre mecanismos, para deseñar e fabricar sistemas mecánicos que solucionan un problema. | Proba escrita (Non incluída no REA) | 25 |
| CA1.1.1. Definir problemas ou necesidades sobre mecanismos expostas buscando e contrastando información procedente de diferentes fontes de maneira crítica e segura e avaliando a súa fiabilidade e pertinencia. | Buscar e contrastar información que axude a resolver un problema proposto de mecanismos de maneira crítica e fiable. | TI_Rúbrica_Reto_"Pasear sin barreras" | 5 |
| CA2.1.1. Idear e deseñar solucións eficaces, innovadoras e sostibles a problemas de mecanismos, aplicando conceptos, técnicas e procedementos interdisciplinarios, así como criterios de sostibilidade, con actitude emprendedora, perseverante e creativa. | Idear e deseñar solucións eficaces que resolvan un problema de mecanismos. | TI_Rúbrica_Reto_"Pasear sin barreras" | 5 |
| CA2.2.1. Seleccionar, planificar e organizar os materiais e ferramentas, así como as tarefas necesarias para a construción dunha solución a un problema de mecanismos, traballando individualmente ou en grupo de maneira cooperativa e colaboradora. | Seleccionar e organizar os materiais e ferramentas para construir unha solución a un problema de mecanismos. Planificar as tarefas necesarias para construir un sistema mecánico. | TI_Rúbrica_"Pasear sin barreras" | 5 |
| CA2.3.1. Fabricar obxectos ou modelos mecánicos sinxelos empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde. | Fabricar un obxecto mecánico sinxelo empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde. | TI_Rúbrica_Reto_"Pasear sin barreras" | 15 |
| CA3.1.2. Deseñar e fabricar sistemas mecánicos sinxelos respectando as normas de seguridade e saúde. | Deseñar e fabricar sistemas mecánicos sinxelos respectando as normas de seguridade e saúde. | TI_Rúbrica_Reto_"Pasear sin barreras" | 25 |
| CA5.1.1. Representar e comunicar o proceso de creación dun sistema mecánico desde o seu deseño ata a súa difusión, elaborando documentación técnica e gráfica coa axuda de ferramentas dixitais e empregando os formatos e o vocabulario técnico axeitados, de maneira colaborativa, tanto presencialmente como en remoto. | Elaborar documentos técnicos con ferramentas dixitais, para representar o proceso de creación dun produto mecánico. Proporcionar formato axeitado á documentación creada. Empregar vocabulario técnico axeitado. | TI_Rúbrica_Reto_"Pasear sin barreras" | 10 |
|
CA5.3.1. Crear contidos, elaborar materiais relacionados con mecanismos configurando correctamente as ferramentas dixitais habituais da contorna de aprendizaxe, axustándoas ás súas necesidades e respectando os dereitos de autor e a etiqueta dixital. |
Crear contidos configurando correctamente as ferramentas dixitais utilizadas. Respectar maioritariamente os dereitos de autor e a etiqueta dixital. | TI_Rúbrica_Reto_"Pasear sin barreras" | 10 |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores | |||