Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA e descrición Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación % (Orientación de PROENS)
CA3.1.1. Coñecer conceptos sobre mecanismos, para deseñar e fabricar sistemas mecánicos que solucionan un problema. Coñecer conceptos sobre mecanismos, para deseñar e fabricar sistemas mecánicos que solucionan un problema. Proba escrita (Non incluída no REA) 25
CA1.1.1. Definir problemas ou necesidades sobre mecanismos expostas buscando e contrastando información procedente de diferentes fontes de maneira crítica e segura e avaliando a súa fiabilidade e pertinencia. Buscar e contrastar información que axude a resolver un problema proposto de mecanismos de maneira crítica e fiable. TI_Rúbrica_Reto_"Pasear sin barreras" 5
CA2.1.1. Idear e deseñar solucións eficaces, innovadoras e sostibles a problemas de mecanismos, aplicando conceptos, técnicas e procedementos interdisciplinarios, así como criterios de sostibilidade, con actitude emprendedora, perseverante e creativa. Idear e deseñar solucións eficaces que resolvan un problema de mecanismos. TI_Rúbrica_Reto_"Pasear sin barreras" 5
CA2.2.1. Seleccionar, planificar e organizar os materiais e ferramentas, así como as tarefas necesarias para a construción dunha solución a un problema de mecanismos, traballando individualmente ou en grupo de maneira cooperativa e colaboradora. Seleccionar e organizar os materiais e ferramentas para construir unha solución a un problema de mecanismos. Planificar as tarefas necesarias para construir un sistema mecánico. TI_Rúbrica_"Pasear sin barreras" 5
CA2.3.1. Fabricar obxectos ou modelos mecánicos sinxelos empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde. Fabricar un obxecto mecánico sinxelo empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde. TI_Rúbrica_Reto_"Pasear sin barreras" 15
CA3.1.2. Deseñar e fabricar sistemas mecánicos sinxelos respectando as normas de seguridade e saúde. Deseñar e fabricar sistemas mecánicos sinxelos respectando as normas de seguridade e saúde. TI_Rúbrica_Reto_"Pasear sin barreras" 25
CA5.1.1. Representar e comunicar o proceso de creación dun sistema mecánico desde o seu deseño ata a súa difusión, elaborando documentación técnica e gráfica coa axuda de ferramentas dixitais e empregando os formatos e o vocabulario técnico axeitados, de maneira colaborativa, tanto presencialmente como en remoto. Elaborar documentos técnicos con ferramentas dixitais, para representar o proceso de creación dun produto mecánico. Proporcionar formato axeitado á documentación creada. Empregar vocabulario técnico axeitado. TI_Rúbrica_Reto_"Pasear sin barreras" 10

CA5.3.1. Crear contidos, elaborar materiais relacionados con mecanismos configurando correctamente as ferramentas dixitais habituais da contorna de aprendizaxe, axustándoas ás súas necesidades e respectando os dereitos de autor e a etiqueta dixital.

Crear contidos configurando correctamente as ferramentas dixitais utilizadas. Respectar maioritariamente os dereitos de autor e a etiqueta dixital. TI_Rúbrica_Reto_"Pasear sin barreras" 10
Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

[[Táboa na que se concretan as actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio de avaliación, indicando en cada caso o instrumento de avaliación considerado]]

Criterios de avaliación Actividade ou exercicio (Sección do REA) Instrumento empregado
CA1.1.1. - Definir problemas ou necesidades sobre mecanismos expostas buscando e contrastando información procedente de diferentes fontes de maneira crítica e segura e avaliando a súa fiabilidade e pertinencia.

1. Reto e memoria técnica do reto.

2. Actividade grupal sección 2.4 "Actividad grupal".

1. Rúbrica_Reto_"Pasear sin barreras".

2. Ficha informativa.

CA2.1.1. - Idear e deseñar solucións eficaces, innovadoras e sostibles a problemas de mecanismos, aplicando conceptos, técnicas e procedementos interdisciplinarios, así como criterios de sostibilidade, con actitude emprendedora, perseverante e creativa.

1. Reto e memoria técnica do reto.

1. Rúbrica_Reto_"Pasear sin barreras".

CA2.2.1. - Seleccionar, planificar e organizar os materiais e ferramentas, así como as tarefas necesarias para a construción dunha solución a un problema de mecanismos, traballando individualmente ou en grupo de maneira cooperativa e colaboradora.

1. Reto e memoria técnica do reto.

1. Rúbrica_Reto_"Pasear sin barreras".

CA2.3.1. - Fabricar obxectos ou modelos mecánicos sinxelos empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde.

1. Reto.

1. Rúbrica_Reto_"Pasear sin barreras".

CA3.1.1. - Coñecer conceptos sobre mecanismos, para deseñar e fabricar sistemas mecánicos que solucionan un problema.

Avaliable con PE non incluída no REA.

  1. Exercicios interactivos sección 2.1 "Movimientos y máquinas simples".
  2. Exercicios interactivos sección 2.2 "Mecanismos".
  3. Exercicios interactivos sección 3.1 "Más veloz que un rayo".
  4. Exercicios interactivos sección 3.2 "Generar movimiento: los motores".
  5. Exercicios interactivos sección 3.3 "Mecanismos para reducir la carga".
  6. Exercicios interactivos sección 3.4 "Varía la velocidad".
  7. Exercicios interactivos sección 3.6 "Herramientas y materiales".
  8. Exercicios interactivos sección 3.7 "Engranando ideas".

1. Retroalimentación.

2. Retroalimentación.

3. Retroalimentación.

4. Retroalimentación.

5. Retroalimentación.

6. Retroalimentación.

7. Retroalimentación.

8. Retroalimentación.

CA3.1.2. - Deseñar e fabricar sistemas mecánicos sinxelos respectando as normas de seguridade e saúde.

1. Reto e memoria técnica do reto.

1. Rúbrica_Reto_"Pasear sin barreras"

CA5.1.1. - Representar e comunicar o proceso de creación dun sistema mecánico desde o seu deseño ata a súa difusión, elaborando documentación técnica e gráfica coa axuda de ferramentas dixitais e empregando os formatos e o vocabulario técnico axeitados, de maneira colaborativa, tanto presencialmente como en remoto.

1. Reto e memoria técnica do reto.

1. Rúbrica_Reto_"Pasear sin barreras"

CA5.1.1. - Representar e comunicar o proceso de creación dun sistema mecánico desde o seu deseño ata a súa difusión, elaborando documentación técnica e gráfica coa axuda de ferramentas dixitais e empregando os formatos e o vocabulario técnico axeitados, de maneira colaborativa, tanto presencialmente como en remoto.

1. Reto e memoria técnica do reto.

1. Rúbrica_Reto_"Pasear sin barreras"

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)