Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Temporalización prevista en base á programación de PROENS.

Na seguinte táboa se relacionan as diferentes fases da situación de aprendizaxe do REA do alumnado co número de sesións previstas para cada unha delas, recollendo unha breve descrición do traballo a desenvolver nas diferentes seccións de cada fase.

Fase Seccións Descrición do traballo a desenvolver Temporalización
1. Uns séculos non tan escuros...
  • Uns séculos non tan escuros...
  • Presentación da unidade e do reto.
  • 2 sesións
2. Repasando o que xa sabemos
  • Repasando o que xa sabemos
  • Recuperación e afianzamento de coñecementos previos.
3. Unha longa Idade Media
  • 3.1. Unha sociedade estamental
  • Asimilación de novos coñecementos
  • 1 sesión
  • 3.2. Un mundo de castelos, damas e cabaleiros
  • 2 sesións
  • 3.3. Luces medievais
  • 1 sesión
  • 3.3. Luces medievais / A arte románica
  • 3 sesións
  • 3.3. Luces medievais / A arte gótica
  • 2 sesións
  • 3.3. Luces medievais / A arte hispaniomusulmá
  • 3 sesións
4. Novas tecnoloxías para cousas non tan novas Novas tecnoloxías para cousas non tan novas
  • Resolución do reto proposto
  • 3 sesións
5. Revisemos o aprendido Revisemos o aprendido
  • Avaliación e reflexión sobre os coñecementos aprendidos durante esta unidade
  • 1 sesión

Feito con eXeLearning (Nova xanela)