Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Táboa na que se recollen os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación (en base á proposta de Proens)

Criterios de avaliación (CA)  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación

Unidade didáctica (Proens)

% (Orientación de Proens)
CA4.5 - Modelizar situacións e resolver problemas de forma eficaz interpretando e modificando algoritmos. Identifica as funcións lineais e non lineais e estuda as propiedades relevantes das funcións a partir das táboas e gráficas interpretando e modificando algoritmos. PE (Non incluída no REA) Funcións. Táboas e gráficas. 30
CA4.6 - Recoñecer situacións susceptibles de ser formuladas e resoltas mediante ferramentas e estratexias matemáticas, establecendo e aplicando conexións entre o mundo real e as matemáticas e usando os procesos inherentes á investigación científica e matemática: inferir, medir, comunicar, clasificar e predicir. Modeliza as relacións lineais en situacións da vida real e representa distintos tipos de rectas a partir da súa ecuación establecendo e aplicando conexións entre o mundo real e as matemáticas e usando os procesos inherentes á investigación científica e matemática. PE (Non incluída no REA) Funcións. Táboas e gráficas. 40
CA4.7 - Comunicar información utilizando a linguaxe matemática apropiada para describir, explicar e xustificar razoamentos, procedementos e conclusións. Usa software específico para a construción de gráficas e como apoio para xustificar os razoamentos dun problema utilizando a linguaxe matemática apropiada para describir, explicar e xustificar razoamentos, procedementos e conclusións. PE (Non incluída no REA) Funcións. Táboas e gráficas. 30
CA6.1 - Recoñecer a achega das matemáticas ao progreso da humanidade e a súa contribución á superación dos retos que demanda a sociedade actual. Recoñece a achega das matemáticas ao progreso da humanidade e a súa contribución á superación dos retos que demanda a sociedade actual. TI Matemáticas para a vida en sociedade 20
CA6.2 - Xestionar as emocións propias e desenvolver o autoconcepto matemático como ferramenta para xerar expectativas positivas ante novos retos matemáticos. Xestiona as emocións propias e desenvolve o autoconcepto matemático como ferramenta para xerar expectativas positivas ante novos retos matemáticos. TI Matemáticas para a vida en sociedade 20
CA6.3 - Mostrar unha actitude positiva e perseverante aceptando a crítica razoada ao lles facer fronte ás diferentes situacións de aprendizaxe das matemáticas. Mostra unha actitude positiva e perseverante aceptando a crítica razoada ao lles facer fronte ás diferentes situacións de aprendizaxe das matemáticas. TI Matemáticas para a vida en sociedade 20
CA6.4 - Colaborar activamente no traballo en equipo respectando diferentes opinións, comunicándose de maneira efectiva, pensando de forma crítica e creativa e tomando decisións e xuízos informados. Colabora activamente no traballo en equipo respectando diferentes opinións, comunicándose de maneira efectiva, pensando de forma crítica e creativa e tomando decisións e xuízos informados. TI Matemáticas para a vida en sociedade 20
CA6.5 - Participar na repartición de tarefas que deban desenvolverse en equipo, achegando valor, favorecendo a inclusión, a escoita activa, asumindo o rol asignado e sendo responsable da propia contribución ao equipo. Participa na repartición de tarefas que deban desenvolverse en equipo, achegando valor, favorecendo a inclusión, a escoita activa, asumindo o rol asignado e sendo responsable da propia contribución ao equipo. TI Matemáticas para a vida en sociedade 20
Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores 

Ao desenvolver de maneira conxunta tres temas é preciso facer unha media ponderada coas porcentaxes anteriores para o cálculo da cualificación final.

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados
Funcións. Táboas e gráficas.
CA4.5 - Modelizar situacións e resolver problemas de forma eficaz interpretando e modificando algoritmos.
  • Argumentando si funciona o no funciona una gráfica / Sección 3.1 Todo tiene que funcionar
  • Una cuestión de estilo / Sección 3.1 Todo tiene que funcionar
  • Novedades en deportes / Sección 3.3 Tablas, números... ¡y acción!
  • Ciencia y naturaleza / Sección 3.3 Tablas, números... ¡y acción!
  • Practica la representación de funciones / Sección 3.3 Tablas, números... ¡y acción!
  • Punto por punto / Sección 3.4 Titulares afines
  • Problemas en línea recta / Sección 3.4 Titulares afines
  • Iluminación con gráficos / Sección 3.5 Crónica de una parábola

Retroalimentación

Rúbrica de corrección

CA4.6 - Recoñecer situacións susceptibles de ser formuladas e resoltas mediante ferramentas e estratexias matemáticas, establecendo e aplicando conexións entre o mundo real e as matemáticas e usando os procesos inherentes á investigación científica e matemática: inferir, medir, comunicar, clasificar e predicir.
  • Crítica musical inacabada / Sección 2.1 Del gráfico a la exclusiva
  • Predicción del tiempo que funciona / Sección 3.1 Todo tiene que funcionar
  • El lince ibérico / Sección 3.2 Una gráfica vale más que mil palabras
  • Redacta la noticia / Sección 3.2 Una gráfica vale más que mil palabras
  • Gráficas de dudosa procedencia / Sección 3.2 Una gráfica vale más que mil palabras
  • Opción A. Relaciones y más relaciones / Sección 3.4 Titulares afines
  • Opción B. Nuevo lanzamiento / Sección 3.4 Titulares afines
  • Opción C. Una recta sin contexto / Sección 3.4 Titulares afines
  • Parábolas en todas las secciones / Sección 3.5 Crónica de una parábola

Retroalimentación

Rúbrica de corrección

Autoavaliación

CA4.7 - Comunicar información utilizando a linguaxe matemática apropiada para describir, explicar e xustificar razoamentos, procedementos e conclusións.
  • Opción A. Comprobaciones finales / Sección 2.1 Del gráfico a la exclusiva
  • Opción B. Caos en la oficina / Sección 2.1 Del gráfico a la exclusiva
  • Opción C. Columna incompleta / Sección 2.1 Del gráfico a la exclusiva
  • Coordenadas en juego / Sección 2.1 Del gráfico a la exclusiva
  • Artículo: turismo en Lugo / Sección 2.1 Del gráfico a la exclusiva
  • Lo que funciona... / Sección 3.1 Todo tiene que funcionar 

Retroalimentación

Rúbrica de corrección

Autoavaliación

Matemáticas para a vida en sociedade
CA6.1 - Recoñecer a achega das matemáticas ao progreso da humanidade e a súa contribución á superación dos retos que demanda a sociedade actual.
  • Opción A. Comprobaciones finales / Sección 2.1 Del gráfico a la exclusiva
  • Opción B. Caos en la oficina / Sección 2.1 Del gráfico a la exclusiva
  • Opción C. Columna incompleta / Sección 2.1 Del gráfico a la exclusiva
  • Gráficas de dudosa procedencia / Sección 3.2 Una gráfica vale más que mil palabras
  • ¡Una buena noticia para el planeta! / Sección 3.4 Titulares afines

Retroalimentación

Rúbrica de corrección

Autoavaliación

CA6.2 - Xestionar as emocións propias e desenvolver o autoconcepto matemático como ferramenta para xerar expectativas positivas ante novos retos matemáticos.
  • Opción A. Relaciones y más relaciones / Sección 3.4 Titulares afines
  • Opción B. Nuevo lanzamiento / Sección 3.4 Titulares afines
  • Opción C. Una recta sin contexto / Sección 3.4 Titulares afines

Retroalimentación

Rúbrica de corrección

CA6.3 - Mostrar unha actitude positiva e perseverante aceptando a crítica razoada ao lles facer fronte ás diferentes situacións de aprendizaxe das matemáticas.
  • Segunda pausa para pensar / Sección 2.1 Del gráfico a la exclusiva
  • Tercera pausa para pensar / Sección 3.5 Crónica de una parábola

Retroalimentación

Rúbrica de corrección

CA6.4 - Colaborar activamente no traballo en equipo respectando diferentes opinións, comunicándose de maneira efectiva, pensando de forma crítica e creativa e tomando decisións e xuízos informados.
  • Artículo: turismo en Lugo / Sección 2.1 Del gráfico a la exclusiva
  • VER

Rúbrica de corrección

Autoavaliación

CA6.5 - Participar na repartición de tarefas que deban desenvolverse en equipo, achegando valor, favorecendo a inclusión, a escoita activa, asumindo o rol asignado e responsabilizándose da propia contribución ao equipo.
  • Artículo: turismo en Lugo / Sección 2.1 Del gráfico a la exclusiva
  • VER

Rúbrica de corrección

Autoavaliación

Feito con eXeLearning (Nova xanela)