Saltar navegación

3. Guía de uso

Antes de comezar

Este REA vai dirixido ao alumnado de 6º de primaria, e nel abordaranse os seguintes bloques de Lingua Castelá e Literatura:

Bloque 2. Comunicación oral.

Bloque 3. Comunicación escrita.

Bloque 4. Alfabetización mediática e informacional.

Bloque 5. Educación literaria.

Bloque 6. Reflexión sobre a lingua e os seus usos no marco de propostas de produción e comprensión de textos orais, escritos ou multimodais.

O reto final deste REA consistirá na realización dunha composición poética, onde o alumnado creará e ilustrará os seus propios poemas.

Estos poemas serán creados atendendo á rima, métrica e o emprego de diferentes recursos estilísticos. Prestarase atención ao emprego de signos de puntuación, tan importantes na poesía para así, marcar as pausas e o ritmo dos mesmos. Empregaranse  a linguaxe literaria para identificar e clasificar os pronomes (demostrativos, posesivos, numerais e indefinidos) e para adquirir o dominio das pausa na comunicación escrita e oral. Poñeremos en valor a transmisión de emocións mentres recitan as súas creacións froito da reflexión individual, en parellas e grupal. Esta parte emocional, será parte imprescindible no desenvolvemento do noso alumnado e común a todas as áreas. 

O longo do REA adentrarémonos no mundo da poesía, combinando diferentes tipos de poemas, segundo as súas temáticas, autores, épocas e estilos.

As diferentes actividades propostas están diseñadas para resolverse de xeito individual, parellas e grupos de traballo cooperativo (4 ou 5 integrantes, dependendo do grupo clase). Nalgunhas actividades de reflexión e posta en común os grupos base interrelacionaranse. 

Despois de difererentes tarefas realizadas en distintos agrupamentos<, o reto final, será realizado individualmente e o produto final, a instalación poética, en gran grupo.

As actividades programadas neste REA serán do tipo:

  • dixitais, con corrección automática,
  • para facer no seu caderno de aula,
  • en equipo, para realizar con diferentes estructuras de aprendizaxe cooperativo e
  •  manipulativas.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)