Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 24 sesións, tendo en conta que esta proposta de distribución busca como obxectivo principal afondar no coñecemento dos distintos elementos que compoñen a función de relación. Coñecer os sentidos, os ósos e músculos e o sistema nervioso, tanto a nivel anatómico como fisiolóxico, levará un tempo de adquisición de contidos e realización de actividades, tanto no caderno como interactivas, e outro de posta en práctica deses contidos, creando maquetas e divulgando as conclusións do traballo realizado. Deste xeito, as metodoloxías activas guiarán o proceso de ensino-aprendizaxe do noso alumnado neste REA.

Fase Seccións Descrición do traballo a desenvolver Temporalización
FASE 1: A criatura

1.1. Quen era Franki?

1.2. Un reto monstruoso

1.3. Diario de aprendizaxe

  • Presentación da situación de aprendizaxe
  • Comprender o reto, os obxectivos e as metas a alcanzar co mesmo.
  • Entender os pasos que faremos durante a situación de aprendizaxe.
  • Explicación do diario de aprendizaxe e chamada para cubrir a fase 1 do mesmo.
  • Formación de equipos nivelados e realización de actividade cooperativa.

Sesión 1

Aula ordinaria

FASE 2: Lembras que...

2.1 Dando vida a Franki.

2.2 Actividades.

2.3 Diario de aprendizaxe

  • Actividades e xogos de coñecementos previos relacionadas co corpo humano e o seu funcionamento.
  • Actividades multinivel de coñecementos previos.
  • Chamada para cubrir a fase 2 do diario de aprendizaxe.

Sesión 2

Aula ordinaria

FASE 3: Franki... por partes

3.1. Desafía os teus sentidos.

3.2. Desafía o teu esqueleto.

3.3. Desafía o teu cerebro.

3.4. Diario de aprendizaxe

  • Actividades centradas no coñecemento do corpo humano e o seu funcionamento en relación co medio.
  • Coa axuda de vídeos, achegarse aos contidos dos sentidos para resolver actividades interactivas, ademais de descubrir curiosidades sobre os mesmos e realizar sinxelos experimentos para vivenciar o aprendido.
  • A través de audios, descubrir máis sobre os ósos e os músculos e como se relacionan entre si, e tamén os distintos niveis de organización celular, completando este traballo con actividades no caderno.
  • A través de duns "boletíns informativos", afondar no coñecemento do sistema nervioso, realizando actividades interactivas.
  • Aplicar as aprendizaxes adquiridas elaborando diferentes desafíos, como a elaboración dun Visual Thinking, a construción dunha man articulada ou programando un sinxelo robot.
  • Reflexionar sobre todo o aprendido a través do diario de aprendizaxe, favorecendo así a metacognición.

Sesións

3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21

FASE 4: Reto

4.1. Montaxe.

4.2. Elaboración do discurso.

4.3. Valoración do reto.

4.4. Diario de aprendizaxe

  • Esta fase está centrada na elaboración do reto, creando así unha situación de aprendizaxe na que se pon en práctica todo o traballado anteriormente.
  • Facer a montaxe cos recursos creados, elaborar un discurso e valorar os retos realizados.
  • Chamada a cubrir esta fase do seu diario de aprendizaxe.

Sesión

22

FASE 5: Finalmente... Franki!

5.1 Actividade individual.

5.2 Exposición.

5.3 Diario de aprendizaxe.

  • Actividade individual con mapa conceptual.
  • Exposición dos retos e actividades de coavaliación dos mesmos, con reflexión grupal sobre os contidos.
  • Entrada e reflexión no diario de aprendizaxe.

Sesións

23  e 24

Conclusións

Feito con eXeLearning (Nova xanela)