Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

A continuación móstrase a distribución dos criterios de avaliación, mínimos de consecución, tipos de instrumentos e o seu peso (%) para cada unha das unidades que se corresponden coa proposta de PROENS e que se traballan nesta situación de aprendizaxe.

Neste caso, ao abordar dúas unidades no REA proposto, débese revisar e comprobar ca vosa programación o peso final na avaliación que se terá en conta.

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA1.1: Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre un tema específico relacionado co medio natural a través da observación. Formular preguntas e realizar predicións razoadas a través da observación. TI Unidade 1: O noso corpo 10%
Unidade 2: Móvete! 5%
CA1.2: Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, adquirindo léxico científico básico, utilizándose en investigacións relacionadas co medio natural. Buscar, seleccionar e contrastar información de forma guiada, adquirindo léxico científico básico para as súas investigacións. TI Unidade 1: O noso corpo 10%
Unidade 2: Móvete! 5%
CA1.3: Deseñar e realizar experimentos guiados, de forma individual ou en equipo, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando os instrumentos e dispositivos apropiados de forma segura, rexistrando correctamente as observacións e medicións realizadas. Deseñar e realizar experimentos de maneira guiada, empregando instrumentos e dispositivos apropiados de forma segura e rexistrando datos sinxelos. TI Unidade 1: O noso corpo 10%
Unidade 2: Móvete! 5%
CA1.4: Analizar a información e os resultados obtidos, comunicando as conclusións das investigacións utilizando unha linguaxe científica e explicando os pasos seguidos. Analizar e comunicar os resultados das investigacións a través de diferentes formatos, utilizando unha linguaxe apropiada. TI Unidade 1: O noso corpo 10%
Unidade 2: Móvete! 5%
CA2.1: Coñecer a morfoloxía externa e interna do corpo, identificando os aparellos e órganos implicados na realización das funcións vitais. Coñecer a morfoloxía xeral do corpo identificando os aparellos implicados na realización das funcións vitais. PE Unidade 1: O noso corpo 40%
Unidade 2: Móvete! 30%
CA2.2: Adoptar hábitos de vida saudables valorando a importancia dunha alimentación variada, equilibrada e sustentable, o exercicio físico, o contacto coa natureza, o descanso, a hixiene e a prevención de accidentes e enfermidades. Adoptar hábitos de vida saudables para previr accidentes e enfermidades: alimentación, hixiene, exercicio físico e descanso axeitado. PE Unidade 2: Móvete! 20%
CA2.3: Identificar actitudes que fomenten o benestar emocional e social, fomentando relacións afectivas saudables e reflexionando sobre o uso adecuado de novas tecnoloxías e a xestión do tempo libre. Identificar actitudes afectivas saudables e reflexionar sobre o uso das tecnoloxías en relación ó tempo libre. TI Unidade 2: Móvete! 20%
CA4.1: Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede, reelaborando e creando contidos dixitais sinxelos. Utilizar dispositivos e recursos dixitais para a busca de información e creación de contidos dixitais sinxelos. TI Unidade 1: O noso corpo 10%
Unidade 2: Móvete! 5%
CA4.3: Deseñar posibles solucións aos problemas expostos de acordo con técnicas sinxelas de pensamento de deseño e pensamento computacional, mediante estratexias básicas de xestión de proxectos cooperativos. Deseñar posibles solucións a través de proxectos sinxelos e básicos de pensamento computacional. TI Unidade 1: O noso corpo 10%
Unidade 2: Móvete! 5%
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados
CA1.1: Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre un tema específico relacionado co medio natural a través da observación.

Proposta de instrumentos de avaliación dos CA comúns

Lista de cotexo: Montaxe

Proposta de instrumentos de avaliación dos CA comúns

CA1.2: Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, adquirindo léxico científico básico, utilizándose en investigacións relacionadas co medio natural.

3.1 Desafía os teus sentidos

3.2 Desafía o teu esqueleto

3.3 Desafía o teu cerebro

(3.) Escala de valoración: Profesorado

Proposta de instrumentos de avaliación dos CA comúns

CA1.3: Deseñar e realizar experimentos guiados, de forma individual ou en equipo, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando os instrumentos e dispositivos apropiados de forma segura, rexistrando correctamente as observacións e medicións realizadas.

3.1 Desafía os teus sentidos

3.2 Desafía o teu esqueleto

3.3 Desafía o teu cerebro

(3.) Escala de valoración: Profesorado

Proposta de instrumentos de avaliación dos CA comúns

CA1.4: Analizar a información e os resultados obtidos, comunicando as conclusións das investigacións utilizando unha linguaxe científica e explicando os pasos seguidos.

5.2 Exposición

Rúbrica de expresión oral

Proposta de instrumentos de avaliación dos CA comúns

CA2.1: Coñecer a morfoloxía externa e interna do corpo, identificando os aparellos e órganos implicados na realización das funcións vitais.

3.1 Desafía os teus sentidos

3.2 Desafía o teu esqueleto

3.3 Desafía o teu cerebro

(3.) Escala de valoración: Profesorado

CA2.2: Adoptar hábitos de vida saudables valorando a importancia dunha alimentación variada, equilibrada e sustentable, o exercicio físico, o contacto coa natureza, o descanso, a hixiene e a prevención de accidentes e enfermidades.

3.1 Desafía os teus sentidos

3.2 Desafía o teu esqueleto

3.3 Desafía o teu cerebro

(3.) Escala de valoración: Profesorado

CA2.3: Identificar actitudes que fomenten o benestar emocional e social, fomentando relacións afectivas saudables e reflexionando sobre o uso adecuado de novas tecnoloxías e a xestión do tempo libre.

3.1 Desafía os teus sentidos

3.2 Desafía o teu esqueleto

3.3 Desafía o teu cerebro

(3.) Escala de valoración: Profesorado

CA4.1: Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede, reelaborando e creando contidos dixitais sinxelos.

3.3.2 Desafío

Lista de cotexo: Programación robot

Proposta de instrumentos de avaliación dos CA comúns

CA4.3: Deseñar posibles solucións aos problemas expostos de acordo con técnicas sinxelas de pensamento de deseño e pensamento computacional, mediante estratexias básicas de xestión de proxectos cooperativos.

3.3.2 Desafío

Lista de cotexo: Programación robot

Proposta de instrumentos de avaliación dos CA comúns

Feito con eXeLearning (Nova xanela)