Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 12 sesións, tendo en conta que esta proposta de distribución busca como obxectivo principal que o alumnado coñeza os cambios físicos que sofre o seu corpo coa entrada na adolescencia, as características do aparato reprodutor feminino e masculino, ademais do seu coidado para previr enfermidades. Dedicará un tempo a adquisición de contidos e realización de actividades, tanto no caderno como interactivas, e outro de posta en práctica deses contidos, creando maquetas e divulgando as conclusións do traballo realizado. Deste xeito, as metodoloxías activas guiarán o proceso de ensino-aprendizaxe do noso alumnado neste REA.

Fase

Seccións

Descrición do traballo a desenvolver

Temporalización

FASE 1: Un neno de madeira

1.1. Historia de Pinocho.

1.2. Un reto... de verdade.

1.3. Obxectivos e metas.

1.4. Diario de aprendizaxe.

  • Presentación da situación de aprendizaxe
  • Comprender o reto, os obxectivos e as metas a alcanzar co mesmo.
  • Entender os pasos que faremos durante a situación de aprendizaxe.
  • Explicación do diario de aprendizaxe e chamada para cubrir a fase 1 do mesmo.
  • Formación de equipos nivelados e realización de actividade cooperativa.

Sesión 1

Aula ordinaria

FASE 2: E a ti, que che contaron?

2.1. Desmontando mitos.

2.2. Actividades multinivel.

2.3. Diario de aprendizaxe.

  • Actividades e xogos de coñecementos previos relacionadas co corpo humano e o seu funcionamento.
  • Actividades multinivel de coñecementos previos.
  • Chamada para cubrir a fase 2 do diario de aprendizaxe.

Sesión 1

Aula ordinaria

FASE 3: Coñécete

3.1. Aparello reprodutor.

3.2. Células reprodutoras.

3.3. Cambios físicos, emocionais e sociais.

3.4. Diario de aprendizaxe.

  • Actividades centradas no coñecemento do corpo humano, na función de reprodución.
  • A través duns "boletíns informativos", afondar no coñecemento sobre os aparellos reprodutores feminino e masculino, realizando actividades interactivas.
  • Coa axuda de vídeos, achegarse aos contidos sobre o ciclo menstrual, fecundación embarazo e parto, para resolver actividades interactivas.
  • A través de audios, descubrir os cambios físicos, emocionais e sociais, completando este traballo coa elaboración dun folleto informativo.
  • Aplicar as aprendizaxes adquiridas elaborando diferentes desafíos, como a elaboración de maquetas en feltro, elaboración dun lapbook e divulgación en folleto informativo. Así como a construción dun conto enrolable.
  • Reflexionar sobre todo o aprendido a través do diario de aprendizaxe, favorecendo así a metacognición.

Sesións

2-3-4

5-6-7

8-9-10

FASE 4: Reto

4.1. Montaxe.

4.2. Elaboración do discurso.

4.3. Valoración do reto.

4.4. Diario de aprendizaxe.

  • Esta fase está centrada na elaboración do reto, creando así unha situación de aprendizaxe na que se pon en práctica todo o traballado anteriormente.
  • Facer a montaxe cos recursos creados, elaborar un discurso e valorar os retos realizados.
  • Chamada a cubrir esta fase do seu diario de aprendizaxe.

Sesión

11

FASE 5: Contando contos

5.1. Actividade individual.

5.2. Exposición.

5.3. Diario de aprendizaxe.

  • Actividade de avaliación individual a través dun mapa conceptual.
  • Exposición dos retos e actividades de coavaliación dos mesmos, con reflexión grupal sobre os contidos.
  • Entrada e reflexión no diario de aprendizaxe.

Sesión

12

Conclusións

Feito con eXeLearning (Nova xanela)