Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

A continuación móstrase a distribución de criterios de avaliación, mínimos de consecución, tipos de instrumentos e o seu peso (%) para cada unha das unidades que se corresponden coa proposta de PROENS e que se traballan nesta situación de aprendizaxe.

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación

Mínimos de consecución

Instrumentos de avaliación

Unidade didáctica (PROENS)

% (Orientación de PROENS)

CA1.1: Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre un tema específico relacionado co medio natural a través da observación.

Formular preguntas e realizar predicións razoadas a través da observación.

TI

Unidade 4: A función de reprodución

5%

CA1.2: Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, adquirindo léxico científico básico, utilizándose en investigacións relacionadas co medio natural.

Buscar, seleccionar e contrastar información de forma guiada, adquirindo léxico científico básico para as súas investigacións.

TI

Unidade 4: A función de reprodución

5%

CA1.3: Deseñar e realizar experimentos guiados, de forma individual ou en equipo, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando os instrumentos e dispositivos apropiados de forma segura, rexistrando correctamente as observacións e medicións realizadas.

Deseñar e realizar experimentos de maneira guiada, empregando instrumentos e dispositivos apropiados de forma segura e rexistrando datos sinxelos.

TI

Unidade 4: A función de reprodución

5%

CA1.4: Analizar a información e os resultados obtidos, comunicando as conclusións das investigacións utilizando unha linguaxe científica e explicando os pasos seguidos.

Analizar e comunicar os resultados das investigacións a través de diferentes formatos, utilizando unha linguaxe apropiada.

TI

Unidade 4: A función de reprodución

10%

CA2.1: Coñecer a morfoloxía externa e interna do corpo, identificando os aparellos e órganos implicados na realización das funcións vitais.

Coñecer a morfoloxía xeral do corpo identificando os aparellos implicados na realización das funcións vitais.

PE

(non incluída no REA)

Unidade 4: A función de reprodución

30%

CA2.2: Adoptar hábitos de vida saudables valorando a importancia dunha alimentación variada, equilibrada e sustentable, o exercicio físico, o contacto coa natureza, o descanso, a hixiene e a prevención de accidentes e enfermidades.

Adoptar hábitos de vida saudables para previr accidentes e enfermidades: alimentación, hixiene, exercicio físico e descanso axeitado.

PE

(non incluída no REA)

Unidade 4: A función de reprodución

30%

CA4.1: Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede, reelaborando e creando contidos dixitais sinxelos.

Utilizar dispositivos e recursos dixitais para a busca de información e creación de contidos dixitais sinxelos.

TI

Unidade 4: A función de reprodución

5%

CA4.3: Deseñar posibles solucións aos problemas expostos de acordo con técnicas sinxelas de pensamento de deseño e pensamento computacional, mediante estratexias básicas de xestión de proxectos cooperativos.

Deseñar posibles solucións a través de proxectos sinxelos e básicos de pensamento computacional.

TI

Unidade 4: A función de reprodución

10%

Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación

Actividades ou exercicios / Seccións do REA

Instrumentos empregados

CA1.1: Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre un tema específico relacionado co medio natural a través da observación.

4.3. Valoración do reto.

Lista de cotexo: Cheklist

Proposta de instrumentos de avaliación dos CA comúns

CA1.2: Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, adquirindo léxico científico básico, utilizándose en investigacións relacionadas co medio natural.

3.1. Aparello reprodutor.

3.2. Células reprodutoras.

3.3. Cambios físicos, emocionais e sociais.

(3.) Escala de valoración: Profesorado

Proposta de instrumentos de avaliación dos CA comúns

CA1.3: Deseñar e realizar experimentos guiados, de forma individual ou en equipo, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando os instrumentos e dispositivos apropiados de forma segura, rexistrando correctamente as observacións e medicións realizadas.

3.1. Aparello reprodutor.

3.2. Células reprodutoras.

3.3. Cambios físicos, emocionais e sociais.

(3.) Escala de valoración: Profesorado

Proposta de instrumentos de avaliación dos CA comúns

CA1.4: Analizar a información e os resultados obtidos, comunicando as conclusións das investigacións utilizando unha linguaxe científica e explicando os pasos seguidos.

5.2. Exposición.

Rúbrica de expresión oral

Proposta de instrumentos de avaliación dos CA comúns

CA2.1: Coñecer a morfoloxía externa e interna do corpo, identificando os aparellos e órganos implicados na realización das funcións vitais.

3.1. Aparello reprodutor.

3.2. Células reprodutoras.

3.3. Cambios físicos, emocionais e sociais.

5.1. Actividade individual.

(3.) Escala de valoración: Profesorado

CA2.2: Adoptar hábitos de vida saudables valorando a importancia dunha alimentación variada, equilibrada e sustentable, o exercicio físico, o contacto coa natureza, o descanso, a hixiene e a prevención de accidentes e enfermidades.

3.1. Aparello reprodutor.

3.2. Células reprodutoras.

3.3. Cambios físicos, emocionais e sociais.

5.1. Actividade individual.

Contido descargable.

(3.) Escala de valoración: Profesorado

CA4.1: Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede, reelaborando e creando contidos dixitais sinxelos.

3.1. Maqueta.

Escala de valoración: Profesorado

Proposta de instrumentos de avaliación dos CA comúns

CA4.3: Deseñar posibles solucións aos problemas expostos de acordo con técnicas sinxelas de pensamento de deseño e pensamento computacional, mediante estratexias básicas de xestión de proxectos cooperativos.

3.1. Maqueta.

Escala de valoración: Profesorado

Proposta de instrumentos de avaliación dos CA comúns

Feito con eXeLearning (Nova xanela)