Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 14 sesións. Débese ter en conta que esta proposta de distribución busca como obxectivo principal non reducir en exceso o tempo de acción motriz co alumnado. A tipoloxía da área e o escaso número de sesións anuais fan que o compoñente motriz sexa sempre unha prioridade sen obviar que haberá momentos na aula ordinaria para exploración de contidos e realización de actividades interactivas que guían o REA.
| Seccións | Para que? | Temporalización | |
|---|---|---|---|
| Fase 1 | Descrición | Presentación | Sesión 1 |
| Fase 2 | Exploración | Coñecementos previos | Sesión 1 |
| Fase 3 | Conexión | Ciencia e mitos - A cooperación | Sesión 2 |
| Fase 3 | Conexión | O quecemento | Sesión 3 |
| Fase 3 | Conexión | Resistencia | Sesión 4 |
| Fase 3 | Conexión | Forza | Sesión 5 |
| Fase 3 | Conexión | Velocidade | Sesión 6 |
| Fase 3 | Conexión | Flexibilidade e mobilidade | Sesión 7 |
| Fase 3 | Conexión | Alimentación saudable | Sesión 8 |
| Fase 3 | Conexión | ExpoMoving e os stands | Sesión 9 |
| Fase 4 | Reto | Deseño do evento e dos stands | Sesións 10 e 11 |
| Fase 4 | Reto | Simulación | Sesión 12 |
| Fase 4 | Reto | O reto: Sendo adestradores e adestradoras en Expomoving | Sesión 13 |
| Fase 5 | Conclusión | Reflexión | Sesión 14 |