Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 14 sesións. Débese ter en conta que esta proposta de distribución busca como obxectivo principal non reducir en exceso o tempo de acción motriz co alumnado. A tipoloxía da área e o escaso número de sesións anuais fan que o compoñente motriz sexa sempre unha prioridade sen obviar que haberá momentos na aula ordinaria para exploración de contidos e realización de actividades interactivas que guían o REA.

Seccións Para que? Temporalización
Fase 1 Descrición Presentación Sesión 1
Fase 2 Exploración Coñecementos previos Sesión 1
Fase 3 Conexión Ciencia e mitos - A cooperación Sesión 2
Fase 3 Conexión O quecemento Sesión 3
Fase 3 Conexión Resistencia Sesión 4
Fase 3 Conexión Forza Sesión 5
Fase 3 Conexión Velocidade Sesión 6
Fase 3 Conexión Flexibilidade e mobilidade Sesión 7
Fase 3 Conexión Alimentación saudable Sesión 8
Fase 3 Conexión ExpoMoving e os stands Sesión 9
Fase 4 Reto Deseño do evento e dos stands Sesións 10 e 11
Fase 4 Reto Simulación Sesión 12
Fase 4 Reto O reto: Sendo adestradores e adestradoras en Expomoving Sesión 13
Fase 5 Conclusión Reflexión Sesión 14

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)