Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Táboa na que se recollen os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio en cada unidade didáctica, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación (en base á proposta de Proens).

Tede en conta que esta situación de aprendizaxe está composta por 2 unidades didácticas, polo que a suma do valor de cada un dos criterios será un 200%.

Cada docente deberá concretar e individualizar a porcentaxe dos criterios de avaliación en relación á proposta didáctica que vai facer. O valor total non poderá superar o 100%.

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA1.2.1. Comezar a incorporar con progresiva autonomía procesos de alimentación saudable e hixiene despois da práctica de actividades motrices, interiorizando as rutinas propias dunha práctica motriz saudable e responsable. Comezar a incorporar procesos de alimentación saudable e hixiene despois da práctica de actividades motrices, interiorizando as rutinas propias dunha práctica motriz saudable e responsable. TI 1 30%
2 35%
CA1.3. Adoptar de maneira responsable e con progresiva autonomía medidas xerais para a prevención de lesións antes, durante e despois da práctica de actividade física, aprendendo a recoñecer situacións de risco para actuar preventivamente. Adoptar de maneira responsable medidas xerais para a prevención de lesións antes da práctica de actividade física, aprendendo a recoñecer situacións de risco para actuar preventivamente. TI 1 20%
2 25%
CA1.4. Recoñecer e valorar a incidencia que algunhas prácticas e comportamentos sociais teñen na nosa saúde e na convivencia, valorando o seu impacto e evitando activamente a súa reprodución. Recoñecer a incidencia que algunhas prácticas e comportamentos sociais teñen na nosa saúde, evitando activamente a súa reprodución. TI 2 10%
CA2.1. Adoptar de maneira responsable e con progresiva autonomía medidas xerais para a prevención de lesións antes, durante e despois da práctica de actividade física, aprendendo a recoñecer situacións de risco para actuar preventivamente. Adoptar de maneira responsable medidas xerais para a prevención de lesións durante a práctica de actividade física, aprendendo a recoñecer situacións de risco para actuar preventivamente. TI 2 10%
CA2.2. Actuar de acordo cos protocolos de intervención ante accidentes derivados da práctica de actividade física aplicando medidas básicas de primeiros auxilios. Actuar de acordo cos protocolos de intervención ante accidentes derivados da práctica de actividade físicas TI 1 20%
CA2.5. Coñecer e aplicar normas de seguridade individuais e colectivas na práctica de actividades motrices. Coñecer e aplicar normas de seguridade individuais na práctica de actividades motrices. TI 1 20%
CA6.1. Adoptar de maneira responsable e con progresiva autonomía medidas xerais para a prevención de lesións antes, durante e despois da práctica de actividade física, aprendendo a recoñecer situacións de risco para actuar preventivamente Adoptar de maneira responsable medidas xerais para a prevención de lesións despois da práctica de actividade física, aprendendo a recoñecer situacións de risco para actuar preventivamente. TI 2 10%
CA6.2. Recoñecer e valorar a incidencia que algunhas prácticas e comportamentos incívicos teñen na nosa saúde e na convivencia, valorando o seu impacto na contorna e evitando activamente a súa reprodución. Recoñecer a incidencia que algunhas prácticas e comportamentos incívicos teñen na nosa saúde valorando o seu impacto na contorna e evitando activamente a súa reprodución. TI 1 10%
2 10%
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Táboa na que se concretan as actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio de avaliación, indicando en cada caso o instrumento de avaliación considerado.

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados
CA1.2.1. Comezar a incorporar con progresiva autonomía procesos de alimentación saudable e hixiene despois da práctica de actividades motrices, interiorizando as rutinas propias dunha práctica motriz saudable e responsable.

Sesión de práctica motriz

4.1. Deseñando - O voso propio stand

4.3. O reto - Expomoving

Guía de observación ExpoMoving e stands

Rúbrica do reto - Stand 1

Rúbrica do reto - Stands 2 a 6

Rúbrica do reto - Stand 7

CA1.3. Adoptar de maneira responsable e con progresiva autonomía medidas xerais para a prevención de lesións antes, durante e despois da práctica de actividade física, aprendendo a recoñecer situacións de risco para actuar preventivamente.

Sesión de práctica motriz

3.3. O quecemento

4.3. O reto - Expomoving

Lista de cotexo - Quencemento

Rúbrica do reto - Stand 1

Rúbrica do reto - Stands 2 a 6

Rúbrica do reto - Stand 7

CA1.4. Recoñecer e valorar a incidencia que algunhas prácticas e comportamentos sociais teñen na nosa saúde e na convivencia, valorando o seu impacto e evitando activamente a súa reprodución.

Sesión de práctica motriz

1.1. Contexto

2.1. Desafíos saudables

3.1. O día a día

Rúbrica do reto - Stand 1

Rúbrica do reto - Stands 2 a 6

Rúbrica do reto - Stand 7

CA2.1. Adoptar de maneira responsable e con progresiva autonomía medidas xerais para a prevención de lesións antes, durante e despois da práctica de actividade física, aprendendo a recoñecer situacións de risco para actuar preventivamente.

Sesión de práctica motriz

3.3. O quecemento

O reto - Expomoving

Lista de cotexo - Quecemento

Rúbrica do reto - Stand 1

Rúbrica do reto - Stands 2 a 6

Rúbrica do reto - Stand 7

CA2.2. Actuar de acordo cos protocolos de intervención ante accidentes derivados da práctica de actividade física aplicando medidas básicas de primeiros auxilios.

Sesión de práctica motriz

4.3. O reto - ExpoMoving

Rúbrica do reto - Stand 1

Rúbrica do reto - Stands 2 a 6

Rúbrica do reto - Stand 7

CA2.5. Coñecer e aplicar normas de seguridade individuais e colectivas na práctica de actividades motrices.

Sesión de práctica motriz

4.3. O reto - ExpoMoving

Rúbrica do reto - Stand 1

Rúbrica do reto - Stands 2 a 6

Rúbrica do reto - Stand 7

CA6.1. Adoptar de maneira responsable e con progresiva autonomía medidas xerais para a prevención de lesións antes, durante e despois da práctica de actividade física, aprendendo a recoñecer situacións de risco para actuar preventivamente

Sesión de práctica motriz

3.3. O quecemento

4.3. O reto - ExpoMoving

Lista de cotexo - Quecemento

Rúbrica do reto - Stand 1

Rúbrica do reto - Stands 2 a 6

Rúbrica do reto - Stand 7

CA6.2. Recoñecer e valorar a incidencia que algunhas prácticas e comportamentos incívicos teñen na nosa saúde e na convivencia, valorando o seu impacto na contorna e evitando activamente a súa reprodución.

Sesión de práctica motriz

1.1. Contexto

2.1. Desafíos saudables

3.1. O día a día

Rúbrica do reto - Stand 1

Rúbrica do reto - Stands 2 a 6

Rúbrica do reto - Stand 7

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)