Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está deseñada para 24 sesións. Débese ter en conta que esta proposta de distribución busca como obxectivo principal non reducir en exceso o tempo de acción motriz co alumnado. A tipoloxía da área e o escaso número de sesións anuais fan que o compoñente motriz sexa sempre unha prioridade sen obviar que haberá momentos na aula ordinaria para exploración de contidos e realización de actividades interactivas que guían o REA.
| Seccións | Para que? | Temporalización |
|---|---|---|
| Fase 1 | Presentación | Sesión 1 |
| Fase 2 | Coñecementos previos | Sesión 1 |
| Fase 3 | Acrosport e elementos ximnásticos | Sesións 2-6 |
| Fase 3 | Bailes improvisados | Sesións 7-11 |
| Fase 3 | Xogos tradicionais | Sesións 12-14 |
| Fase 4 | Mostrando o voso talento: deseño/difusión | Sesións 15-16 |
| Fase 4 | Practica das habilidades como grupo | Sesións 17-20 |
| Fase 4 | Simulación do evento | Sesión 21 |
| Fase 4 | Reaxustes | Sesión 22 |
| Fase 4 | O evento: Ti si que vales | Sesión 23 |
| Fase 5 | Conclusión | Sesión 24 |